Видео


ismail yk seviyorum kalbime gomerim o zaman



ismail yk nın cok gusel parcası herkes seyretsın

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 951,485
Добавлено: 7 лет
Длительность: 4:49
Комментарии: 106

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Music"
Видео загрузил: djyaramaz15
Показать больше видео, загруженных djyaramaz15


Похожие видео:

Melkan| Ismail YK - Git Hadi Git (HD)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1343629
Thats a Melkan Production. Thats mean FULL Quality.
İsmail YK - 9 Mevsim ( Video Klip ) H.Q
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2367239
İsmail YK - 9 Mevsim ( Video Klip ) H.Q,İsmail YK - 9 Mevsim ( Video Klip ) H.Qİsmail YK - 9 Mevsim ( Video Klip ) H.Qİsmail YK - Facebook /...
İsmail YK-Bu Şarkının sözleri yok
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4106280
ismail yk
Nasıl Mutluluklar Dilerim - Erkam Aydar feat İsmail YK
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 85973
2014 Musicom Prodüksiyon
Ismail YK - Son Defa
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4605324
İsmail YK - Kudur Baby (Official Video)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 540796
HAYDİ BASTIR ( 2009) MUSİCOM PROD.DAĞ Parçayı iTunes'tan indirin: http://georiot.co/6sL Kudur Baby Sözleri Bar başında duran kız Tek başına...
İsmail YK - 2014 Albüm Tanıtımı İsmail YK - Seviyorum Klip 2014 Arsız Bela - 2014
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 15130
http://instagram.com/ismailykgram İsmail YK - 2014 Albüm Tanıtımı İsmail YK - Seviyorum Klip 2014, İsmail YK - 2014 Albüm Tanıtımı BİR KARTALIN...
Seni Ben Kimseye Vermem
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1650590
Seni Inanki Cok Seviyorum Bitanem!!!!
Yurtseven Kardesler - Kanka (Sen hic asik oldunmu) (Klip)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8014661
Yurtseven Kardesler'in yeni bombasi "Kanka (Sen hic asik oldunmu)" sarkisinin video klibi.
ismail yk & ebru yasar seviyorum seni 2008
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 207442
Ayrılığın beni bak öldürüyor Bana nasıl kıydın bilemiyorum Her baktığım yerde hatıran saklı Senden başkasını istemiyorum Sana ben doyamadım Seni...
Azeri Günel & Ismail Yk - Nerdesin (Şen Şakrak)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1185140
Günel'in Official Sayfaları @Facebook: http://www.facebook.com/GNLZEYNALOVA @Twitter: https://twitter.com/GNLZYNALOVA @Wep Site^...
Duydum ki Çok Mutsuzsun - İsmail YK (Official Video)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 642994
Duydumki Çok Mutsuzsun - İsmail YK - Psikopat (2011) © Musicom Parçayı iTunes'tan indirin: http://georiot.co/2sXo Sözleri: Sevemedin çekip gittin...
Ismail YK - Seviyorum [By Aykut]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2899348
Ismail YK - Seviyorum
İsmail YK-Facebook
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4025305
Facebook
Kibariye - Nerdesin
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 651756
Süperrrrrrrrrr bir sarki!!!!!
Gökçe Kırgız- Kalbime Gömerim O Zaman
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2512370
İlk şarkım, ilk stüdyo deneyimim.. Kısacası herşeyin başlangıcı olan ve sizlerin sayesinde hala daha dinlenen Kalbime Gömerim'i istek üzerine...
Günel - Hasret Kaldım { Kibariye } 13.12.2011
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 626793
Kibariye
İsmaiL YK - TıkLa
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1003418
İsmaiL YK
Ebru Yasar & Ismail YK - Seviyorum Seni
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 214078
+sarki sözü
ismail YK - şekerim benim
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3528885
işte sezona damgasını vuran şarkı şekerim benim =) hade dinleyelim (=
Kalbime Gömerim O Zaman
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 510326
http://www.sohbetji.net Kalbime Gömerim O Zaman
ibrahim Tatlises - Usta HD
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4450789
FREE XXX Videos! http://suckxtube.com/ FREE PORN WEBCAM: http://tinyurl.com/npqc93m
ZEYNEP-YK DİLİNİ Mİ YUTTUN ?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 456594
Bir zamanar sevdiğim biri vardı, O ama ne yazık ki bana bakmazdı !
Kalbime gömerim ozaman
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3104340
dowland: http://z15.zupload.com/download.php?file=getfile&filepath=39259 açtıktan sonra en üsteki dowland yazan yere tıklayın
İsMaİL YK- Metropol Albümü 2012 ( Tek Parça)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 167127
Metropol 2012-2013

Комментарии:

Автор сослан ханикаев (3 года)
Супер!

Автор avraham12342 (3 года)
לא חרם על האוטו חחח

Автор ozziepiskopat (6 лет)
manyak sarkii ;)

Автор elicka98 (1 год)
ismayil yekdir

Автор sibell66 (4 года)
güzel söylüyor da kalbime gömeriim le ne alaaakaaaa ?? sarkiiinin ismii
deiisiiik yasiyoolar hic anlamiyom niye?

Автор KEMAL757 (5 лет)
I DON'T KNOW TH ARABIC WORDS

Автор Onur Akgün (4 года)
herkesi sayfama bekliyorum

Автор serhank69120 (6 лет)
ön cami cift katli sen ne sanyon onu kirabilceeni mi?

Автор Kadircan Kırkoyun (2 года)
İsmail YK baska oluyor...

Автор Yunus-Emre Demir (3 года)
haci sarki okeyde arabanin sucu ne bee

Автор kubra sanane (5 лет)
ppff... kendinden geciyo yaa..

Автор Ozzymaann (6 лет)
bu ismail yk allah belani versin bu bir baska sarki degil :P :DD:D

Автор Cnx42konya (5 лет)
abartmaa fazla ;)

Автор bestkanki (5 лет)
hehe cok komiksin bu sarki biliyorsan aber auch egal neyse güzel bir yorum
yasmissin muhahah

Автор serkan yıldız (2 года)
ismaili severimde klıp bı boka benzememiş.. başda rapcıler gıbı salak salak
kafa sallamalar bbıraz malca olmus. kusura bakma ısmail... sesıne bısey
dıyemem....

Автор Dagooox (4 года)
bombos yere yasiyorum her gun aciiii cekiyorummmm...

Автор juciygurls (5 лет)
seni seviyorum ....this song hehe i only no little turkish..i'am from
england hehe x x x x

Автор KEMAL757 (5 лет)
HE IS SO CRAZY

Автор Mahmut Ali (5 лет)
artist resmen salak

Автор Elza Vahitova (4 года)
ПРосто УЛЁТ !!!!

Автор Besiktasli Kiiz (4 года)
Allah belani versin anlayan anladi o kendini cok iyi bilir

Автор katerina kritza (4 года)
ah askimmmmmmmmmmmmmmmm seni cok ama cokkkkkkkk seviyorummmmmmm

Автор nadon09 (4 года)
supppeeeer

Автор MelissaJustin4ever (3 года)
das lied ist hammer geil!

Автор Hallschlag376 (5 лет)
ibine

Автор esrarcigencler (6 лет)
EVANESCENSED akraban da ne kadar enayimis yaa... on araba mi verilir bak
arabayi ne hale getirmis.. haha hahahaha eline bi kac kurus sikistirmisdir
gitmistir sende burda havali havali benim akrabanin arabasi diyosun ya haha

Автор Shuxa02 (5 лет)
Ya arabani ne suci var...?

Автор harakacumhuriyeti (3 года)
alayinizim amk be bu sarkilan kurdistanin ne alakasi var.. o uydurma
ulkenin kizlarini belliyim

Автор Hawty Nawty (5 лет)
Merhabah

Автор Éva Kecskeméti (2 года)
COK GÜZEL!

Автор Jujubons (4 года)
I love this song and I love this dude! :*

Автор Hawty Nawty (5 лет)
ALLAH 3aleek ya Imail yk

Автор Maurii Neymarr (5 лет)
ismail yk ist die beste für mich ich liebe dich schatziii !!!!!!

Автор Marmarakie K. (1 год)
çok güzel şarkı ve çok güzel sesi

Автор rustu64 (5 лет)
:D Afyonkar ne bu öfke kopardin beni :D

Автор MrBayir (5 лет)
bu şakıyı adam çıkardı çıkaralı rekorlar patlıorr türkiye yerinden oynadıı
demekki şarkı basit deil şimdi gelelim sanatçıya sanatçı basit olsaydı
böylesine bi şarkı çıkaramazdı böölesine bi şarkının klbide basit olmamaz
artıkk dinlenme rekorları qırdıı

Автор biser2202 (5 лет)
seni cok seviyorum bunu untma yok baska lafim ne deyim sana samo bunu
biliyom ani seni cok seviyom vede ep sevecem cnm

Автор Hawty Nawty (6 лет)
he's very handsome I luv you Ismail -Seni Seviyorum - انا أحبك كتير إسماعيل

Автор Arafat çallı (2 года)
bu ismail de soylemedigi tarz kalmadı amk

Автор Ali G (3 года)
@SuperMusleh gardas sen kürtsün heralde ... benim kürt arkadasim cook !
kürtleri severim.... biz kardesiz ! AMA ISIN ICINE KÜRDISTAN GIRDIGI ZMN
AKAN SULAR DURUR... ha söyle dersin irak ta bi bölge kürdistandir ordada
kürtler yasar... eyvallah derim ;) saygi duyarim... ama PKK nin amaci
TÜRKIYEYI 'nin bir parcasini KÜRDISTAN OLARAK GÖRMESI.... Problem ztn orda
basliyo... ama ben kürtleri severim ... cnm kardesim bunu aklina sok ... !

Автор emitoemi emito (2 года)
:D:D:D sadece komime gidiyor ya :D "D "D :D guzel sarki ama :D

Автор ichaylin (3 года)
SILVESTER LIVE IN HÖHR GRENZHAUSEN =)

Автор sflnt85 (5 лет)
ma quanto e sexi quest uomo aaaaaaaaa

Автор deluxlady06 (5 лет)
seviyorum kalbime gömerim nee alakaa???

Автор Adal Vejdin (5 лет)
slm ark. ismail yk nın filminın adı ney kib

Автор KEMAL757 (5 лет)
he is so crazy because he seing the girll

Автор Tuncer63 (6 лет)
guzel hosda on cami kiramadi :Phaha

Автор Hawty Nawty (5 лет)
Seviyorum ah naden saysadIGIm en derin aSKsLn sen I LOVE AH* WHY? YOU'RE
THE DEEPEST LOVE I'VE EVER EXPERINCED !

Автор my zkn (3 года)
harika

Автор 67stlylzz (5 лет)
it deals about a girl who distribute his live..because she have left him ...

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта