Видео


gus rori



KH Ahmad Asrori al Ishaqi, mursyid Tarekat Qodiriyah wa Naqsyabandiyah dari surabaya, pesantren beliau di kedinding lor

ini adalah video saat acara haul di jakarta

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39,455
Добавлено: 7 лет
Длительность: 0:38
Комментарии: 16

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: devilsbuddy
Показать больше видео, загруженных devilsbuddy


Похожие видео:

kata2 terakhir k h ahcmad asrori part5 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 41358
Abah Anom
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 92416
Zawiyah Sirul Barokah
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part3 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 20038
Video pemakaman Kiai Fawaid Asad Berpulang Kerahmatullah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 20208
In Memorian KHR Fawaid As'ad Syamsul Arifin Pengasuh ke3 Pondok Pesantren Salafiyah Syafiiyah Sukorejo Situbondo Allahummgfirlahu Warhamhu,...
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part1 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39540
kata2 terakhir k h ahcmad asrori part6 flv YouTube
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 12597
al khidmah(rahkmat alloh SWT)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13819
nur nabi muhammad SAW.,.
TV9SURABAYA_KISWAH GUS ALI .flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 21914
MANAQIB SYAIKH ABDUL QODIR JILANI 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 22638
DZIKIR
al khidmah(ber husnuddon kpd orang itu baik )
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 14999
al khidmah
MENDUDUKKAN DIRI DALAM BERIBADAH.flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13531
Pengajian Mutiara Hikmah Bersama Romo KH. Achmad Asrory Al Ishaqy RA Pendiri Pondok Pesantren Assalafi Al Fithrah Diproduksi Oleh AlWava...
al khidmah(awal mula terciptanya manusia3)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18275
KH AHMAD ASRORI AL ISHAQI RA.
Pelajar baru Naqshabdandi sign aggreement - macam cas bateri
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 23156
Nak jadi member Tarekat Naqshabandi Hallaqi kena sentuh-senthan sampai terasa aliran elektrik dia mengalir ke tubuh kita. Joommmmm.!!! Sila semak...
al khidmah(awal mula terciptanya mahluk1)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 15176
awall kita d ciptakan dri ap tlong jngn sombong,./,.
al khidmah(awal terciptanya manusia2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 17774
ya gtu lah ok,..
Tarekat
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 215731
Tarekat in Malaysia
al khidmah solatun
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 17345
ok
Alunan sholawat suara emas gus Dur (haul I gus Dur)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 697450
يَاعَبْدَ الرَّحْمَنْ يَا آيَاتَ الزَّمَانْ إِلَى جِوَارِ الرَّحْمَنْ رَجَعْتَ بِالآمَانْ يَا عَبْدَ الرَّحْمَنْ يَا رَايَةَ السَّلاَمْ...
pengajian kyai asrori, iklas 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 66872
kyai asrori kedinding sura baya, tema iklash
pengajian kyai asrori, iklas 3
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 89309
kyai asrori pondok pesantren kedinding surabaya
Thoriqat Haq Naqsyabandi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 58106
Thoriqat Haq Naqsyabandi
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani Bab I
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 44848
manaqib Sulthonul Auliya' Syekh Abdul Qodir Al Jilani RA
SYAICHUNA AL MUKARROM SYAICH AHMAD ASRORI AL_ISHAQY R.A.avi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 37268
BISMILLAHIRROCHMANIRROCHIM ...!!! Semoga bermanfaat untuk kita semua, khususnya bagi yang mengupload video ini ....!!!!
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 106528
Manaqib Syekh Abdul Qodir Al Jailani KH Ahmad Asrori Al-Ishaqi
Rahsia Hakikat dlm berTariqat (Preview-2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 60172
Pengajian tasawuf kupasan ilmu oleh Tn Syeikh Drs.Hj Hamdan An Naqsyabandiyah Al-Kholidi Babussalam,Indonesia dalam kuliah suluk beliau yang saya...

Комментарии:

Автор gaplokanonly (5 лет)
tanggal 2 nov kyai asrori ada majlis dzikir dijogjakarta semoga memberi
manfaat bagi umat Islam jogjakarta dan Indonesia pada khususnya

Автор isneen (7 лет)
xoga ni tau ke pasal tarekat??kamu tu saye tengok ade rakaman yang
menjijikkan..cam tu nak sentuh hal agama ni??islam tak ajar pun cara hidup
cam tu..belajar dulu baru komen orang..sekadar nasihat...

Автор uruzhy (6 лет)
JANGAN gampang bilang yg orang laen lakukan sesat ato haram... bisa jd
orang yg gampang mengatakan justru sebaliknya ...

Автор Nazri Ibrahim (7 лет)
Semuga Allah memberikan anda hidayah. Jangan terlalu mudah mangharamkan dan
menyesatkan sesuatu amalan atau golongan, takut2 yang anda haramkan dan
sesatkan itu sebenarnya diterima disisi Allah. Kalau tidah bersetuju atau
tidak menyukai sesuatu amalan atau gologan tidak mengapa tapi jangan
sesekali menfatwakan sesuatu itu haram atau sesat dengan sewenang-wenangnya
... ini hanya suatu nasihat ... nak terima atau tidak terpulanglah ... maaf
jika saya menyinggung ... terima kasih.

Автор hermastho (6 лет)
We all is the walkers. God will give the taufiq for those who really as
true seeker. Viva Dizikir !

Автор Trojen8 (6 лет)
all of this will bring you nearer to Hell, believe it! They used Islam as a
mask to hide all of the innovations that they've made...That such a cruel
thing to do man,for an imam and mureed out there.Find truest path within
Quran and hadith nabi, not hadith mursyid..Still, Allah knows.We cant be
prejudice and point a finger towards them. I think that's why Hell is made..

Автор Nash K (6 лет)
dont be ignorant and narrow minded ppl.wat the ppl is doing is according to
quran and hadith its just that it is a different style

Автор Afiq Zambri (7 лет)
hmm.. amalan yang tidak pernah kutemui..sila consult ulama'.

Автор nur hafiz (5 лет)
alhamdulillah....

Автор masroy69 (4 года)
innallaa wamalaaikatu yusholluuna alan nabii yaa ayyuhalladziina aamnu
shollu aaihi wasallimu taslima

Автор abdoeh (7 лет)
Orang tidak boleh mengharamkan sesuatu dengan seenaknya.Yang boleh
mengharamkan adalah ALLAH S.W.T. dan rasulnya.Selama itu men^tauhid^kan
Allah dan meyakini Nabi Muhammad itu rasulnya dan tidak melanggar syariat
Islam,itu tidak bisa dikatakan haram.Amalan ini kan hanya sholawat dan itu
disunahkan dan dianjurkan. Ingat!!!Malaikan saja bersholawat atas nabi
Muhammad dan kita juga dianjurkan untuk bersholawat atas Nabi Muhammad.
Semoga Allah S.W.T beri hidayah,,dan dibukakan pintu cahaya.Amin

Автор rudiwdi (5 лет)
oranggila-orang gila lebih baik gk usah komentar, nambahin dosa ja. Ini
orang gi beribadah lebih baik dengarkan dengan baik bahkan ikuti dengan
seksama, ok

Автор akirameru2 (6 лет)
upload lagi dong pengajian2 nya pak asrori...dulu saya sering dengar di
radio..dah kangeen..biar hati ini ada penyejuk imaaan

Автор Nash K (6 лет)
saying Salawat to the Prophet s.a.w is a wrong act is it,Trojen8??? you so
being fooled and dont follow the hadith and you going around saying people
doing this and this is wrong are you that good enough?

Автор Nash K (6 лет)
dont be narrow minded ppl.wat they do is according to the Quran and hadith
its just that it is a diffferent style.

Автор muhammad syariffudin (1 год)


Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта