Видео


Jak zapeklować mieso do wędzenia



Przed wędzeniem mięsa musimy je zapeklować. Do tego celu potrzebujemy zalewę peklującą. Im lepsza nam wyjdzie zalewa, tym lepsze w smaku otrzymamy mięso po uwędzeniu.


Просмотров: 374883
Добавлено:
Длительность: 8:21
Комментарии: 79

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "26"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Jarosław Czajka ( назад)
siemka gdzie można dostać takie koszulki?

Автор 90s Video Music ( назад)
Peklosól rozpuszcza się w wodzie ostudzonej a nie gotuje, a reszte przypraw
można zagotować 6:30

Автор Wędzenie GB ( назад)
Ja ostatnio wędziłem i też z tego film robiłem ale soli znacznie mniej nie
użyłem peklosoli tylko sól i cukier i wyszło pysznie i zdrowo

Автор Blazej Łapacz ( назад)
a ja wam powiem tak gosc pojecia nie ma w chuj
jesli pekluje sie na mokro to ja daje peklosol do wody mieszam ja nie lubue
jałowizny wiec daje duzo peklosoli i do tego w osobnym garneczku wlewam
szklanke wody i magii w to lisc laurowy i ziele angielskie robie wywar az
sie liscie zaparza i potem to wlewam do solanki tak zwanej laki i tym
nastrzykuje i jest bajka a jesli pekluje na sucho to sola kamienna
czosnkiem i majerankiem i tym nacieram grubo soli na 2tyg do peklowania i
potem mocze 3 4 godziny bo lubie mieso slone mozna jeden dzien wymoczyc w
wodzie jesli mowimy tu o peklowaniu na sucho sprobujcie mojego sposobu a
nie pozalujecie a nie tego goscia co tu wogole pojecia nie ma jesem
rzeznikiem wedliniarzem z wyksztalcenia wiec wiem co mowie a takich gosci
jak on to sluchac nie idzie

Автор kitok111 ( назад)
tyle soli za dużo 

Автор Bartek Siwy ( назад)
Gotujesz peklosol? Tylko mnie utwierdziles,ze nie masz pojecia o czym
mowisz...Wroc do szkoly i nie prespij lekcji tym razem,to moze sie dowiesz
co sie wytwarza,gdy gotuje sie sol. Ogolnie to jestes do dupy kucharzem.

Автор telefonikstargard ( назад)
Często jak coś gotuję to luknę na Twoje strony i popatrzę. Za każdym razem
wychodzi mi zajebiste jedzonko :) DZIĘKI :)

Автор MrAdamsky77 ( назад)
Siemanko!!! Witam w mojej kuchni. Dzisiaj pokażę Wam jak przyrządzić moje
wędliny z mojej domowej wędzarni. Mam tutaj doży kawałek mojego boczku.
Popaczcie jaki piękny!!! Będę go peklował a później będziemy go wędzić....
:D

Автор Marian MacZetnik ( назад)
Skąd on te głupoty bierze? 

Автор stiff master ( назад)
░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄ Bob buduje armię.
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/ Ten czołg & Bob są przeciwko Google+
Il███████████████████]. /▌ Skopiuj i wklej w całego
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \ YouTube jeśli jesteś z nami

Автор Paweł Merins ( назад)
:)

Автор jasny9988 ( назад)
A widzisz aby go dodawał ?

Автор AntySyjon ( назад)
bo równie dobrze jak zrobić kiełbasę wiejską, kupić w lewiatanie:D

Автор AntySyjon ( назад)
chodziło mi bardziej o sam tajnik produkcji sera:) wydoić koze czy krowe i
co potem z tym mlekiem żeby wyszedł twaróg

Автор Devil Boruta ( назад)
Bo gliny boja się bakterie :)))

Автор Devil Boruta ( назад)
0.25 Co może być pięknego w kawałku boczku?

Автор Devil Boruta ( назад)
Jedna łyżeczka jałowca na litr zalewy... Nie widzisz przepisu na poczatku
filmu?

Автор Devil Boruta ( назад)
Kupujesz serek wiejski z Piątnicy i szczypiorek z dowolnego miejsca...
Kroisz szczypiorek i dodajesz do serka wiejskiego, mieszasz i jesz... :)

Автор AntySyjon ( назад)
powiedz jak zrobić domowy twarożek ze szczypiorkiem

Автор jasny9988 ( назад)
W przepisie jest podany jałowiec ile kulek na litr sie go daje bo w filmiku
nie widać jak go dodajesz

Автор TheKuzi007 ( назад)
przeczytałem "jak zapeklować mięso do więzienia" :)

Автор wess122 ( назад)
Myślałem, że jesteś kuchcikiem a tu za kamerą słyszę damski głos który Ci
podpowiada. Podczas montażu trzeba było użyć nożyczek.

Автор 1303mariusz ( назад)
wszytko super tylko w przepisie brakuję pieprzu i peklosól rozpuszczamy już
w chłodnej zalewie. Pozdrawiam

Автор mark33 ( назад)
Popieram.

Автор sakyosijek ( назад)
Wedze mieso 35lat i tylko czego dodaje to zvykla sol,najlepsze z
morza!Potem to zostawiam na kilka dni,zalezy od wielkosci miesa.Zatym
stawiam do wedzarnie i zostawiam przez 2tygodnie i to wszystko.Z waszych
przypraw to mozna gulasz ugotowac.Pozdrowienia z Chorwacji:)

Автор gtr35proto ( назад)
Zrobiłem zalewe dokładnie według przepisu. Mięsko wyszło przepyszne.

Автор Usher ( назад)
Powrót do przeszłości ;D

Автор gucio503 ( назад)
Oj głupi ja przeczytałem jak zapeklowac mieso do WIĘZIENIA :)

Автор marek marekb ( назад)
ALE JESTES POJ...Y

Автор kasztelan mocny ( назад)
Mojego psa bym ci nie pozwolił karmić.

Автор Lukas F. ( назад)
OMG. NIE GOTUJE sie peklosoli. Do wody z sola dodaje sie wywar z ziolami,
najlepiej schlodzony. Nie peklujemy w takich naczyniach, jezeli garnek to
tylko emaliowany. Miesa w garnku NIE UCISKAMY. Albo popraw ten film albu
usuń bo POTRUJESZ LUDZI

Автор salonajax ( назад)
po co sluchocie debili !!!!!

Автор djdaniello1987 (679 лет назад)
ZGADZAM SIĘ!! NIGDY NIE GOTUJE SIĘ PEKLOSOLI! Można zdupić mięso,
zaśmierdzi się a z zalewy zrobi się ser...i się można potruć, porażka żeby
ludzi w taki błąd wprowadzać, a ja głupi posłuchałem i zrobiłem wg
przepisu, nawet nie chcę sobie przypominać tego jak te mięso śmierdziało:/
jak ktoś chce przepis na dobrą zalewę to moge na priv napisać :)

Автор Mały Lolek (516 лет назад)
NIgdy nie gotujcie peklo soli i zmieniajcie wode co 3,4 dni, peklujcie 10
dni, poza tym przepis może być , pozdrawiam

Автор LoLXD200 ( назад)
A najlepiej jak się mięso ma ze swojej świnki, tak jak ja. Wtedy to już na
100% masz pewność że wiesz, co jesz. No nie wszyscy mają taką możliwość,
więc dobre i to. Przynajmniej wiesz że nie sztucznie bejcowane a wędzone.

Автор Marcin Maly ( назад)
tragedja

Автор Michał Olędzki ( назад)
Piotrek!! możesz zrobić DIM SUMY !!! bo nigdzie nie ma przepisu ;/

Автор Ram256PL ( назад)
nauka to się przyda ale tobie, bo nie masz za grosz pojęcia o technologii
mięsa.

Автор damim51 ( назад)
to nie z wikipedii! jak nie wierzysz to twoja sprawa ci co są mądrzy to
będą wiedzieć co najlepiej zrobić:D (A JEDNAK NAUKA SIĘ PRZYDAŁA:D)

Автор Ram256PL ( назад)
szkoła gastronomiczna to nie to samo co technologia żywności. Nie wmawiaj
ludziom głupot przeczytanych na wikipedii albo innym gównie.

Автор damim51 ( назад)
a mam skończoną szkołę gastronomiczną i jak się do kogoś obcego pisze to
się nie pisze wulgaryzmów które znaczą o samej osobie bardzo źle... TAKA
NAUKA NA PRZYSZŁOŚĆ.

Автор Ram256PL ( назад)
co ty pierdolisz idioto? Masz pojęcie o technologii produkcji mięsa? Nie
sądzę....

Автор MartaVlog ( назад)
''Malezyjskie Ciasto Czekoladowe - Kek Batik" (fraze w YTB wpisz, tam
pokazuje dziewczyna ale tak rusko :/ ) :):):):):):) proszę zrób to ciasto:)
ale tak porządniej wytłumacz i dodaj nam ile masła :) proszę ślicznie:)

Автор djdaniello1987 ( назад)
chuj mnie obchodzi kiedy jajecznicę robisz. SUCK

Автор trocki80 ( назад)
no ja pierdole moze jeszcze bedziesz mnie uczył co jest dobre do wędzenia a
co nie ? hah ! Na chlebek takiego tłustego bym nie położył... a jajecznicy
nie robie codziennie, a taki zapas to na 1000 jajek. Zreszta... zejdź.

Автор djdaniello1987 ( назад)
najlepszy do wędzenia typie

Автор TheKubikStg ( назад)
Na 7 dni do solanki :O przeciez pekluje sie jedna noc

Автор caczorec ( назад)
Proponuję sposób na jajko aż wypłynie.

Автор fotooko ( назад)
mówiesz "2 łyżeczki pieprzu" a dodajesz a cztery i odrobinę, no i 400 gram
soli, to chyba konserwujesz tę słoninę na zawsze :)

Автор Kamehameha I ( назад)
wpierdalałbym

Автор trocki80 ( назад)
tłusty ten boczek... ble.

Автор ORWO COL ( назад)
guzik prawda, azotan amonu możliwe ale NaNO3 je jest rakotwórcza, ona tylko
rozkłada jad kiełbasiany który może powstać w mięsie, jesz mięso ze sklepu
to też jesz NaNO3. Osobiście nie polecam peklo-soli, lepiej używać KNO3
jest wydajniejszy i lepiej zabezpiecza przed wytworzeniem się jadu.

Автор cwaniek ( назад)
strasznie tłusty ten boczek:)ale co jak co wiedzone u siebie the best 2
razy w roku u mnie rodzina wedzi wszelkiego rodzaju miesa...nawet ryby
wedzone domowym sposobiem sa najlepsze...polecam wedzonego suma:)

Автор Tomasz B ( назад)
od kiedy pekluje sie w metalowych pojemnikach _?

Автор Bin Ladin ( назад)
@paei100 To ty masz w końcu w UK czy w Polsce bo na soli jest napisane po
Polsku "Sól"

Автор damim51 ( назад)
peklosoli się nie gotuje!!! NITRYT w wysokiej temperaturze może się
rozłożyć i nas podtruć a reszta super POLECAM!!! Peklosól dodajemy do
zimnej zalewy już wcześniej ugotowanej.

Автор Sun Tzu ( назад)
@MsShadowing zrobił juz takie filmy

Автор ProLukaszHD ( назад)
Nie lubię boczków,ale Boczek pewnie lubi boczek.

Автор Jacek Ogrodowczyk ( назад)
@elekPL Cięzko jest słuchać ze zrozumieniem? "Jak kupiłem taki kawał boczku
za 30pln....w tej cenie dostałbym tylko kilo wędzonego boczku"

Автор MrSurvivalPL ( назад)
@paei100 Jesteś zajebisty! dzięki tobie wyszły mi doskonałe wyroby!
Pozdrawiam Cię serdecznie

Автор M4teO ( назад)
na koncu zabrakło,ze zapraszasz na facebooka ;d

Автор draniasty ( назад)
super te twoje przepisy, może następnym razem coś słodkiego, jakiś tort
kokosowy? :) p.s. jedna uwaga techniczna, mówi się gramów a nie gram (1
gram, kilka gramów tak jak 1 kilogram, kilka kilogramów) pozdro

Автор elekPL ( назад)
@BeNiceJac On nie zapłacił 30zł za 1kg tylko za ten cały kawałek ! To co on
pokazuje ma 3.5kg :) czyli po około 8zł kilogram.

Автор Hymrettomar ( назад)
Wrrrr, i już się te proporcje pojawiły... Właśnie brak tych literek i
cyferek to był urok tego kanału. Jeszcze to wszędobylskie Magi.

Автор Jacek Ogrodowczyk ( назад)
U was boczek po 30pln za kg, ale drogo.... u mnie w mięsnym na rogu
widziałem po 15pln za kg i to od Zielińskiego.

Автор FuBuJestemKrul ( назад)
@100Yaken Nie widzisz? przed nazwa filmiku jest jego avek gdy klikniesz w
niego przenosi na jego profil to oznacza ze jest partnerem yt.

Автор bartek huehue ( назад)
zrób filmik jak kroic :D i podrzucac jedzenie na patelni

Автор 100Yaken ( назад)
siemanko witam w mojej kuchni :DD

Автор kermitekxD ( назад)
@paei100 a masz partnerstwo na youtube? :]

Автор Viking93pl ( назад)
No i oczywiście taki boczek jest dużo zdrowszy i smaczniejszy niż ten ze
sklepu , do którego używają sztucznych dymów ,wzmacniaczy smaków itp :)
Pozdrowienia .

Автор JokersAndSmokers1 ( назад)
popraw w tytule mieso na mięso ;d

Автор epg1PustaK ( назад)
powiedziales 2 lyzeczki pieprzu na litr a dales 4 lyzeczki. chyba malo^ ^

Автор epg1PustaK ( назад)
w nastepnym filmiku pokaz jak wyciac kawal boczku ze swinki;D

Автор paei100 ( назад)
@kermitekxD Spryciarze nie są moim sponsorem raczej ''Partnerem'' Dzięki
Spryciarze.pl mam większą oglądalność i filmiki są promowane.To wszystko

Автор kermitekxD ( назад)
nie dodawaj tego durnego napisu spryciarze ;x chyba że to twój sponsor :D

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта