Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 25,549,999
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 25549999
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор Fatih Çelik (1 год)
Apaci bnde damlarcada yptm. Snin döneminde jandarmamı bakıyodu oraya?

Автор phskhopat (7 лет)
t.s.k ile gurur duyuyoruz adana ceyhan

Автор apaciikomancii (6 лет)
1974/2 akçay damlarca siz ne gordunuz be rahattasınız biz akçayda çadırda
çamurda suda yattık damlarcada elektriksiz gunlerde yerin altında yattık 15
saat gibi nöbetlerle pusu attık operasyona çıktık hey gidi gunler heyyy

Автор teenkingdaghan (7 лет)
Babam burda komutanlık yapmıştı.Ordaki tüm abilerime ve ailelerine sevgiler
saygılar.Allah yardımcınız olsun.Akçaydaki doğa güzelliği hiçbir yerde
yoktur

Автор pismiqrob (7 лет)
ßrası ne be:D

Автор mehmetKULA (7 лет)
helall olsun be arkadaşlar akçayı ben 1974/2 akçay damlarca ahhh ne
gunlerdii ...umarım tekrar kısmet olur o daglara çıkmak sırmalıdan
kayaboynuna ordan guleşliye ...

Автор metin sanık (7 лет)
ben yunus gedik 1982/3 tertip olarak taşkonakta askerlik yaptım o günlerimi
çok özlüyorum.hazırlayanlara sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.allah bölgede
görev yapan herkese sabır selamet ve başarı nasip etsin saygılarımla...

Автор DeLuXe4yOu (7 лет)
75/1 ahmet,,, rüstü yzb. postasiydim,,bizim zamanimizda sesliceye bagliydin
orasi. 6.P.tug. 75/1 tertipten varsa arasin lütfen

Автор lawless3 (7 лет)
tugay karargah bölüğünde olan yokmu arkadaşlar

Автор Mustafa Caran (2 года)
Damlarca Karakolunda 73/4 ben mustafa caran Karakolu biz kurduk ne çileler
çektik. 73/4 olan damlarca karakolunda 1994 yılında askerlik yapanlar yorum
yazsın ...

Автор oguz900 (7 лет)
bu ne yaf yazıcılar toplantisi mi var burda :):):)

Автор Bülent Sezgin (7 лет)
Merhaba ben bulent sezgin 1985/2 bende Şırnak YAĞIZOYMAK ta yaptım.Akçay
KTM de de 7 gün kaldım.Bütün devrelere selamlar olsun eger bu mesajımı
okuyup iletişime geçmek isterseniz e-mail adresim b.sezgin16[at]gmail. com

Автор fnayin (7 лет)
Aynen Akçay Tugay,Akdizgin ise tabur

Автор mehmetKULA (7 лет)
damlarca akdizgine bağlandıysa akçay tugay akdizgin taburmu ??

Автор efe2121 (7 лет)
selam arkadaşlar bende akdizginden damlarcaya,ordanda sesliceye sürgün
oldum 1985/2 yakup akçay ktm sini unutmam hiçç hele o deli uzman rasim
miydi neydii az fırça yemedimm burdan bütün arkadaşlara selam tanıdık
arkadaşlar çıktıysa yaza bilir

Автор kzkerkk (7 лет)
78-3 6.piyade tugayı şırnak-akçay. 4.takım.

Автор es26tr (7 лет)
6/2 akdizgin kartalıyım akçaya yürüyerek kaç kere geldim unuttum ne
günlerdi bee :)

Автор tasoo tas (7 лет)
Şeyhmehmet demek istiyorlar bence. o yıllarda orası kritikti çünkü..

Автор es26tr (7 лет)
86/2 Akdizgin 1. bölük :) Az yürümedik tugaya

Автор seruven83 (7 лет)
hey gidi akçay KTM de az cektirmediler bize :) olsun herseye ragmen
guzeldi. Taşkonak 83/1

Автор Viwi (7 лет)
Güzel hakkarim, seni seviyoruz..birde dagtaki Köpekler gitse ne mutlu
Bizlere Turis'ler bilen gelir.Allah bizlere Müslümanlara Yardim etsin,
pkaka teröri gitsin,satece yikma yikar,biz kürt kökenli'ler icin hic bisi
yapmadi!

Автор Hakan fidan (4 года)
86/1 Akdizgin Yok Mu Bea Yaf Burdan ?

Автор tasoo tas (7 лет)
kendine dikkat et moruk

Автор openair06 (7 лет)
akçay levazım bölüğü 81/l tertipler ulaşırsanız bana sevinirim.Yazıcı
Mustafa diyelim.sakın herkeze nöbet kitlediğim için küfür falan yazmayın :D

Автор crazyerror (7 лет)
benim mekan dı bi zamanlar oarsı akcay tugay nimet bakkala selamlar :):):):)

Автор tasoo tas (7 лет)
doğrudur

Автор sempati06 (7 лет)
hiç yokmu kardeşim depodan don atlet bot verdiğim asker

Автор Emre TEKİN (7 лет)
Benimde çok sevdiğim arkadaşım İzmir'li Ömür şu anda orda asker.Ben Emre
Bursa'dan Üniversite'den kardeşim.Alt komşun :) Sevgiyle Kalın Allah'a
Emanet Olun...

Автор exelante (7 лет)
gümüşyazı 82/3... erzincan elazığ diyarbakır cizre şırnak tümen k.t.m
gezdim ama oranın k.t.m.'si gibi yer görmedim. allahım bu ne zulüm. tugay
konvoylarından kaçmak için herşeyi yapardım...

Автор sersipahi (6 лет)
AKÇAY 6P T İG. seveyim mi? nefret mi edeyim bilmiyorum. Sadece orada
güzelce hatırladığım bir iki şey var. sabah saatlerinde karşıki dağların
üzerinde gelen sis denizinin vadide akarak önce köyü yutması, sonrada bize
ulaşması, geceleri o koca gökyüzünün karanlığını yırtıp geçen yıldızlar.
bir diğeri ise tan yeri ağırırken hava da gördüğüm yarım düzüne Sikorsky:)

Автор XgayajinX (7 лет)
SLM bende seslicede 80/4 olarak yaptım şans eseri gördüm güzel olmuş

Автор sagopakajmertr (7 лет)
85/4 çvş murat saygılar herkeze. muhabere:)

Автор snip66er (7 лет)
madende görev yapan arkadaşlar yokmu burda akçayda alabalık çalacaktık
havuzdan tugay komutanına yakalanmıştık,ve tugay askerinin biz gabardan
inerken bize soguk su ikramını unatamadım

Автор Emre TEKİN (7 лет)
Sevindim.Gabar a çıkıyordunuz herhalde?Operasyonlar filan

Автор snip66er (7 лет)
bende iyi bilirim kasrik bogazını akçay tugayını ben 96/3 tertip şırnak
maden 1.özel amfibi taburunda görev yaptım

Автор Mehmet Abi (7 лет)
seyh memet degil seyhosman kardesler ben 91-92 de ordaydim, selamlar

Автор alaraalina (7 лет)
allah yardim etsin sizlere allahim hepiniizi korusun :((( pisicigim senide
hepiniz allaha emanet olun

Автор Emre TEKİN (7 лет)
Evet arkadaşım Ömür Demiralay. Arkadaşımısın sen?

Автор biliraci (6 лет)
82/4 tug karargah bol yemek haneci umit aslan taniyan herkese slm

Автор simel1982 (8 лет)
Bende geldim cizre akçaya ama bu güzellikleri göremedim. Güzel manzaralar
yakalmıssın.

Автор vastmanland (7 лет)
its so beutiful, i just wana cry,,,our kurdistan, somtimes its worth dying
for you kurdistan,,,,,,,,

Автор zeze ronaldi (1 год)
AHH BE AHH NE GUNLERIM GECTI AKÇAY BAMBAŞKAYDI 0/2 İSTİKAM SVŞ YOKMU KMSE
HER SABAH 4 DE YOL ARAMASI 12 13 KM YÜRÜ PAŞAM BIDHA GÖTURSELER GIDERIM
YINE

Автор nikces seckin (7 лет)
82/4 İSTİHKAM.Herkese selam orada olmak güzel ve heyecanlıydı ah birde
çarşısı olsaydı daha güzel olurdu. beni tanıyanlara selam (sçkn)Orada
vatani görevini yapacak olanlara ALLAH'dan sabır diliyorum. Saygılarımla
herkez ALLAH'a emanet olsun.....

Автор snip66er (7 лет)
milli taburu,çakır söğüt,ikizce,bağlıca,ballı,hisar,şen
oba,güçlükonak,yavuz oymak,görümlü,LLAH AYRDIMCINIZ OLSUN CANLAR ALLAHA
EMANET OLUN SINIR KARTALLARI

Автор snip66er (7 лет)
cudi,gabar besta,zehirli dağ,kato yeşil dağ,ayı deresi,kösele
vadisi,toşimiya vadisi way bee ne günlerdi

Автор juventuslu (7 лет)
73/4 tertip 2. Bölük Akçaya ilk gelen gurup Damlarcada görev yapan
arkadaşlarım...hani akçayda hiç bir binanın olmadığı damlarcada yıkık bir
karakolun elektiriğinin,suyunun,kantinin,telefonunun bulunmadığızamanlar
yatacak yerimiz olmadığından toprak altında beraber yattığım arkadaşlarım...

Автор efsane66efsane (7 лет)
selam 85.3 tertıpım gazınodan herkese slm allaha emanet olunn

Автор tasoo tas (7 лет)
öldü denmez şehitlerimize

Автор Muhittin Demirdag (7 лет)
askerin biri varmıs cok ii demisler ona acemilik bitti nerde askerlik
yapmak istersin diye bayragın dalgalndıgı her yer vatandır komutanımdemiş
yollamıslar akçaya sagına bakmıs seslice soluna bakmıs akdizgin önüne
bakmıs fındık arkasına dönmüş kasrik bide bakmıs önünde dikili bayrak
sonrasını anlatmaya gerenk yok akdizgin 84 4 hudut kartalları

Автор Mceylan80 (7 лет)
Arkadaşlar 2002-2003 yıllarında akçayda öğretmenlik yaptım. Koruyucu ve
köylüleri tanırım. Güzel yer Akçay. Kasrikten birçokkez devriye aracıyla
geldim. Sılaytı yapan arkadaşa ayrıca teşekkür ederim

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта