Видео


gus rori



KH Ahmad Asrori al Ishaqi, mursyid Tarekat Qodiriyah wa Naqsyabandiyah dari surabaya, pesantren beliau di kedinding lor

ini adalah video saat acara haul di jakarta

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 40,370
Добавлено: 8 лет
Длительность: 0:38
Комментарии: 14

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: devilsbuddy
Показать больше видео, загруженных devilsbuddy


Похожие видео:

Haul Al-Murobbi Al-Mursyid Kyai Ahmad Asrori Al-Ishaqi RA (2010) - Mauidhoh Hasanah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13397
Haul Al-Murobbi Al-Mursyid Kyai Ahmad Asrori Al-Ishaqi RA (2010) Mauidhoh Hasanah Oleh As Sayid Al Habib Hassan bin Muhammad bin Salim bin Ahmad...
TV9SURABAYA_KISWAH GUS ALI .flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 22789
alkhidmah_LA ILA HA IL LALLOH
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 31635
AYO DZIKIRAN MA SOLAWATAN,,SOLAWAT YG BANYAK BIAR SLMAT DUNIA AKHIRAT AMIIIIN,, http://directorzone.cyberlink.com/video/5509
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 136441
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani KH Ahmad Asrori Al-Ishaqi
Kongkow Gusdur Ep. 5 "Humor dan agama" part 5
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 61593
Episode 5 : humor dan agama part 5
al khidmah(rahkmat alloh SWT)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 14716
nur nabi muhammad SAW.,.
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part3 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 22816
Mawlid Nabi - Mahallul Qiyam Haul Akbar Singapura 2006
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 46573
Please visit http://www.alkhidmah.org.sg for more info. This year's Majlis (2011) will be held on 18 Sep 2010 starting 7:50 am @ Darul Aman...
alkhidmah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 38595
alkhidmah kudus alkhidmah singapura alkhidmah surabaya
al khidmah(nur nabi muhammadSAW4)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13976
RAHMAT &SAFA,AT ROSULULLOH,.,
Ceramah KH Ahmad Asrori di Lamongan 2004 (1)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 32054
Ceramah Agama oleh: KH. Ahmad Asrori Al-Ishaqy, Kedinding Surabaya Diselenggarakan oleh: Majlis Dzikir dan Mubaya'ah Ath-Thoriqoh Al-Qodiriyah...
Video Pemakaman Romo Yai.mp4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 29478
Apa kata yang tepat untuk protes terhadap waktu . rhyme style apa yang pas untuk demo sedih diriku . air mataku sanggup katakan lebih banyak dari...
Pengajian Kyai Kera Sakti
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 194221
Pengajian Kyai Kera Sakti (KH Abdul Muthalib Sidoarjo) di Sutorejo, Sidoarjo - 2006
Tasawuf dan Tarekat Suatu Penjelasan 1/35
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 73999
Siri Penerangan Tasawuf dan tarekat dan asal usul kemunculah tarif tasawuf dan tarekat mengikut Ahlul Sunnah Wal Jamaah dan sanad2nya
pengajian lucu kyai anwar
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1479095
Semoga bermanfa'at bagi kita semua ambil hikmahnya. amiiin amiiin ya robal allamin
ALAM BARZAH.flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13321
Pengajian Mutiara Hikmah Bersama Romo KH. Achmad Asrory Al Ishaqy RA Pendiri Pondok Pesantren Assalafi Al Fithrah Diproduksi Oleh AlWava...
Rahsia Hakikat dlm berTariqat (Preview-2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 63990
Pengajian tasawuf kupasan ilmu oleh Tn Syeikh Drs.Hj Hamdan An Naqsyabandiyah Al-Kholidi Babussalam,Indonesia dalam kuliah suluk beliau yang saya...
Abah Anom
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 103003
Zawiyah Sirul Barokah
Ibnu HZ Ceramah agama K.H.Kholil As'at -Fasik 9.mpg
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 15786
Ceramah agama ini kami sengaja mengangkatnya ke dunia maya untuk niat dan tekad suci hanyalah ingin saling menebalkan iman kita khususnya ummat...
IbaadAllah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 23266
http://www.alkhidmah.com for more info
al khidmah(awal terciptanya manusia2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18808
ya gtu lah ok,..
Akidah Syeikh Abd Qadir Al-Jailani (2/6)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 21409
Beliau juga berkata dalam kitabnya Fat-hur Rabbani hal. 35 (majlis ke-10): Hendaklah kamu berittiba' dan janganlah kamu berbuat bidaah, dan...
Tarekat
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 220272
Tarekat in Malaysia
Ceramah pengisian tauhid & makrifah-Allahyarham Tn Hj Basri
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 20629
Pengisian ceramah pengisian tauhid & makrifah oleh Allahyaham Tn Guru Hj Basri Hashim.
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part4 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13556

Комментарии:

Автор Muhsin Beribadah (2 месяца)
Video lainnya ada gak mas?
Kalo ada tlng uploadin

Автор gaplokanonly (6 лет)
tanggal 2 nov kyai asrori ada majlis dzikir dijogjakarta semoga memberi
manfaat bagi umat Islam jogjakarta dan Indonesia pada khususnya

Автор isneen (8 лет)
xoga ni tau ke pasal tarekat??kamu tu saye tengok ade rakaman yang
menjijikkan..cam tu nak sentuh hal agama ni??islam tak ajar pun cara hidup
cam tu..belajar dulu baru komen orang..sekadar nasihat...

Автор uruzhy (6 лет)
JANGAN gampang bilang yg orang laen lakukan sesat ato haram... bisa jd
orang yg gampang mengatakan justru sebaliknya ...

Автор Muhammad Nazri Ibrahim (7 лет)
Semuga Allah memberikan anda hidayah. Jangan terlalu mudah mangharamkan dan
menyesatkan sesuatu amalan atau golongan, takut2 yang anda haramkan dan
sesatkan itu sebenarnya diterima disisi Allah. Kalau tidah bersetuju atau
tidak menyukai sesuatu amalan atau gologan tidak mengapa tapi jangan
sesekali menfatwakan sesuatu itu haram atau sesat dengan sewenang-wenangnya
... ini hanya suatu nasihat ... nak terima atau tidak terpulanglah ... maaf
jika saya menyinggung ... terima kasih.

Автор Trojen8 (7 лет)
all of this will bring you nearer to Hell, believe it! They used Islam as a
mask to hide all of the innovations that they've made...That such a cruel
thing to do man,for an imam and mureed out there.Find truest path within
Quran and hadith nabi, not hadith mursyid..Still, Allah knows.We cant be
prejudice and point a finger towards them. I think that's why Hell is made..

Автор Nash K (7 лет)
dont be ignorant and narrow minded ppl.wat the ppl is doing is according to
quran and hadith its just that it is a different style

Автор Afiq Zambri (8 лет)
hmm.. amalan yang tidak pernah kutemui..sila consult ulama'.

Автор nur hafiz (6 лет)
alhamdulillah....

Автор masroy69 (5 лет)
innallaa wamalaaikatu yusholluuna alan nabii yaa ayyuhalladziina aamnu
shollu aaihi wasallimu taslima

Автор akirameru2 (7 лет)
upload lagi dong pengajian2 nya pak asrori...dulu saya sering dengar di
radio..dah kangeen..biar hati ini ada penyejuk imaaan

Автор Nash K (7 лет)
saying Salawat to the Prophet s.a.w is a wrong act is it,Trojen8??? you so
being fooled and dont follow the hadith and you going around saying people
doing this and this is wrong are you that good enough?

Автор Nash K (7 лет)
dont be narrow minded ppl.wat they do is according to the Quran and hadith
its just that it is a diffferent style.

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта