Видео


TÜRK MAFYASI MAFYA BABALARI



TÜRK MAFYASI MAFYA BABALARI SEDAT PEKER,HADİ ÖZCAN,ALAADDİN ÇAKICI,ŞENOL TURAN,ŞENOL ACAR,KÜRŞAT YILMAZ,EROL EVCİL,CAN SARISU...

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1,617,702
Добавлено: 4 года
Длительность: 2:38
Комментарии: 345

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: bugrambugra
Показать больше видео, загруженных bugrambugra


Похожие видео:

TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK KABADAYILARI VE MAFYA BABALARI...
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 724940
Türkiye'nin ilk akla gelen babaları...Kimine göre karanlık, kimine göre aydınlık olan yüzler...
Komplo Teorisi - Devletin Kara Kutusu Yeşil
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 430125
Yeşil kim? Hangi fail-i meçhul cinayetlerde rol oynadı? Yeşil gerçekten yaşıyor mu? Komplo Teorisi "Yeşil" dosyasını açıyor.Komplo Teorisi her...
Dünyanın En Büyük 10 Mafyası
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 151386
Music: Bu kısım sonra güncellenecektir. Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0...
Apo itinin yakalanisi (Orjinal Video)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1006709
Abdullah Ocalan; One Of The World`s Bloodiest Terrorist Leaders! This video was broadcasted many times on Turkish and International TV Channels...
Abdullah Çatlı - Belgesel || Bölüm 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 808413
Abdullah Çatlı - Belgeseli | Bölüm 1
Yüzbaşıdan kan donduran emir!!!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1093627
Kan donduran görüntülerde bir yüzbaşı , emri altında bulunan askerlere hedef tahtası tutturarak, arkasını dönüp bacak arasından atış talimi...
Abdullah ÇatlıErmeni Asala Örgütünü Bitiren Adam Belgesel Bölüm 3
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 278940
Abdullah Uçmak ibrahim tatlısesı 1998´de Böyle tehdit etmişti !!!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 988400
http://www.facebook.com/pages/BurHanCan-HayRanLari/118882778171536 Abdullah Uçmak ibrahim tatlısesı 1994 Böyle tehdit etmişti !!! Abdullah Uçmak...
SEDAT PEKER (SACLARINA AKLAR DÜSMÜS BE REIS)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1216541
GURURUMUZSUN REIS !!!! BÜYÜK TURAN ÜLKÜSÜ - REHBER KURAN,HEDEF TURAN cCc ÜLKÜCÜ GENCLIK cCc TÜRKLER EL ELE !!
ÜLKÜCÜLER FİLMİ YEMİN SAHNESİ
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 304514
BAŞBUĞ TÜRKEŞ'İN KÜRTLERE CEVABI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1098508
BAŞBUĞ TÜRKEŞ GÜMÜŞKENT SALANDA GUMUSKENT NEVŞEHİR MHP ÜLKÜ OCAKLARI ÜLKÜCÜ BOZKURT TURAN
Kürt Mafya Babalari Behcet Cantürk,Hüseyin Baybasin,Inci Baba ve digerleri
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 841264
Bir zamanlar ve günümüzde yeralti dünyasina bu aleme damgasini vurmus hic bir zaman Allah cc baskasina bas egmemis yalakalik yapmamis krallara bile...
Futbolcusunu tekme tokat dövdü!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 234813
Futbolcusunu tekme tokat dövdü!
İşte-sokak-ortasında-gerçek-silahlı-çatışma!-Sansürsüz-Haber
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 430881
http://www.sansursuzhaber.com Kudüs'te kalabalık bir pazarın tam ortasında bir silahlı çatışma yaşandı. 2 güvenlik görevlisi zanlıya ateş ederken,...
büyük babalar sedat peker kürt ahmet sedat şahin melih tur
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 950227
büyük babalar
orospu olacaksa okumuş orospu olsun!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2282247
yılmaz güney 'in 'umutsuzlar' filminden muhteşem bi sahne.. (küfür ve hakaret içeren yorumları silmeye yetişemediğim için, yorumları kapatmak...
sedat peker röpartaj
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1056985
djartist2@example.com
NURİŞ KARDEŞLER 8 YIL SONRA HATIRLADI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 483147
ibo´yu vuran Abdullah Ucmak köpegine Urfalilardan Cevap:10 bin köpek ölecek!

Просмотров: 1133229
videoyu sonuna kadar izleyin,bu pic köpek ölmek icin yalvarcak!
SEDAT PEKER HAPİSHANE sedat reis
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 418224
sedat peker hapishane , ben bu sevda yüzünden bir cinayeet işledim.
Mafya Babaları, Karadenizli Reisler
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 264941
Karadenizli Babalar, Reisler, Kabadayılar Son Sözü 53 Söyler.!!!
CÜBBELI,2 DAKIKADA : 4 ESPRI,3 LAF SOKMA,1 MENKIBE
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2009489
Tabi birde Ismailaga Cemaatinin karakteristik ozelliklerini anlatiyor.Yok boyle biz tarz.Helal olsun Cubbeli Hoca ya
Yavuz Sultan Selim Hanın Kürtlere bedduası
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 685694
Ne Mutlu Türküm Diyene
Recep Tayyip Erdoğan Geldiğimizde Ordu'yu Tasfiye Edeceğiz !
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 850267
http://www.melihkotbas.com/
SEDAT PEKER OBJEKTİF PROGRAMI 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1005064
BİR UMUTTUR YAŞAMAK

Комментарии:

Автор kefnun (1 год)
La hepsi iyi de bu Can Sarisu kim la??

Автор osman kartal (1 год)
Googleye recep Akca yaz görsellere bak onu eklemeyi unutmussun bunların
bilenen mafya örgütleri mafya örgütlerini bilinmeyenleride vardır.. Recep
Akca Butun mafyaları geçiçek bütün samimiyetimle inanıyorum.

Автор Hevdan Quai (11 месяцев)
~ Neden öyle konuşuyorsun ki ne ? Öyle deme ayıp. Belki günahını
alıyorsundur, nereden biliyorsuuuun ? ~

Автор hüseyin atik (1 год)
ÜLKÜCÜLER SENİ GÖTÜNDEN SİKER ÖMÜR BOYU GÖTÜNÜN ÜSTÜNE OTURAMAZSIN ERMENİ
KIRMASI

Автор Arda Tunc (1 год)
Görmeme gerek yok,mayfa SOKAK SERSERİSİNİN sadece BÜYÜMÜŞ HALİ :)

Автор Pshyco ProFF (1 год)
Dogru Soyliyorsun Ama Bunu Al Capone Yapiyordu Dunyada En guclu Mafiyaci
Uyushturucu Geroin Satmasina Son Verdi Cunku insanlarara Zarar veriyordu
Lucy Luciano Pierre Dimitri Bunlar Gercekten Mafiya Baba lari idi
Yaani(Don) lar bunlar oldukten sonra boyle geri zekkalilarin elinde kaldi
mafiyacilik )) Sedat peker mish :))) Bunlar Kurtlar Vadisi izliyip
Kendilerini Gaza Getiriyolar bro )) bakmayin bunlara

Автор woxow (1 год)
ne mafyası amk bu orospu çocuklarından şam babası bile olmaz alayını tek
başıma sikerim bunların ben

Автор EMİN KILIÇASLAN (1 год)
ulan havva bi geceliyine bana gel sene lan

Автор fenh asosyal (1 год)
peki kayseride 3 küçük cocugu tecevüz edip öldüren bunu yapan da türk bende
türklerin ne yaptiğini paylaşacam

Автор Vedat Barin (1 год)
asıl reis FIRAT DELİBAŞ ...

Автор Power TURK (1 год)
VALLAHA bu ülkede 10 kişilik arkadaş topluluğunada mafya diyorlar ya :) Ne
mafyası be.... Bu mafya nın sözlük acılımı aynen şu.... --- MAFYA --- Kendi
kötüne güvenemeyen ve bir işini hal etmek için kesinlikle başkalarından
yardım alan. Sadece silahına güvenen ama yumruk yumruğa YUSUF YUSUF eden.
Anası belli babası anonim olan kişilerden oluşmuş NEANDERTALLERDİR.
(Evrimleşmemiş mağrada yaşayan ilk insan topluluğudur) Diyer anlamı
Silahını kendi şerefinden namusundan üstün tutan kişilikler. :)

Автор taşkın Alkan (1 год)
Helal olsun

Автор cenk güney (1 год)
manyak davud

Автор TrSefa20 (1 год)
Bu konuyla ilgili tüm videoları gezdim,Bu DELİ HÜSNÜ kim mına koyim!

Автор Carlos Marcello (1 год)
ASIL SEN ÖĞREN TARİHİ KARA CAHİL BİLMEZMİSİN SEN ? DEVLETİN BİTTİĞİ YERDE
MAFYANIN BAŞLADIĞINI.. O YÜZDEN SAÇMA SAPAN KONUŞMA..

Автор Hevdan Quai (11 месяцев)
Ulan salaklar, Recep Tayyip Erdoğan başbakan olunca yahudilere´de eşit
davranması gerekiyordu, ermenilere´de. Başta birisi olsun olmasın, arka´da
muhakkak Teşkilât var.

Автор revo lution (1 год)
ne zamandan beri ici bes para etmez les kargalari mafya babasi oldu..sedat
peker haric..

Автор erdem mert (1 год)
alaattin cakıcı avrupayı zorlayan adam en iyisi o...

Автор Hakikat Avcısı (2 года)
tayyip saplantın fazlaca olduğu için Allah hakkında düşünme yetini
yitirmişsin . Irakda amerikan askerlerine zaiyatsız dönsü kahramanlar diyen
birini biz imamdan saymayız olsa olsa dmeokrasi şirkinin imamı olur .
Sadede gelelim bunların sınıfı bagidir . Allah yolunda iş yapanına
rastladığım yoktur . Bulundukları yol a laik delete hizmet b bu hizmetten
palazlanmaktır. Haliyle bunlarda bu hayatları ile o bahsettiğin mecccusiler
gibi cehennem ehlidir .....

Автор msincar (1 год)
Kaldığım yer senin ananın çalıştığı semt karaköy de senin ananı bacını
pazarlıyorum mafyalara ammına soktuğumun piçi seni de sikerim ne kadar
mafyacı köpek varsa onu da sikerim senin de kafanı anandan çıktığın deliğe
sokarım ammına soktuğumun evladı hasiktir

Автор halilcan güngör (1 год)
Bu videoyu hazırlayanın dalağını sikiyim amını siktimin bebeleri götünün
videosunu koy sonrada içeriye yarak sokmaktan tutuklu yazarsın kavat

Автор Fatih Sadıkoğlu (1 год)
her şey mazıde kaldı bir takım şeyler yaşanır ve geçecer şimdilerde herkes
kendı mafyalılıgını yapıyor

Автор marlon3535pasa (1 год)
alem tanır arkadaşlar hep dile getiriyorum dinar canavarı aziz güçlü adam
en az 50 yıl hüküm sürmüş gerçek abi bildiğim kadarıyla hala hayatta
izmirde yaşıyor hayatı flim gibi kitabı geçti elime anadoluda kan davası
don kavgası yoktur neler neler

Автор Hektor from Anatolia (1 год)
Begenemedin mi KÜRT OROSPU COCUGU !

Автор Kenan çalis (1 год)
Bu videoyu en son çıkan dallama kendisi hazırlamış Ulan neredeyse yutuyoduk
hee. Keranacı...

Автор Baronlar Baronu (1 год)
kim lan bu dingiller

Автор tolga dilek (1 год)
Lan Sizler Nasıl İnsansınız Terbiyesizler Adam Olun Oğlum

Автор burzumvarg1946 (1 год)
iyi bok yedin amcığaazlı

Автор mostkedim (1 год)
çaktırma panpa

Автор aydın Baba (1 год)
ulan yeşilin üzerşne mafya tanımamm

Автор burzumvarg1946 (1 год)
ananı murat karayılan göten yedi senin de anuna çaktımın döl israfı seni

Автор astala vista (1 год)
Bu video yu hazırlayan genç cok kurtlar vadisi izliyor amk

Автор Van Klot (1 год)
Türk iskele babaları AMK

Автор samuel Peker (1 год)
sikini kesip göbekten isetirim lan seni lesshh

Автор Erkan Özen (1 год)
İŞTE TÜRKİYENİN GERÇEK BABALARI HEPİNİZDEN ALLAH RAZI OLSUN

Автор erol baltacıöz (1 год)
Uyuşturucu çetesi zeta bu adamları tek geçer :)

Автор cümali AYHANIR (1 год)
salak çocuk daha bebesin ettiğin izlediğin seylere bak peygamberimizin
hayatını oku biraz bu çaklallarla ilgilenme

Автор TurkSkin ATA (1 год)
Senin ananı sikerim orospu çocuğu bana berdelci kürt piçlerini savunma
ananın amında bilardo oynarım.

Автор Burak ergün (1 год)
Sedat peker bir mafya değil ülkücüdür.

Автор Ayhan Erten (10 месяцев)
fuhuş piyasası derken pezevenklik demek istedin sanırım evet haklısın bütün
pezevenkliği kürtler yapıyor

Автор sihirlibocek (1 год)
kürt babalarda adamlar ne güzel müzik koymuş adam gibi bir türkü koysana

Автор retsnomonster (1 год)
aq dumun ULKUCULERI. A koyim bunlar iktidara gelse .. sokakta gezameyecegiz
aq. Bellerinde tabanca ellerinde tesbih .. ona buna Reis , halkada iskence
ederler.. Pis sakal , siyah ceket mafyavari hareketler.. ona buna gider
yapmalar.. pis fasistler.. hepiniz birer hitlersiniz aq.

Автор Alikemal (11 месяцев)
"TÜRK Mafya Babaları

Автор dursun aslan (1 год)
lan pezzevenkler alparslan türkeş ve diğer ülkücüler olmasaydı sen şimdi
hayatta kala bilirmiydin ben saf kan ülkücüyüm mekanımda SİVAS buyrun gelin
cCc

Автор AclTaN (1 год)
aynen kardeşim, oto çalma, adam yaralama, çete kurma, a.q bunları
mahallenin iti kopuğuda yapar bununla mafya mı olunuyo. bunu yapan kendini
mafya sanıyo..

Автор msincar (1 год)
Yanlışın var kardeş, Sedat reis senin Ananı sikmiş ki ona saygı duyuyorsun
! Bu ülkede mafyalara saygı duyup onlara köpeklik yapanlar, Analarını
bacılarını onlara siktiren senin gibi deyyus piç kurularıdır !

Автор veli ören (1 год)
Bu Alemin Tek Bir BaBası Vardır O da MEHMET AĞAR tek başına derin devlet
.....

Автор delijojuk metall (1 год)
HEPSİ AT HIRSIZI AMK

Автор Suikastcı Altair (1 год)
Belli Sedat reis senin ananı sikmiş ondan böyle anırıyosun.

Автор berkay pekesen (1 год)
Hani Abdullah ÇATLI asıl reis

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта