Видео


Anak Drak Lucu.3gp




Просмотров: 3703967
Добавлено:
Длительность: 0:23
Комментарии: 819

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "22"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Похожие видео:

Комментарии:

Автор Hilal Nurhavidz ( назад)
Yq


T
R

Автор tawi nugroho ( назад)
Ha ha ha ha apes

Автор Sumarta Aji ( назад)
hahaha, makasih ya :)

Автор Lasmana les ( назад)
Motor jadul le bawa jamping. Motornya tidak ada lagi kah le.

Автор jul hendra ( назад)


Автор CV.DamaiTiga Putra ( назад)
Hahhahha lucue cak

Автор Sumarta Aji ( назад)
sms donk 085606057500

Автор tristan leatemia ( назад)
HAHAHAHAHAHA Mampus!

Автор Aldi yansah ( назад)



Aku katakanya padanya yang dia boleh ambil rumah dan kereta apabila kami
bercerai. Rina merenung wajahku.Pandangannya kosong. 10 tahun kami
berkahwin tetapi malam ni kami umpama orang asing. Aku kasihankannya tetapi
untuk berpatah balik tidak sesekali. Aku cintakan Tasya. Air matanya yang
sekian tadi bertakung mula mengalir deras. Sudah ku jangka. Malah aku lega
melihatnya menangis. Niatku untuk bercerai semakin jelas dan nyata.

Keesokannya, Rina mengatakan dia tidak mahu apa-apa dari penceraian kami
melainkan tempoh 1 bulan. Dia meminta bahawa dalam satu bulan itu kami
teruskan rutin harian kami seperti biasa sebagai suami isteri. Alasannya,
anak kami bakal menduduki peperiksaan dalam masa sebulan lagi dan dia tidak
mahu anak kami terganggu dengan penceraian kami. Aku bersetuju.

Kemudian Rina menyuruhku mengingat kembali saat aku mendukungnya ke bilik
kami pada malam pertama kami. Dia meminta untuk tempoh sebulan ini, aku
mendukungnya keluar dari bilik tidur kami ke pintu depan setiap pagi. Pada
ku memang tidak masuk akal. Tetapi aku tetap bersetuju.

Aku memberitahu Tasya permintaan Rina. Dia ketawa dan hanya mengatakan ini
semua kerja gila. Tidak kira apa muslihat Rina, dia tetap akan diceraikan.
Aku hanya diam membatu.

Semenjak aku menimbulkan isu penceraian, kemesraan kami terus hilang. Hari
pertama aku mendukungnya keluar, aku merasa kekok. Rina juga. Anak kami
bertepuk tangan di belakang sambil ketawa dan berkata, “Ayah dukung ibu
ya”. Kata-katanya amat menyentuh hatiku. Mata Rina bergenang dan dengan
lembut dia memberitahuku agar jangan sampai anak kami tahu yang kami akan
bercerai. Aku mengangguk setuju. Aku menurunkannya di muka pintu. Dan kami
memandu berasingan ke tempat kerja.

Masuk hari kedua, hilang sedikit rasa kekok. Rina bersandar di dadaku.
Dapat ku cium harumannya. Dapat ku lihat kedutan halus di wajahnya Aku
sedar dia tidak muda lagi seperti dahulu. Ternyata perkahwinan kami memberi
kesan kepadanya. Selama satu minit, aku tertanya-tanya apa yang telah aku
lakukan.

Masuk hari keempat, aku dapat rasakan keintiman kami telah kembali. Tanpa
sedar hatiku berkocak mengatakan mungkinkan cintaku masih padanya. Hari
kelima dan keenam, aku menyedari keintiman kami mula bercambah kembali. Aku
tidak memberitahu Tasya tentang perkara ini. Masuk hari-hari seterusnya,
rutin ini jadi lebih mudah malah aku nantikannya setiap pagi.

Suatu pagi, Rina sedang memilih baju untuk dipakai. Katanya tiada yang
sesuai. Dia mengeluh. “Semua baju saya besar”. Baru ku sedar, dia semakin
kurus. Mungkin itu jugalah sebabnya aku semakin mudah mendukungnya.
Tiba-tiba terlintas di fikiranku. Mungkin Rina sedang menyembunyikan
keperitan hatinya lantaran sikapku selama ini. Tanda sedar aku merangkul
tubuhnya dan membelai rambutnya.

Kemudian, muncul anak kami di muka pintu sambil berkata “ Ayah, cepat lah
dukung ibu keluar”. Padanya, melihat aku mendukung keluar isteriku setiap
pagi adalah rutin hariannya. Rina memanggil anak kami lalu memeluknya erat.
Ku palingkan mukaku kerana takut aku sndiri mengubah fikiran di saat ini.
Aku kemudian mendukungnya dan tangannya melingkari leherku. Tanpa sedar, ku
eratkan rangkulanku. Dapat ku rasakan badannya sangat ringan.

Hari ini genap sebulan. Di muka pintu aku menggenggam tangannya dan berkata
“ Abang tidak sedar yang selama ini kita kurang keintiman”. Aku terus
melangkah ke kereta dan terus memandu ke pejabat. Sesampainya di pejabat,
aku terus ke bilik Tasya. Sebaik pintu terbuka, aku masuk dan aku beritahu
dia “Maaf Tasya. Saya tidak akan bercerai dengan Rina. Sekarang saya sedar
saya masih cintakan dia”.

Muka Tasya berubah merah. Tapi ku kata jua,“Maaf Tasya. Saya dan Rina tidak
akan bercerai. Perkahwinan kami membosankan mungkin kerana saya tidak
menghargai apa yang kami ada dan kongsi selama ini, bukan kerana kami tidak
lagi menyintai satu sama lain”. Tasya menjerit sekuat hati dan aku terus
melangkah keluar.

Aku kembali ke kereta dan niat hatiku mahu pulang ke rumah dan memohon maaf
dari Rina, isteriku. Aku singgah di sebuah kedai bunga untuk membeli
sejambak tulip merah kesukaan Rina. Aku capai sekeping kad dan ku tulis,
“Abang akan dukung Rina setiap pagi hingga maut memisahkan kita”.

Setibanya di rumah, aku terus berlari ke bilik kami dan mendapati Rina
terbaring tenang di atas katil. Ku belai wajahnya sambil memanggil namanya
tapi tiada sahutan. Rina kaku. Hatiku berdetak keras.

Kini Rina pergi untuk selamanya. Perpisahan yang ku pinta ternyata
ditunaikan. Sekian lama Rina berperang dengan KANSER RAHIM tetapi aku
begitu sibuk dengan Tasya untuk menyedarinya. Rina tahu bahawa dia akan
mati tidak lama lagi dan dia mahu menyelamatkan aku daripada reaksi negatif
dari anak kami, sekiranya kami tetap bercerai. Rina mahu sekurang-kurangnya
di mata anak kami, aku adalah suami yang penyayang.

Perkara-perkara mudah dan ringkas yang anda lakukan bersama adalah yang
sebenarnya penting dalam perkahwinan. Bukan banglo, kereta, harta, dan wang
di bank. Semua itu hanya wujudkan persekitaran yang kondusif untuk
kebahagiaan tetapi tidak dapat memberi kebahagiaan pada kita.

Jadi carilah masa untuk menjadi sahabat kepada isteri/suami anda dan
lakukan perkara-perkara kecil untuk satu sama lain yang membina keintiman.
Binalah kemanisan rumah tangga anda. Hargailah setiap pengorbanan pasangan
anda..

Автор ach maulana hasir ( назад)
drak gokil

Автор elut milan ( назад)


Автор Sumarta Aji ( назад)
wah" ternyata banyak yg copas video saya..
saya lihat" hampir 20+ yg copas video saya ini....

Автор Rafli Muhammad Iqbal iqbal ( назад)
Wk,wk,wk klo patah bahaya tuh?


Автор Albert Aldi ( назад)
cacad :v

Автор Sumarta Aji ( назад)
Invate 74534a72

Автор jenong jidat ( назад)
anak " gelo

Автор yagus aja ( назад)
gw malah pengen tuh anak patah kakinya biar tau rasa....jangan penah main2
sama motor!!!

Автор iman muhammad ( назад)
guoblok cox

Автор Lucu ( назад)
ni ada lagi gan yg lebih parah!! >>> goo.gl\ZPtO7o

Автор a panji ( назад)
motor drag :v

Автор Heru Afriansah ( назад)
kocakkk.

Автор heri setiawan ( назад)
di channel aku ada video pelawak jogja...

Автор Rifki Kiki ( назад)
Kurang kerjo opo le?

Автор yulius saputra ( назад)


Автор aginta girsang ( назад)
hahahahaha... macam nggak ada lagi kerjaan yang lain..

Автор Puput Setya ( назад)
drak pke "k" wkwkwkwkwkwwkwk....mantab vid nya lol

Автор syam sadawa ( назад)
oke aja

Автор Spring Trap FNAFGamerTV ( назад)
เก่งไปไหน555555555

Автор warto cah ngawi ( назад)


Автор percel sablenk ( назад)
aduh aduh kasian

Автор Wahyu Awan ( назад)
wkwkwkkkkk

Автор hasbi alfarisi wahdi ( назад)
Drager zikk !!!!!!!!!!

Автор Allika Chika ( назад)
wkwkwk lucu ngakak bgt

Автор dyan putra ( назад)
hahaha

Автор ifrance hutapea ( назад)
hemmmmm

Автор ibnu seflantriandaru ( назад)
pekok tenan wkwk

Автор dede yuliyadi ( назад)
gila tuh anak ngejago
wkwkwkwkwkwkwkwkwjkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwk

Автор akbarsaleh alfian ( назад)
bocah tolol...

Автор Mei Purwantoro ( назад)
wkwkwkwkwk.. asli ngakak

Автор tristan leatemia ( назад)
ketawa guling2 ampe nangis gw HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Автор saipul anwar ( назад)
ayoo coyy buato vidio lagi yg lbih lucu

Автор wandi ndi ( назад)


Автор Excho Ridik ( назад)


Автор sham uray ( назад)
wkwkwk XD gile tu bocah. Kapan2 mampir ke video ane gan. Dijamin ngakak gan
hahaha...

Автор iwan kemlelet ( назад)
hahahahaha

Автор riski wibowo ( назад)
we

Автор fajar Rizal ( назад)
Siiplah. Kreatif

Автор Sumarta Aji ( назад)
hahaha iya GAN, nih bocah asal jatim tepatnya di desa
Trowulan-Mojokerto-Jawatimur kasih oploss GAn. makasih gan udah banyak yang
suka. hahahahaha emang bocah sialan.

Автор pratomo budi Nugroho ( назад)
anjing lo semua

Автор volut9809 ( назад)
kurang krjaan tu bocah,ok juga

Автор hendrik pradana ( назад)
lha yg di pegangi jokk motore lepas

Автор Aaron Amiron ( назад)
Goblok.!!

Автор danisadono ( назад)
gila...............ABIS..../.,,.

Автор MUSTAFIDZ ADHA ( назад)
hahahahaaa parah tuh bocah bukan nya pegangin di belakang nya malah ga
ketahan jadi jatoh hahahahahaaa jancok

Автор ohim dames ( назад)


Автор Dimaz Diptapradhitya ( назад)
ga danta wkwkwk

Автор Hasanudin GM ( назад)


Автор taufik hidayat ( назад)
weehhh drag......

Автор Difal Fachri ( назад)
waduh koplak jg bocah2 ini.. hahaha

Автор Eko Harianto ( назад)
Dasar bocah edan,haha

Автор Andrew Sunrise ( назад)
hahahahaha

Автор Aidilah Nanda ( назад)
Hahaha,, lucuuu

Автор nuri nugraha ( назад)
PUNYA MOTOR BALAP EMANG ??

Автор Rafli Oe ( назад)
Mampus lo di jorokin ama temen lu ,lagian gaya trek kan ,adu drag yu

Автор liocity vanden bosc ( назад)
ngetrek aja terus sampe jontor

Автор Naftali Bani ( назад)
mampuaa

Автор Louis Darren Tan ( назад)
mampoeees

Автор fitrah wanemo ( назад)
hahahahaha

Автор Isnan Nugrah Lastiko ( назад)
ingin lebih ngakak dan seru follow kita di @idketawa

Автор jajang nurjaman ( назад)
hahaha

Автор Jajang Nurjaman ( назад)


Автор Ramadhan Lazuardi ( назад)
wauuudddd .....

Автор GIHTRIFF NIBROSS ( назад)
Kapookkkkkkk !!!!!!!!!!!!

Автор hardiansyah putra ( назад)
Jiakkakakakk LOlz

Автор Smile .Fresh ( назад)
ควายยยยยยยยย

Автор budi hermawan ( назад)
Wkwkwkkwkwkwkwkwkwkwk gila

Автор Rangga Fitraferdian ( назад)
hahahahahaha kawkwakwakwkwaka.....

Автор jagodang rangkuti ( назад)
WKWWKWKKWKWK

Автор Rangga Fitraferdian ( назад)
hahahahaha kwakwakaka motor gaul

Автор Tanmoy khan ( назад)
nc . danching ?

Автор bajing ireng ( назад)
hahahahaha

Автор MineChannelization ( назад)
WOKWOkwoKOWKOWk like

Автор Tarmuji Disini ( назад)


Автор fajar muttakin ( назад)
motor smackdown

Автор fajar muttakin ( назад)
motor jadul gokil:)

Автор fajar muttakin ( назад)
motor jadul :)

Автор desa roslan ( назад)
Hahaha gemblunp

Автор FIGO VALENTINO HIDAYAT ( назад)
gemblong

Автор giga mleth ( назад)
goblok! XD

Автор ido arlove ( назад)
funniest video

Автор William Sarfat ( назад)
Mirip kelakuan gw sama tmen2 gw waktu masih kecil, wkawkwkwkwk

Автор pRa seTya ( назад)
somplak .wokwokowokwok

Автор duvanadi ( назад)
bocah kecil gendeng

Автор duvanadi ( назад)
bocah kecil gendeng

Автор Ade Sudirja ( назад)
Wkwkw ,GILA !

Автор mufid mubin ( назад)


Автор Putra Donig ( назад)
nah syamks apuegs nagdk sirue pdis najsh

Автор TheHot756 ( назад)
koplak itu pada bajingan2 kecil... wkwkwkw

Автор Rahman Arvin Rosadi ( назад)
Ngakakakakakkakakakaka!!!!

Автор arya yudistira ( назад)
anak bajingan klen memang smua.. wkowkowkowkowkowkowkowko

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта