Видео


Anak Drak Lucu.3gp



Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3,669,045
Добавлено: 3 года
Длительность: 0:23
Комментарии: 819

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: Sumarta Aji
Показать больше видео, загруженных Sumarta Aji


Похожие видео:

Youtube Video Race
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 7064266
Safe can be fun :D
pembalap kecebur got
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4254187
kencangkan speaker kalian, kawan gue ini masih amatiran, jadi di maklumin aja yah gan !!! Follow my Twitter : @OioiRully
VIDEO LUCU ANAK D'KALL-KREZ GILA.3GP
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 496752
buat anak d'kall-krez
MANKATHA AJITH BIKE SCENE COMEDY.wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1966820
more videos on: http://tamilmp3songs2011.blogspot.com
(Video Kocak) Ijab Qobul Pernikahan Paling Lucu.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1326914
Arab Ngapak Gemblung (Ngakak Abiss)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1278333
Ga tau jadinya lucu apa nggak kalo orang arab asli bahasanya ngapak asli... http://terungkaplagi.blogspot.com http://ter-paling.blogspot.com...
Wall of Death at Full Throttle Saloon
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 6460473
Thanks for viewing the original posting of this video. I recorded this rider at Full Throttle Saloon in Sturgis SD, during the 2007 Rally. I...
Jangan ketawa..nnti pecah perut..:)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1112989
http://kamilah.rahsiahypro.com Anda ingin tahu rahsia buat duit setiap hari??Anda mampu memiliki rm250-rm1000 sehari jika anda betul2 ikut rahsia...
Fearless at the (Indy) 500 Record Jump
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 22009294
Edited/Short version right here (http://www.youtube.com/watch?v=RYLo2qFYQ7s). Tanner Foust breaks the world record for distance jump in a...
Balapan Liar bareng Cewek
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1243274
Macam2 Motor Balapan Liaaar,ada ceweknya yang ikut2an balapan,ada yang mau ikutan juga??? ^_^
Iklan Lawak Thailand
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 626984
iklan yang lawak dari negara thailand MAHUKAN VIDEO-VIDEO IKLAN LAWAK THAILAND?JOM KE http://amirul-arif.blogspot.com
Crazy bike.flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 746441
Kunjungi http://zahra-ku.blogspot.com atraksi hebat dari anak negeri ini. jangan dicoba tanpa latihan yang serius. tapi kalau mau silahkan. saya...
tombo sem a frente
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4900434
Slap, Punch, Throw! Funny Video!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 964776
..........3 Letter L.O.L!
tabrakan mengerikan terekam kamera CCTV
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4508588
Sebuah peristiwa tabrakan di antara dua bus terjadi di Banglades pada Juni lalu. Peristiwa itu tertangkap kamera lalu lintas, di mana sebelumnya...
just another funny bike fail
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 10086601
just another bike epic fail in brazil visit us for more fun funny crazy epic fail videos http://www.humorninja.com
Hantu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 3289828
hantu sewel
Joki cewek ninja
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1572292
03 Agustus 2012 at Jalan Lingkar Pati, Jawa Tengah, Indonesia.
bazooka fail
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4662974
bazooka fail
olahraga aneh
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2977233
auwwwww...coba bayangin klo meleset dikittttttt aja
1º Treino sem bengala twister - Biker Insane
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 5908653
Increva-se no canal e clique em gostei. Confira esse video tambem https://www.youtube.com/watch?v=8rSDOxUtobQ Beijo RL com CB600f...
Kekalahan FU vs Jupiter (DRAG BIKE PACITAN 2012).flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1308928
lucu! Melihat Peluncuran Roket yang gagal
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2277791
http://realitycentre.blogspot.com/ Disclaimer: pihak Reality Centre tidak menjamin ketepatan ataupun kebenaran dari isi, informasi video yang...
Funny Arab wheeling on sand (doing wheelie)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 382545
Funny Arab wheeling on sand (doing wheelie)
Leandro competicion clase nº2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1142552
Nicolas ezequiel castano

Комментарии:

Автор Sumarta Aji (2 дня)
hahaha, makasih ya :)

Автор Sumarta Aji (7 месяцев)
sms donk 085606057500

Автор Sumarta Aji (1 год)
wah" ternyata banyak yg copas video saya..
saya lihat" hampir 20+ yg copas video saya ini....

Автор Lasmana les (2 месяца)
Motor jadul le bawa jamping. Motornya tidak ada lagi kah le.

Автор frika nugroho (2 дня)
jumping

Автор Sumarta Aji (1 год)
Invate 74534a72

Автор tristan leatemia (7 месяцев)
HAHAHAHAHAHA Mampus!

Автор jul hendra (2 месяца)


Автор CV.DamaiTiga Putra (5 месяцев)
Hahhahha lucue cak

Автор Aldi yansah (11 месяцев)



Aku katakanya padanya yang dia boleh ambil rumah dan kereta apabila kami
bercerai. Rina merenung wajahku.Pandangannya kosong. 10 tahun kami
berkahwin tetapi malam ni kami umpama orang asing. Aku kasihankannya tetapi
untuk berpatah balik tidak sesekali. Aku cintakan Tasya. Air matanya yang
sekian tadi bertakung mula mengalir deras. Sudah ku jangka. Malah aku lega
melihatnya menangis. Niatku untuk bercerai semakin jelas dan nyata.

Keesokannya, Rina mengatakan dia tidak mahu apa-apa dari penceraian kami
melainkan tempoh 1 bulan. Dia meminta bahawa dalam satu bulan itu kami
teruskan rutin harian kami seperti biasa sebagai suami isteri. Alasannya,
anak kami bakal menduduki peperiksaan dalam masa sebulan lagi dan dia tidak
mahu anak kami terganggu dengan penceraian kami. Aku bersetuju.

Kemudian Rina menyuruhku mengingat kembali saat aku mendukungnya ke bilik
kami pada malam pertama kami. Dia meminta untuk tempoh sebulan ini, aku
mendukungnya keluar dari bilik tidur kami ke pintu depan setiap pagi. Pada
ku memang tidak masuk akal. Tetapi aku tetap bersetuju.

Aku memberitahu Tasya permintaan Rina. Dia ketawa dan hanya mengatakan ini
semua kerja gila. Tidak kira apa muslihat Rina, dia tetap akan diceraikan.
Aku hanya diam membatu.

Semenjak aku menimbulkan isu penceraian, kemesraan kami terus hilang. Hari
pertama aku mendukungnya keluar, aku merasa kekok. Rina juga. Anak kami
bertepuk tangan di belakang sambil ketawa dan berkata, “Ayah dukung ibu
ya”. Kata-katanya amat menyentuh hatiku. Mata Rina bergenang dan dengan
lembut dia memberitahuku agar jangan sampai anak kami tahu yang kami akan
bercerai. Aku mengangguk setuju. Aku menurunkannya di muka pintu. Dan kami
memandu berasingan ke tempat kerja.

Masuk hari kedua, hilang sedikit rasa kekok. Rina bersandar di dadaku.
Dapat ku cium harumannya. Dapat ku lihat kedutan halus di wajahnya Aku
sedar dia tidak muda lagi seperti dahulu. Ternyata perkahwinan kami memberi
kesan kepadanya. Selama satu minit, aku tertanya-tanya apa yang telah aku
lakukan.

Masuk hari keempat, aku dapat rasakan keintiman kami telah kembali. Tanpa
sedar hatiku berkocak mengatakan mungkinkan cintaku masih padanya. Hari
kelima dan keenam, aku menyedari keintiman kami mula bercambah kembali. Aku
tidak memberitahu Tasya tentang perkara ini. Masuk hari-hari seterusnya,
rutin ini jadi lebih mudah malah aku nantikannya setiap pagi.

Suatu pagi, Rina sedang memilih baju untuk dipakai. Katanya tiada yang
sesuai. Dia mengeluh. “Semua baju saya besar”. Baru ku sedar, dia semakin
kurus. Mungkin itu jugalah sebabnya aku semakin mudah mendukungnya.
Tiba-tiba terlintas di fikiranku. Mungkin Rina sedang menyembunyikan
keperitan hatinya lantaran sikapku selama ini. Tanda sedar aku merangkul
tubuhnya dan membelai rambutnya.

Kemudian, muncul anak kami di muka pintu sambil berkata “ Ayah, cepat lah
dukung ibu keluar”. Padanya, melihat aku mendukung keluar isteriku setiap
pagi adalah rutin hariannya. Rina memanggil anak kami lalu memeluknya erat.
Ku palingkan mukaku kerana takut aku sndiri mengubah fikiran di saat ini.
Aku kemudian mendukungnya dan tangannya melingkari leherku. Tanpa sedar, ku
eratkan rangkulanku. Dapat ku rasakan badannya sangat ringan.

Hari ini genap sebulan. Di muka pintu aku menggenggam tangannya dan berkata
“ Abang tidak sedar yang selama ini kita kurang keintiman”. Aku terus
melangkah ke kereta dan terus memandu ke pejabat. Sesampainya di pejabat,
aku terus ke bilik Tasya. Sebaik pintu terbuka, aku masuk dan aku beritahu
dia “Maaf Tasya. Saya tidak akan bercerai dengan Rina. Sekarang saya sedar
saya masih cintakan dia”.

Muka Tasya berubah merah. Tapi ku kata jua,“Maaf Tasya. Saya dan Rina tidak
akan bercerai. Perkahwinan kami membosankan mungkin kerana saya tidak
menghargai apa yang kami ada dan kongsi selama ini, bukan kerana kami tidak
lagi menyintai satu sama lain”. Tasya menjerit sekuat hati dan aku terus
melangkah keluar.

Aku kembali ke kereta dan niat hatiku mahu pulang ke rumah dan memohon maaf
dari Rina, isteriku. Aku singgah di sebuah kedai bunga untuk membeli
sejambak tulip merah kesukaan Rina. Aku capai sekeping kad dan ku tulis,
“Abang akan dukung Rina setiap pagi hingga maut memisahkan kita”.

Setibanya di rumah, aku terus berlari ke bilik kami dan mendapati Rina
terbaring tenang di atas katil. Ku belai wajahnya sambil memanggil namanya
tapi tiada sahutan. Rina kaku. Hatiku berdetak keras.

Kini Rina pergi untuk selamanya. Perpisahan yang ku pinta ternyata
ditunaikan. Sekian lama Rina berperang dengan KANSER RAHIM tetapi aku
begitu sibuk dengan Tasya untuk menyedarinya. Rina tahu bahawa dia akan
mati tidak lama lagi dan dia mahu menyelamatkan aku daripada reaksi negatif
dari anak kami, sekiranya kami tetap bercerai. Rina mahu sekurang-kurangnya
di mata anak kami, aku adalah suami yang penyayang.

Perkara-perkara mudah dan ringkas yang anda lakukan bersama adalah yang
sebenarnya penting dalam perkahwinan. Bukan banglo, kereta, harta, dan wang
di bank. Semua itu hanya wujudkan persekitaran yang kondusif untuk
kebahagiaan tetapi tidak dapat memberi kebahagiaan pada kita.

Jadi carilah masa untuk menjadi sahabat kepada isteri/suami anda dan
lakukan perkara-perkara kecil untuk satu sama lain yang membina keintiman.
Binalah kemanisan rumah tangga anda. Hargailah setiap pengorbanan pasangan
anda..

Автор ach maulana hasir (1 год)
drak gokil

Автор elut milan (1 год)


Автор yulius saputra (1 год)


Автор Albert Aldi (1 год)
cacad :v

Автор Jajang Nurjaman (1 год)


Автор Rafli Muhammad Iqbal iqbal (1 год)
Wk,wk,wk klo patah bahaya tuh?


Автор warto cah ngawi (1 год)


Автор hasbi alfarisi wahdi (1 год)
Drager zikk !!!!!!!!!!

Автор ifrance hutapea (1 год)
hemmmmm

Автор jenong jidat (1 год)
anak " gelo

Автор Excho Ridik (1 год)


Автор mufid mubin (1 год)


Автор ohim dames (1 год)


Автор Hasanudin GM (1 год)


Автор Dhyno Khasaga (1 год)


Автор Tanmoy khan (1 год)
nc . danching ?

Автор Tarmuji Disini (1 год)


Автор wandi ndi (1 год)


Автор hardiansyah putra (1 год)
Jiakkakakakk LOlz

Автор Riski M Nurlan (1 год)
sukurin konyol c jd orang jatuh bkn hhehhehehhehehehhehe

Автор Rifki Kiki (1 год)
Kurang kerjo opo le?

Автор azmikh20 (1 год)
Geloooo

Автор arief nuell (1 год)
wew

Автор niel wr (1 год)
stupid

Автор Isnan Nugrah Lastiko (1 год)
ngikik asli

Автор Adolfo Movu (1 год)
Keren bro 3 juta viewers....

Автор haqqa tumband (1 год)
hahaha keren2... kwkwkw :D

Автор jajang nurjaman (1 год)
hahaha

Автор fajar muttakin (1 год)
motor jadul :)

Автор riski wibowo (1 год)
we

Автор liocity vanden bosc (1 год)
ngetrek aja terus sampe jontor

Автор Puput Setya (1 год)
drak pke "k" wkwkwkwkwkwwkwk....mantab vid nya lol

Автор dry super (1 год)
Mcm bdoh je

Автор Martino Gogna (1 год)
Umm English please...

Автор akbarsaleh alfian (1 год)
bocah tolol...

Автор Dickie Habrun (1 год)
kelakuan bocah tolol

Автор DJ Hafiz (1 год)
hahahahahaha baguz2 mano belajow tu agax n??

Автор danisadono (1 год)
gila...............ABIS..../.,,.

Автор Zhidqie bae (1 год)
hahahah MAMPUZZ

Автор duvanadi (1 год)
bocah kecil gendeng

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта