Видео


Castlevania Fighter - Mugen Fan Game



Gameplay video of fantastic fightin game made by Serio. Review on http://www.idealsoftblog.it


Просмотров: 10796
Добавлено:
Длительность: 9:58
Комментарии: 19

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "20"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Count Dracula ( назад)
Jesus dude your one year late, i have been playing this for a year now lol.

Автор aceofgaming21 ( назад)
1st go to original site serios castlevania fighter and hes not a creator
and wtf seems windows xp is beter than 7 :3

Автор Count Dracula ( назад)
mmm mmm mmm mmm mmm Toasty 6:20

Автор Count Dracula ( назад)
I tried Downloading this, 2 times, and it said i need a 16 bit windows
insted of 32, can you plz update this for windows 7

Автор desu38 ( назад)
Yoko Fernandez: The most interesting name in the world.

Автор Felix Barbour ( назад)
Not sure if the game is still like this, considering this was posted two
years ago, but the damage done by both parties in this fighting game is way
unfair. Alucard was doing 50+ damage, at some points 120+, and the bosses
were shelling out 30+, at best 80 something. Considering Alucard has some
awesome range with his movements, the other characters would have to be
redone to compliment his agility. As we can see, Yoko does not lol. Still,
I applaud you for making this!

Автор Maverick274 ( назад)
@Ryuhza Idk if you ever found out it 4 months, but the family name Belnades
is generally to be known as a misinterpretation of Fernandez from the
Japanese developers. Belnades is actually pronounced Bel-Na-Des in Japan.
They fixed it in Castlevania 64 for Carrie Fernandez, a descendent from the
same family as Yoko.

Автор Data4664 ( назад)
Awesome fan game. I like it very much and awesome work=D

Автор Ryuhza ( назад)
Yoko... FERNANDEZ-?? The fuck-?

Автор Mystery Ezekude ( назад)
Wow...I'm actually very impressed with this MUGEN fan-game. Most MUGEN
projects do not have this much effort put into them. I think this is one of
the best MUGEN projects yet!

Автор Super Conservative ( назад)
oh and can u make a beat em up version of this

Автор Super Conservative ( назад)
can u use mugen chars in this game?

Автор layger7 ( назад)
wow wow wow wow wow wow wow!!! thats.... thats not a mugen? I THINK???
yo-you can make all that? a adventure mode? HOOOW? OMG!!!!!!! IM GOING TO
MAKE MY CHARACTER RIGHT FUCKING NOOOOOOW!

Автор Cristiano Milesqui ( назад)
muito bom;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Автор css1maniac ( назад)
@YarrMateys i alrddy found out that i downloaded the wrong one

Автор YarrMateys ( назад)
it's a zip file, every windows comes with an ability to open one. it can't
be unknown unless you use some non-standard system like linux or mac. the
game was made for windows only.

Автор css1maniac ( назад)
yea but i downloaded this game on the main page but that is an unknown
thing....

Автор Idealsoft Blog.it ( назад)
on your PC.

Автор css1maniac ( назад)
i have downloaded this game but i wanna know where i have to play it with ?
my ds?

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта