Видео





Просмотров: 0
Добавлено:
Длительность: 0:00
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: ""
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Samsunsporlu Onur (10 месяцев)
Siktir lan yavşak heryere gidip dayak diyen takıma FENEVBAHÇE denir Pardon.
ŞİKEBAHÇE ;)

Автор muharrem kayada (8 месяцев)
kerem kendinegelememişin daha..

Автор ibrahim rencber (8 месяцев)
şirinleri sikerim amk çocukları orospunun evlatları şirinler açsın kendi
götunu parmaklasın travesti ibneler

Автор Kireç Taşı (1 год)
OPTİK BAŞKAN HER ZAMAN BİZİMLE...

Автор Quaresma Bernardo (1 год)
Kavgan kavgamızdır son holigAn =((

Автор kaan yıldız (6 месяцев)
Samsundaki maç saha zemininden dolayı ilk on dakika çıkmadan iptal
edilmişti. şehirden çıkarken yolda olaylar çıktı ve emniyete çekildi
otobüslerimiz.ertelenen maç ankarada oynandı.maç çıkışı ufak bi temas oldu
samsunlularla en başta optik başkan fırlamıştı üzerlerine sonrasında
samsunlular otobüclerine çekilip yol aldı. Samsun emniyetinde yediğimiz
jopların bedelini ödetmek nasip olmadı ankarada.

Автор umut özyılmaz (8 месяцев)
Amk nasıl sıkıyorsunuz ya!!

Автор superadlerboy (1 год)
Samsun ben geliyorum!!! Osmanli Kemeriyle

Автор gubaz99 (10 месяцев)
OPTİK OLAN SAYGIDAN BURAYA KÜFÜRLÜ BİR ŞEY YAZMAMAYA ÇALIŞTIM, IŞIKLAR
İÇİNDE UYU SON HOLİGAN : (

Автор samet1247 (2 года)
optıkk olmedıı ıcımıste yasıııyooorrr!!!!!!!!!!!!1

Автор Yağızhan AKÇA (1 год)
samsunluyum ama beşiktaşı tutuyorum bunun sebebı samsunun taraftarının
vahsılıgıdır kavgaya yer arıyorlar Sen olmedın olemezsın optık baskan

Автор ümit buluç (9 месяцев)
ulan gerızekalı dunyadan bır haber mal.o ne sıkım dedıgı bellı olmayan
sarkı yıne olen bır trıbun reısı ıcın yazılmıstır.(alparslan
dıkmen)soyleyende galatasaraylıdır.anladınmı...mal degnegı senı..

Автор farukakar1903 (1 год)
HAKKIMIZ HELAL CANIMIZ SENIN ICIN FEDA OLSUN DIYECEK KADAR COK SEVIYODUK
SENİ NEDEN BIZI BIRAKIP GITTIN BE BAŞKAN SEN BİZİ NEDEN ÖKSÜZ
BIRAKTIN:(((((((

Автор cihangir c (1 год)
arkadaşlar fondaki müzik kimin.varsa bilen lütfen yazsın.optik başkanın
mekanı cennet olsun.

Автор karakartalhyl (6 месяцев)
Uydurmayın lan. Optik Başkan uyuşturucudan öldü

Автор Onur Yeşilyurt (10 месяцев)
senin +12 den küçük az gelişmiş buruşuk muşamba beynini hunharca sikip
zihnini açmak isterdim ama beynin küçük işte penis girmiyo ;) hadi şimdi
siktirgit minik deve...

Автор kerem kendigelen (8 месяцев)
şirinleri sikiyim

Автор Efe Okta (8 месяцев)
Ölmedi Lan Sen Gel Biz Gidelim BAŞKAN !

Автор Onur Yeşilyurt (1 год)
Fenerliyim ama Şirinler kadar orosbu çocuğu, OPTİK kadar delikanlı kapışan
görmedim bizim pepe metin gibi.. ACINIZ ACIMIZDIR..

Автор Ege Güder (1 год)
Adam bi takım için ölmüş ne eceliyle ne kalpten ne tansiyondan. Beşiktaş
davasında öldürülmüş ak çapulcusu alayına gider ne demek. Özgür Soylu,
Optik Başkan, Alpaslan Dikmen ve daha niceleri nur içinde yatın.

Автор cihan yıldız (6 месяцев)
başkan altın vuruştan ölmedimi birader

Автор Buqra Üren (9 месяцев)
Onur Sen Tamm Orrrospu Çocuğusun SenKimsinde Şirinlere Sövüyon Amına
Kodumun Salağı Şirinler Sikecek Hepinizi İbretlik Bir Taraftarız... Alayına
Gider Ulan ! !! FORZA ŞİRİNLER !!

Автор kerem kendigelen (8 месяцев)
nediysun lan yarram

Автор lucarelli55 (1 год)
Zaten mümkünse Samsunsporu tutma

Автор CEMIL CENK (1 год)
hersey iyide su soktumun rap müzigi yerine adam gibi bise koysaniz amk !
optik baskan gibi adamin ölüm hikayesini yaziyosun arkada bir iki zibidinin
ne sikim dedigi belli degil biseler geveliyo amk

Автор Hüsame Ünveren (1 год)
Alayına Gider ...! FORZAŞİRİNLER!

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта