Видео


gus rori



KH Ahmad Asrori al Ishaqi, mursyid Tarekat Qodiriyah wa Naqsyabandiyah dari surabaya, pesantren beliau di kedinding lor

ini adalah video saat acara haul di jakarta

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39,441
Добавлено: 7 лет
Длительность: 0:38
Комментарии: 16

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: devilsbuddy
Показать больше видео, загруженных devilsbuddy


Похожие видео:

Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 105401
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani KH Ahmad Asrori Al-Ishaqi
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part1 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39403
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part3 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 19975
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part5 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 41273
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part6 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 12532
Tasawuf dan Tarekat Suatu Penjelasan 1/35
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 71632
Siri Penerangan Tasawuf dan tarekat dan asal usul kemunculah tarif tasawuf dan tarekat mengikut Ahlul Sunnah Wal Jamaah dan sanad2nya
Video pemakaman Kiai Fawaid Asad Berpulang Kerahmatullah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 20076
In Memorian KHR Fawaid As'ad Syamsul Arifin Pengasuh ke3 Pondok Pesantren Salafiyah Syafiiyah Sukorejo Situbondo Allahummgfirlahu Warhamhu,...
MENDUDUKKAN DIRI DALAM BERIBADAH.flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13450
Pengajian Mutiara Hikmah Bersama Romo KH. Achmad Asrory Al Ishaqy RA Pendiri Pondok Pesantren Assalafi Al Fithrah Diproduksi Oleh AlWava...
Memory Alm.Kyai H Asrori
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 33613
Abah Anom
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 92135
Zawiyah Sirul Barokah
alkhidmah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 36932
alkhidmah kudus alkhidmah singapura alkhidmah surabaya
al khidmah ya hujrotan,.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 11248
,.,.,ok
MANAQIB SYAIKH ABDUL QODIR JILANI 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 22603
DZIKIR
SYAICHUNA AL MUKARROM SYAICH AHMAD ASRORI AL_ISHAQY R.A.avi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 37268
BISMILLAHIRROCHMANIRROCHIM ...!!! Semoga bermanfaat untuk kita semua, khususnya bagi yang mengupload video ini ....!!!!
pengajian lucu kyai anwar
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1425932
Semoga bermanfa'at bagi kita semua ambil hikmahnya. amiiin amiiin ya robal allamin
Tarekat
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 215731
Tarekat in Malaysia
al khidmah(awal mula terciptanya manusia3)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18244
KH AHMAD ASRORI AL ISHAQI RA.
al khidmah(awal terciptanya manusia2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 17774
ya gtu lah ok,..
al khidmah(rahkmat alloh SWT)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13774
nur nabi muhammad SAW.,.
Alunan sholawat suara emas gus Dur (haul I gus Dur)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 695278
يَاعَبْدَ الرَّحْمَنْ يَا آيَاتَ الزَّمَانْ إِلَى جِوَارِ الرَّحْمَنْ رَجَعْتَ بِالآمَانْ يَا عَبْدَ الرَّحْمَنْ يَا رَايَةَ السَّلاَمْ...
Haul Al-Murobbi Al-Mursyid Kyai Ahmad Asrori Al-Ishaqi RA (2010) - Mauidhoh Hasanah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 11976
Haul Al-Murobbi Al-Mursyid Kyai Ahmad Asrori Al-Ishaqi RA (2010) Mauidhoh Hasanah Oleh As Sayid Al Habib Hassan bin Muhammad bin Salim bin Ahmad...
pengajian kyai asrori, iklas 3
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 89309
kyai asrori pondok pesantren kedinding surabaya
PENGAJIAN KH. ANWAR MUZAHID BOJONEGORO
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 437159
Pengajian Agama Islam dalam rangka Wisuda Purna Siswa 2010/2011
al khidmah(nur nabi muhammad saw 1)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 19507
al muntakhobat,.,.,..
Rahsia Hakikat dlm berTariqat (Preview-2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 59963
Pengajian tasawuf kupasan ilmu oleh Tn Syeikh Drs.Hj Hamdan An Naqsyabandiyah Al-Kholidi Babussalam,Indonesia dalam kuliah suluk beliau yang saya...

Комментарии:

Автор gaplokanonly (5 лет)
tanggal 2 nov kyai asrori ada majlis dzikir dijogjakarta semoga memberi
manfaat bagi umat Islam jogjakarta dan Indonesia pada khususnya

Автор isneen (7 лет)
xoga ni tau ke pasal tarekat??kamu tu saye tengok ade rakaman yang
menjijikkan..cam tu nak sentuh hal agama ni??islam tak ajar pun cara hidup
cam tu..belajar dulu baru komen orang..sekadar nasihat...

Автор uruzhy (6 лет)
JANGAN gampang bilang yg orang laen lakukan sesat ato haram... bisa jd
orang yg gampang mengatakan justru sebaliknya ...

Автор Nazri Ibrahim (7 лет)
Semuga Allah memberikan anda hidayah. Jangan terlalu mudah mangharamkan dan
menyesatkan sesuatu amalan atau golongan, takut2 yang anda haramkan dan
sesatkan itu sebenarnya diterima disisi Allah. Kalau tidah bersetuju atau
tidak menyukai sesuatu amalan atau gologan tidak mengapa tapi jangan
sesekali menfatwakan sesuatu itu haram atau sesat dengan sewenang-wenangnya
... ini hanya suatu nasihat ... nak terima atau tidak terpulanglah ... maaf
jika saya menyinggung ... terima kasih.

Автор hermastho (6 лет)
We all is the walkers. God will give the taufiq for those who really as
true seeker. Viva Dizikir !

Автор Trojen8 (6 лет)
all of this will bring you nearer to Hell, believe it! They used Islam as a
mask to hide all of the innovations that they've made...That such a cruel
thing to do man,for an imam and mureed out there.Find truest path within
Quran and hadith nabi, not hadith mursyid..Still, Allah knows.We cant be
prejudice and point a finger towards them. I think that's why Hell is made..

Автор Nash K (6 лет)
dont be ignorant and narrow minded ppl.wat the ppl is doing is according to
quran and hadith its just that it is a different style

Автор Afiq Zambri (7 лет)
hmm.. amalan yang tidak pernah kutemui..sila consult ulama'.

Автор nur hafiz (5 лет)
alhamdulillah....

Автор masroy69 (4 года)
innallaa wamalaaikatu yusholluuna alan nabii yaa ayyuhalladziina aamnu
shollu aaihi wasallimu taslima

Автор abdoeh (7 лет)
Orang tidak boleh mengharamkan sesuatu dengan seenaknya.Yang boleh
mengharamkan adalah ALLAH S.W.T. dan rasulnya.Selama itu men^tauhid^kan
Allah dan meyakini Nabi Muhammad itu rasulnya dan tidak melanggar syariat
Islam,itu tidak bisa dikatakan haram.Amalan ini kan hanya sholawat dan itu
disunahkan dan dianjurkan. Ingat!!!Malaikan saja bersholawat atas nabi
Muhammad dan kita juga dianjurkan untuk bersholawat atas Nabi Muhammad.
Semoga Allah S.W.T beri hidayah,,dan dibukakan pintu cahaya.Amin

Автор rudiwdi (4 года)
oranggila-orang gila lebih baik gk usah komentar, nambahin dosa ja. Ini
orang gi beribadah lebih baik dengarkan dengan baik bahkan ikuti dengan
seksama, ok

Автор akirameru2 (6 лет)
upload lagi dong pengajian2 nya pak asrori...dulu saya sering dengar di
radio..dah kangeen..biar hati ini ada penyejuk imaaan

Автор Nash K (6 лет)
saying Salawat to the Prophet s.a.w is a wrong act is it,Trojen8??? you so
being fooled and dont follow the hadith and you going around saying people
doing this and this is wrong are you that good enough?

Автор Nash K (6 лет)
dont be narrow minded ppl.wat they do is according to the Quran and hadith
its just that it is a diffferent style.

Автор muhammad syariffudin (1 год)


Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта