Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 32,451,943
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 32451943
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор szuetam elamana (4 месяца)
SKURWYSYNY POMŚCIMY WAS!! PIERDOLIĆ WYZNAWCÓW allaha FUCK allah!! 

Автор missquprison (4 месяца)
Oglądajcie od 3:48 wcześniej tylko jakaś arabska gadka, no chyba, że znacie
arabski. :)

Автор Dariusz Rowengartner (3 месяца)
DEASH ,, DEASS,, ISLAM

Автор Grace Kelly (4 месяца)
Fucking religion... Is this what u want, muslims?? Death of innocent people
make you happy? You think you will go to heaven. No, you wont. You will
burn in hell.

Автор Darek Kupniewski (4 месяца)
Jebnąć atomówkę na ten jebany islam skurwiele jebane

Автор piotr przybylski (4 месяца)
fucking allach,allach sack mai dick,,,,,,

Автор Hania Bzik (3 месяца)
Nie mozna pozwolic by takie bydlo zajmowalo miejsce na ziemi.

Автор Robert , Kowalski (2 месяца)
Kurwy aalachowe ha ha has

Автор Krzysztof Reguła (1 год)
Pewnie po ch.. Nam wojsko i cala reszta teatrzyku:U kiedy przyjdą obudzimy
się jak zwykle:) Pozdrawiam Anarchistów i resztę bezrozumnej hołoty..


Автор Darek Kupniewski (4 месяца)
Wytępić co do jednego cały jebany islam wraz z dziećmi bo to i tak wyrosną
na pierdolonych terrorystów ta zaraza wyrasta z pokolenia na pokolenie

Автор Zosia Samosia (7 месяцев)
To był szpieg...:-) :-) :-) :-)

Автор Pit (7 месяцев)
Fuck Islam, fuck quran, fuck mohammed!!!

Автор Robert , Kowalski (2 месяца)
Ten wasz allach to czysty HUJ i kutas

Автор nike24pl (8 месяцев)
Te zwierzęta (ścinający głowę) nic nie mają wspólnego z Islamem i
Muzułmanami... Prawdziwy Muzułmanin ma prawo "Oko za Oko" ale nigdy nie
zabije osoby niewinnej sprawie, gdyż został by automatycznie potępiony
przez Allaha. Kalifat to organizacja jaka ma na celu zniszczenie wszelkich
religii dla celów NWO, powiązana w najwyższym stopniu światową masonerią.
Wiecie dlaczego ścinają głowy niewinnym, a nie politykom jacy wypowiadają
im niby wojnę? Bo to jedna ręka!

Автор Tvn kłamie (1 год)
nie ma to jak usunąć czyjś komentarz heh

Автор therash09 (1 год)
Typical Pakistani terrorist mindset. Shamelessly blaming India and USA for
this, and ridiculously labeling themselves as innocent!

Автор Reinhard Gehlen (1 год)
Makowski czerwony skurwysyn sie tak szczycil ze bin ladena lapal za nasze
pieniadze nie wiadomo po co, a Polak zginal z rak tych parszywych
muzulmanskich swin

Автор GRZESIEK129 (3 года)
@FazoolxD przez takich debili giną debile, którzy nie wiedzą, ze kilka
rodzinek masońskich rządzi całym światem..i wysyła swoje wojska w celu
zawładnięcia surowcem mineralnym(ropa)... .jesteś debilem.....

Автор Sebastian Madzia (3 года)
"przez takich cweli jak ty ...formują się cwele" ?? "kurwo ruro" ? Żałosne
!! Ja pierdole ci ludzi dzisiaj posrani.

Автор patrykl147 (1 год)
Tak a kto się w 2001 roku samolotami pasazerskimi z ludzmi wsrodku wpier
dolil na 2 wieże i pentagon ??? Nie Araby ??????

Автор MrKorzon1980 (3 года)
STOP KEBABOM! W Europie jak na razie (przynajmniej w Polsce) wygląda to
jeszcze niewinnie, ale zobaczycie, niebawem będzie u nas jak w Londynie.
Wysiadając z samolotu człowiek nie wie, gdzie jest, w Europie czy Azji lub
Egipcie. Nadmierna tolerancja jest jak nadmierny nacjonalizm, to mści
się... niestety.

Автор juniorMaGo1991 (3 года)
@cowieksuon internet zjadł ci mozg pojebańcu

Автор Sebastian Madzia (3 года)
@GRZESIEK129 Dokończę. Żeby uwolnić kraj o Talibów. Może też nie wiesz co
to Talibowie ?? A i ty mnie debilem nazywasz ? Pewnie złamasie nawet
zawodówki nie ukończyłeś. A i według ciebie debile giną ?? Czyli naszych
żołnierzy, żołnierzy innych narodowości , tych cywili którzy cierpię prze
Talibów dążących do przejęcia władzy debilami nazywasz !? Śmiałbym się
jakbyś spotkał takich paru naszych żołnierzy patriotów którzy tam ryzykują
życie dla dobra tych ludzi i by ci "wytłumaczyli" co nie co.

Автор Marcin Polkowski (3 года)
@cowieksuon Ty zdebilały psie

Автор Ron Jeremy (3 года)
kolejność od dołu do góry

Автор Mario Soldier (2 года)
co do tego że muzułmani są pojebani się z tobą zgadzam, co do tego że rząd
zawalił też, ale nie możesz osądzać GROM - u ponieważ oni chcieli spróbować
odbić tego zakładnika ale nie dostali pozwolenia ( od dowódcy wojsk
specjalnych który prawdopodobnie nie dostał zgody od miłościwie nam
panującego szanownego pojeba tuska )

Автор Sebastian Madzia (3 года)
@GRZESIEK129 A i do twojej informacji czytaj wpierw komentarz na dole
ponieważ jego jako pierwszego wysłałem. No i powiedz jak widzisz 3 świat
czyli bliski wchód czyli Afganistan,Pakistan i inne te kraje. A ja ci
wytłumaczę co i jak. ok ?

Автор GRZESIEK129 (3 года)
@SEbkoMxp ty kurwo cwelu kadzienny.... . twojej matce czosnkiem śmierdzi z
pizdy hujozo i spermą żydowską.....ty ruro bardaszana, huj ci w mordę i
szkła kawałek....

Автор blissmd (3 года)
Fuck Islam!

Автор dragonzzz0rFTW (2 года)
odpowiedź po 3 miesiącach. pozdro

Автор Joleke22 (3 года)
Wyjebac tam bombe oni wszyscy sa tacy sami częstują cie jedzeniem,woda po
czym strzelaja w plecy dzieci beda takie same zasrana kultura

Автор szogu44 (3 года)
@NutCrusherPL popieram...

Автор cowieksuon (3 года)
@danielkarin1996 no szkoda że takie ścierwo jak ty jeszcze łazi po polsce,
szkoda ale mnie to pierdoli bo już tam nie mieszkam [czesc]

Автор zoner20 (3 года)
Naszych w Iraku póki co nie wiem czy 40 zginęło ludzie nie płaczcie szkoda
rodaka ale cóż taliby go dopadły i.......

Автор Masterblacha (3 года)
@Xpi00ner Hmm to jest film ;O

Автор mat fryderowski (1 год)
Sory was wszystkich ale sprowokowana

Автор eon3ful (3 года)
huje

Автор SEbkoMxp (3 года)
@GRZESIEK129 tak więc jak nie wiesz coś na jakiś temat to się kurwa nie
wypowiadaj kupo kaszy !! A do twojej informacji Żydzi to jedni z większych
wrogów talibów a nie talibowie! Żydzi to a z resztą co sobie będę czas
marnował żebyś się czegoś nauczył dziadziu !! Boś tępy !!

Автор Adam Opopopo (1 год)
fuck allach fuck koran

Автор arek kogut (2 года)
pierdoleni kozojebcy mocne szmaty w grupie jebac ich i tom ich pojebanom
religie

Автор Adrian Skowroński (3 года)
Własnie bez sezsensu zajebać to padło ATOMEM...pozatym to Pakistan jest
najwiekszą wylęgarnią terroryzmu

Автор Grzegorz2109 (3 года)
po jaką cholere ten gosc (z calym szacunkiem i wspolcuciem) jechal tam
wiedząc,ze mozna skonczyc w ten sposob? Arabowie, Irakijcycy,Pakistancycy,
Afganczycy NIC narodowi polskiemu nie zrobili wiec po co brac udzial w
pacyfikacji ich narodó? HAŃBA !

Автор nie (1 год)
Zrozum, że to my "zaczęliśmy", a nie oni... Amerykańce są na poziomie tego
bydła z pustyń. Jedni są drugich warci.

Автор POLANDcrane (2 года)
no coty ?? w jakich okolicznościach zmarła ta kobieta???

Автор Sebastian Madzia (3 года)
@GRZESIEK129 O kurwa proszę nie dość że debil to jeszcze rasista. Będziesz
mi tu pało wyjeżdżał z tekstami o cyklonie B ?! Ty chyba nie wiesz jak w
takich obozach ludzie cierpieli ! Myślisz że to zabawne ?! Idź się kurwa
gościu wyjebaj o świerka bo chujowy jesteś !! Weź kurwa nie pisz tu jakiś
kurwa jakiś głupot !! Widzę że z tobą nie idzie jak z dorosłym ! Kurwa duże
dziecko się znalazło. Weź kurwa nie przerywaj normalnym ludziom w
komentowaniu boś kurwa zbyt dziecinny !Kurwa dorośnij chłopie !

Автор enzo1392 (3 года)
mamy kurwa GROM zamiast go odbic to to chlopaki graja w karty za nasze
pieniadze

Автор POLSKARZECZPOSPOLIT (3 года)
Piotr Stańczak WIELKI POLAK pakistan to kłamliwy kraj spierają terroryzm i
ich wywiad osłaniał Osame Billadena i innych zbrodniarzy

Автор Sebastian Madzia (3 года)
@GRZESIEK129 No kurwa powtarzasz się tępy lachociągu !!! Jak już ci coś
powiem to cię kurwa zatyka i klniesz ciągochlaście !!! Jak widzę twój na
ryj na twoich filmikach to widzę żeś urodzony do ciągnięcia pedale !! Kurwa
naucz się normalnie rozmawiać złamasie i wymyśl nowe teksty bo jak wyżej
napisałem powtarzasz się przydupasie !! Twoja matka to pewnie jakaś
puszczalska kurwa co ?! Jak matka sory !! Ojcowie bo tylko pedały takie coś
umieją wychować !!! Żałosny jesteś !! I kończę te rozmowę !!

Автор Iosif Stalin (3 года)
@gtalokis Afganistan wolny od polaczkuf.

Автор Tvn kłamie (1 год)
Jesteś głupim człowiekiem skoro tak uważasz.Jeśli pakujesz wszystkich
Arabów do jednego wora to znaczy że twoja wiedza na temat Islamu jest
zerowa, do tego łapkują cię ignoranci tacy sami jak ty. Poczytaj trochę
Kapuścińskiego, wejdź na wikipedie i sprawdź takie pojęcia jak muzłumanin,
islam, koran.

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта