Видео


kangal kızıştırma



domination


Просмотров: 510970
Добавлено:
Длительность: 0:36
Комментарии: 55

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "15"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор 60askin60 ( назад)
aslinda ordaki "kangal kizistirmasi" kangallar arasin da delikanlilik,,
etrafindaki insanlarsa "hepsi birer cakkallar"

Автор ZHANEL ALTAY ( назад)
arkadaslar birde bizim kazak köpeklerine bakin! huyu suyu ayni kangal
herseyiyle kangal. bizler töbet deriz bulara. saygilar turk kardeslerime

Автор Rottweiler Kral ( назад)
To watch Rottweiler Video CLICK ON MY NAME.

Автор J Metz ( назад)
Whahahah, Krav65;) A good kangal can beat a fucking lion. So I think he can
to a fucking pitbull.

Автор TheInsomniac247 ( назад)
bull shit !!!

Автор xXxaspavaxXx ( назад)
guSeLL.

Автор lastottoman23 ( назад)
erkan o videonun sahıbının kopegıde senı siksin hemi nedır bu terbıyesızlık
kız belkı kopek alacak bu yuzden eklemesını ıstıyor sana ne oluyor kıza
kufur edıyorsun karı kılıklı tosbaga.

Автор erkan9922 ( назад)
bu videoyu ekleyen seni siksin...hulyahan

Автор ModernWarfare002 (1245 лет назад)
Dünyanın en iyi köpeklerin

Автор ion ionescu ( назад)
And how much will cost one?

Автор hulyahan ( назад)
bu videonun sahibi kimse beni eklesin hulya_han06@hotmail. com

Автор harbikiz58 ( назад)
cook seviyorum kangal köpeklerini ya hahah :D

Автор 40te5ir40 ( назад)
Ayı bunlar resmen güzel köpekler

Автор ebennin ami ( назад)
I can get one, a pure bred from Turkey if you wish.

Автор abdullah1977 ( назад)
anatolian shepherds arent kangal ther are merely a cross breed that have
came from a result of kangal-akbas-malakli breeds

Автор 03GTmustangGT03 ( назад)
apo benim bokumu yesin. Zaten ona hapisanede bok veriyoruz yemek yerine.
hahahahahaha

Автор Kelly Stewart ( назад)
look for anatolian shepherds or karabash...only very few breeders in the UK

Автор cafre edem ( назад)
köpekler insanlara bahsedilmis birer silahtir silaha gerek yoktur sadece
egitime bakar nasil egitirseniz odur ister silah olarak ister topluma
faydali depremde insan kayboldugunda yani egitime bakar cörcil demiski
insanlari tanidikca köpekleri cok seviyorum anlayan anlamistir

Автор djcancel01 ( назад)
ulan kangalim var diye hava atiyorsunuz, bide göturup dövusturuyorsunuz,
kazandiginiz zaman aleme kizlara kangalim var diyorsunuz. cok guzel
köpekler kangallar ama köpekler insanliklak cikmis hayvanlarin eline
dusunce "vahsi köpekler" olarak animsanior ve buda yabanci insanlar
tarafindan turk milletininde vahsi oldunu sanmalarina yardim edior. insan
olun köpekleri yararli seylere egitin coban köpekleri yerine ise yarar bi
hale getirin. yok yapamiorsaniz köpek möpek almayin.

Автор fevzi661987 ( назад)
helaal oolsun kangallimm aposdan ccook hayraniniz var duunya aapooyyu
barzanniyi siziin kaddarr tanimiyo ccukunuzu yessin apo sizin ))))))

Автор summer hammer ( назад)
köpek degil AYI AYII

Автор AbdullahOcalaniSiken ( назад)
Aslinda Apoyla Barzaniyi bi kafese atip kizitiracan :D ikiside köpek

Автор Emerica61 ( назад)
hocam acap bu kopekler ne diyor?

Автор CrashArtSkillz ( назад)
To bad no one in America breeds these dogs and if they did it'll be a water
down vergen mixed with a shitty german shepard

Автор demir döken ( назад)
bizim köpekler halki gibi yigit

Автор HARUNCUKCUKCUK ( назад)
hiç anlamıyorum bu köpek dövüşü yaptıranları.. Allah bintürlü cezalarını
versin allah nasıl bilirse öle yapsın.. başka hiçbirşey demem..

Автор Kadir K ( назад)
köpek dövüsleri yaptiranlarin cani ceheneme

Автор gökhan Arslan ( назад)
pitbull kimmisya ac bırak sahibine saldırır.sırf gosteris .kangal pitbullun
anasını beller

Автор 55FATIH55 ( назад)
Bir Kangal yavrusu kaca gelir??? Cevap icin tessekürler

Автор burak demir ( назад)
boranky1 arkadaşım pitbulu övüyosun ama gir trtubeye kasappibull yaz bak
baklım pitbull ne hale geliyo.ordan konuşmayla olmuyo

Автор sserbulent ( назад)
kardeş ben senin kast ettiğini anlıyorum ama,+42 derece sıcaklıkta 100lerce
köpeğin içinde yazın hepsi isteksiz bir şekilde su ve gölge
arıyorlar,burası kangal festivali temmuz ayı öğlen vakti ;)

Автор seko nika ( назад)
sahsen ben gordum pitbulla sivas kangalinin dogusunu cd si var once pitbull
saldiriyo.tabii kangal bos dururmu,oynamaya basladi pitbulla ama pitbull
hayalarini isirinca kangal sinirlendi. kangali kimse tutamadi ve 2 dakika
icinde pitbullu oldurdu.ama kopek doguslerine karsiyim.onlar bizim can
dostumuz ve bizden baska kimseleri yok

Автор CodeGeronimo ( назад)
Lovely dogs, very beautifull, please don't ever let them fight.

Автор KiMiLeRi ( назад)
usta bu pitbull piç bir köpek pirana gibi kangal ise asil.. dövüşünü bilmem
ama güç olarak dersen kangalın çeyreği bile olamaz.. 2 kurtla kapışanını
gördüm...

Автор tutkumsunsen ( назад)
anadolu aslanı bunlar heyt be

Автор gurkan gur ( назад)
aq siz harbi özürlüsünüzya kangal mı yener pitbull mu? bu soruyu babama 1.
sınıfta sorardım adam ol büyü derdi bana aq bu iş hayvanın gücüne bakar...
kangallar pitbulları yener die bi genelleme olmaz yada tersi

Автор lencen44 ( назад)
serefsizler! rahat birakin hayvanlari, onlar insanlar gibi olmak istemiyor!

Автор sserbulent ( назад)
doğru

Автор isyankar pesimist ( назад)
kardes ben bilmem valla 2 3 4 5 ne yapcan biz türksek sivas kangalını
anıyla şanıyla kayıracağız dağda kurtun anasını siken kangal pitbulunda
amına kor bu kadar :S varmı kangal gibisi

Автор nebicimnickbu ( назад)
pitbul da kangalı döver kangalda pitbull u döver arkadaşlar tecrübe işi bu
dövüşme bilmiyen kangal dayağı yer fakat ikiside tecrübeliyse tabiki hep ve
tam destek KANGAL.

Автор fthgyrtl fth ( назад)
kardeş bana link atarmısın

Автор İzzet Ferhat Gönenli ( назад)
pitbulla götünü siktir o zaman...

Автор Undispated ( назад)
damarıma basıcaklar alıcam en sonunda bi kangal yavrusu az kaldıııı :D

Автор barudiahmet ( назад)
drkankokan mısın nesin sıkıyorsa adres ver boğuşturalım. köpeğin ardında da
seni ben boğarım onuda iyi bil.

Автор plitonyum18 ( назад)
drkankokan benim rocky ( kangalın adı;ama tam bir rocky gibi ) senın o
pitbulun gıbı 10 tanesını sıker aq geçenlerde bı arkadas pitbul getırdı
baktım saldım ben rocky i sike sike domalttı.o guvendıgın pitbul karı gıbı
bara bara kaçtı aq zuahhaahhaaa

Автор nogayhanesk ( назад)
a.q drkankokanı hayatında kaç kere köpek dövüştürdün bu kangallar senin
pitini sikinle tokatlar

Автор sudkaido ( назад)
Güdük olan daha güzelmis yani sagdaki

Автор hasretim58 ( назад)
drkankokan senin pittbullerine fazla güvenme tavsiye ediyim ben kangalliyim
ve kangalin ne oldugunu iiy bilirim bi kangal ayi bogan yazda bak

Автор Adem ALEMDAR ( назад)
drkankokan senın ıcın bı video hazırladım istersen bana bi mesaj at da
lınkı gonderıyım sana gor bakalım pit bull mu kangal mı ?

Автор hknf1 ( назад)
video sahibi sevgili abicim lütfen bu drkanokan denilen itoğluitin hakaret
dolu yazısını silmede bütün kangal severler bu kolpacı piçi tanısın.

Автор serbülent özgiray ( назад)
görsünler nolucakki?köpeklerde kendilerini böyle ifade ediyorlar
işte,hayvanların haklarını kısıtlamsınlarda hayvanlara eziyet edenlerle
uğraşsınlar bizde öyle yapıyoruz zaten,yalnız bu tip adamların salağı ve
beyinsizi hiç çekilmez her insanın objektifi ve akıllısı makbuldur

Автор TurkitiTantmaTimi ( назад)
soldakinin fiziği harika

Автор someone4stopme ( назад)
aslan gıbı valla maşallah soldakı ezer bencede

Автор sudkaido ( назад)
bogussalar soldaki ezer bence hey yavrum enseyi nasilda kabartiyor

Автор greenlightbandit ( назад)
noisy party, huh?

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта