Видео


Göbek ve kalça eritme hareketleri, zayıflama hareketleri



Göbek ve kalça eritme hareketleri, zayıflama hareketleri doğal zayıflama yöntemleri için http://www.tr-zayiflama.com adresini ziyaret ediniz.


Просмотров: 827832
Добавлено:
Длительность: 8:17
Комментарии: 325

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "17"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Похожие видео:

4 dakikada Düz Bir Karın

Просмотров:
En Hızlı Zayıflatan ve En Fazla Kalori Yaktıran Çalışma (HIIT) |

Просмотров:
Göbek Nasıl Hızlı Eritilir? Karın Yağlarını Eritmek İçin 14 Öneri!

Просмотров:
B.K.K İdmanı (Bacak, Karın ve Kalça) - 2. Seviye

Просмотров:
Göğüs Kası Geliştirme Hareketleri

Просмотров:
En hızlı zahmetsiz göbek eritme ve kilo verme yolları

Просмотров:
Kalça eritme hareketleri, HIZLI güzel kalça - egzersiz hareketleri videoları - Köprü

Просмотров:
6 Dakikada Basen Eritme

Просмотров:
8 dakikada bacak egzersizi - No Music

Просмотров:
Basen ve Kalça Eritme Egzersizleri Zayıflama Koçu Fırat Çakır

Просмотров:
Kilo Vermek için Bilmeniz Gereken 10 Şey

Просмотров:
Ayva Göbek Eriten Egzersizler - Bölüm1

Просмотров:
Göbek, karın ve basen yağlarını eritmek için tavsiyeler

Просмотров:
4 dakikada karın egzersizi - kadınlar için

Просмотров:
En Hızlı Zayıflatan Ev Antrenmanı Kolay ve Çabuk Kilo Ver Hızlı Zayıfla Sıkılaş Forma Gir

Просмотров:
Göbek Yağlarını Eriten Formül - İbrahim Saraçoğlu

Просмотров:
Ebru Şallı Basen Eritme ve Göbek Zayıflama Hareketleri Pilates Egzersizleri Video İzle sağlık videoları

Просмотров:
8 Dakikada Göbek Eritme

Просмотров:
Evde zayıflama yöntemleri, Zayıflamak için egzersizler

Просмотров:
01 - Göğüs ve Karın Bölgesi

Просмотров:

Комментарии:

Автор Emre Usal ( назад)
bunu günde kaç kere yapcaz?

Автор Main Illaoi ( назад)
Ramazan da yapsak ölürmüyüz acaba?

Автор Mta Sanandreas Otobüs Tır Mod ( назад)
kalcadaki kilolari nasil vercem

Автор Emir Yildirim ( назад)
ben hareketleri yaparken boynum çok ağrıdı bunu nasıl önleyebilirim ve
hareketler esnasında karnım biraz ağrısada hareketler bittiği zaman hiç
ağrı yanma veya başka bir şey hissetmedim bu ne anlama geliyor?

Автор ayse 33 ( назад)
arkdaslar ben bunu 1 -2 ay fln yaptm eridi

Автор Ahıskalı ( назад)
laaaaaagggn bu nedir arkadas hedef benmiyim yaa 200 mekik cek bu kadar
yormaz arkadas

Автор Tugba Çakçak ( назад)
ben bir haftadir yapiyorum baya sıkılastim cok iyi her gun yarim saat
yapiyorum 2 kilo verdim

Автор mustafa karakaplan ( назад)
Beyler hareketleri yaparken ilk başlarda zorlanıyorsunuz sonra
alışıyorsununuz ama verim almak istiyorsanız şekeri ve ekmeği bırakın

Автор Mehmet Zimba ( назад)
Karnımdan acayip sesler gelio 😂😂

Автор Berin Küçük ( назад)
Arkadaşlar ben 2 gündür yapıyorum ve çok dikkatli beslendim 1 kilo verdim
ve karın kası yapıyor karını sertleştiriyor ama sağlıklı beslenip spor
yapmayınca kaslar zaten gidiyor

Автор Caner Kuyumcu ( назад)
aaa karnim :D

Автор Zeynep Sener ( назад)
dünden beri yapıyorum ama mesela dün 2 kere yaptım bugün de 2 kere yaptım
aşırı yemek yemedim ve 49 kilodan 48 kiloya düştüm yeaaa

Автор Gıco bıcoli akg ( назад)
Göbeğini eriten var mı? söyleyinde bi umutlanalım göbeğe veda demek için
ümidimiz olsun

Автор Buğra Can ( назад)
3 saniye yaptim 3 saattir yatiyom

Автор Zeynep Alaca ( назад)
Kafam koptu

Автор cemilem ( назад)
merhaba ilk defa yaptım ama cok çabuk yoruldum yarıda kesmek durumunda
kaldım... müziğe hayran kaldim ama... ellerinize sağlık...

Автор Denöz Sama [Ryuunosuke사과] ( назад)
Remix gibi la van tu van tu EW:QE:wr izlemenizi öneririz kısmında neden
böyle video çıktı anlamadm eWQ:RwQR:wqrwqe

Автор Mevlut Koz ( назад)
Arkadaşlar faydasını gören varmı

Автор Hileli Oyuncu ( назад)
benim boyum 177 cm kilom 78 hedefim en azından 72-73 lere düüşmek bende
göbek var koşamıyom ve barfiks çekemiyom ama rahat 20-30 şınav mekik
çekiyom 6kg dambıl kaldırıyom. sizce faydası olurmu

Автор mehmet sevinç ( назад)
gülemiyom amk :D

Автор Mehmet Pala ( назад)
yaptigi hareketler kolay degil tabiki ilk 1 hafta zor gelebilir sakin
yapamiyorum diye birakmayin yavas yavas az az yapin faydasini goreceksiniz
emin olun

Автор EskiKanal OyunTV ( назад)
hareketi yaparken.nefessiz kaliyorum.bu normalmii ?

Автор Turkish SkillsAndFreekicks ( назад)
Arkadaşlar 1 ay denedim haftada 2-3 defa akşam ları yada öğlen yaptım ,
Ekmek gibi karbonhidrat ları bırakın sodyumu bırakın tuzu bırakın vücut ztn
istemeyecek belli bir şeyden sonra boyum 186 kilomu 84 den 78 ze indirdim
sadece yağlar gitti bir noktadan değil ortalama bi şekilde karın bölgesi
ekstra gitti ve 4 baklava çıktı adonis çıktı bunun ile birlikte günlük
sabahları 1 km yürüyüş yapın vücut yağ oranı iniyor zayıflıyorsunuz .

Автор mert can demirtaş (64 года назад)
itfaiye yi cagırın aq karnım yanıyooorrr :D :D :D

Автор Canan Birsoz ( назад)
basliyorum: one two one two one two one two hahahaah

Автор Furkan Aladağ ( назад)
74 tüm 69 oldum amk

Автор Murat Ozet ( назад)
acıyooooo

Автор Emir Çelik (323 года назад)
O 30'' dediği şey 30 saniye mi 30 dk mi ?

Автор Fatih Yavuz ( назад)
göbeğim yanıyor lan :)

Автор Gulse Smsk ( назад)
arkadaşlar etkisini görüyorum hala da yapiyorun yemek yiyin ama az yiyin
arkadaşlar ilk başta zumba yapiyorum daha sonra bu hareketleri sıkılaştim
baya Bide bol bol su için herkese iyi kilo vermeler :) :)

Автор mnıcraft delisi ( назад)
ben şarkı güzel diye izliyom :DDD

Автор Sədi Øø ( назад)
lan öldüm amk

Автор Taylor Bridgit Bieber ( назад)
Sanırım öldüm

Автор Ayşe ay ( назад)
günde kaç kere

Автор ozan özer ( назад)
Mekik falan çekerken boynum çok ağrıyor normal mi yoksa yanlış mı çekiyorum

Автор Mert Tetik ( назад)
zamanlar dinlenme suresi mi

Автор Dilo Erdem ( назад)
bune amk karnim feleket agriyor

Автор Dilo Erdem ( назад)
bune amk karnim feleket agriyor

Автор Haha Hshs ( назад)
bn 16 yaşındayım 120 kg yrn baslicam hayırlısı

Автор cemal sağlam ( назад)
ilk 4 gün mükemmel ağrıları hissediyoruz sonra vucut alısıyor ekmekten uzak
durun arkdaşlar 75kg den 67 kg ye düştüm hemde bir hafta içinde her gün 4.5
km koştum inanılmaz sıklaşıyorsunuz ve bunu hissediyorsunuz...

Автор oyuncunuz ( назад)
sondaki çok zor

Автор Garip Tolga ( назад)
haraketleri kaç kere yapıyoz

Автор Ilyas Kılınç (1454 года назад)
:)

Автор türker çakmak ( назад)
hareketler zayiflatmiyor kardio olmadan zayiflayamassin sıkılaşirsin o
kadar kilon ayni kalir

Автор feyza Kemal ( назад)
faydasını gören arkadaşlar bu hareketleri kaçar kez yaptınız ?

Автор Mert Gunay ( назад)
bu harakterli yaptiniz oky ekmek yemeyin amk tuz,şeker,un bunlardan uzak
durun sabah uyanin direk kosuya sabah uyandin aç karnina 30 dk kos sonra bu
haraketleri gunluk 2 defa yap sonra faydasini gor bu haraketi yapip sonra
tepinirsen tabi fayda goremezsin amk eyv

Автор fatih kaya ( назад)
bunlar sadece göbek hareketi,kalça değil

Автор Kemalbirinci2004@hotmail.com birinci 1149283 ( назад)
arkadaşlar bu sporu her gün yaptım 59 kilodan 53 kiloya
dustum

Автор teen wolf ( назад)
bir faydası olmuyor göbeğe çok az oldu yaklaşık 2 aydır yapıyorum

Автор Oyun Zekisi ( назад)
ben 13 yasimdayim boyum 152 kilom 50 hedefim kas yapip 45 kilo ya dusmek
sizcr iyi mi

Автор Deniz Sima Bozkurt ( назад)
bir yerden sonra saçmalıyorsun ahahah :D

Автор ReyRey Oyun'da ( назад)
Arkadaşlar ben şimdi 14 yaşındayım 75 kiloyum bu hareketi kardiyo yapdıkdan
sonramı yada öncemi yapsam yararlı olur?

Автор Serdar Kutlu ( назад)
vann tuu vann tuu vann tuu

Автор Executioner Executed ( назад)
İlk defa hayatımda düzenli bir egzersize başladım bende pek bir ağrı
yapmadı yanlış mı yapıyorum acaba hareketleri? :D

Автор yuşa verim ( назад)


Автор yuşa verim ( назад)
58 kg yum hedef 50 ye düşmek her akşam yapıyom karnıma çok kötü agrılar
giriyo inş istedime ulaşırım

Автор Ebru h Cakir ( назад)
62 kiloyu istedigim 50 kiloya düsmek bu egzersizleri yaparak insallah
istedgiim sonucu elde ederim

Автор Vahid Media Yayım Qrupu ( назад)
ya aslında bu hareketler göründüyü gibi kolay değil) ben ilk defa yaptım
böyle karnıma inanılmaz ağrılar girdi)) ama kesinlike bu hareketler insanı
zayıflatıyor

Автор Atilla Bozok ( назад)
Tesekkurler suan kaslarım ve baklavalarım var yaklaşık 1 aydır yapıyorum ve
65 den 55 kiloya dustum

Автор Yeşim Elvanağacı ( назад)
Boynum ve karnim agriyor ama faydasini gormeye basladim

Автор Pınar Sinem Uzunlu ( назад)
Bu hareketleri kimse yapamamış ki animasyon koymuşlar ayrıca bu karın
eritmekle ilgili ama dukan diyetinin egzersizleri orjinali 

Автор Seymen Gözü ( назад)
Bn 13 yasindayim bu harektleri bazilarini 25 bazilarini 30 bazilarini 35
defa yapiom bide cardio ypiom 5 günde1 kilo verdim bide bujunla bitmez bol
bol su ve bol bol slta yemelisniz suan 56 yim

Автор Xeyal Salmanov ( назад)
Ben bu egzersizi 1 haftadir yapiyorum cok iyi sonuclar oldu amma karnimin
agrisindan da dayanimiyorum

Автор Kral Oyuncu ( назад)
15 yaş altındakiler bu egzersizleri yapmasınlar saten hepsini en fazla 2
gün tek
düzenli yapabilirler görüldüğü gibi kolay değil çok tehlikelide zayıflamak
isteyen bitki çayı içsin ve günde 50 den fazla çekebildiği kadar mekik
çeksin ilerlemelerini gözlemlesin eğer her zaman aynı çekiyosa mekik bir
diyetisyene falan gitsin

Автор Hasan Yılmaz ( назад)
9 gündür yapıyorum 270 gram verdim amk 

Автор meli selli ( назад)
çizgi flimden göstereceğine bir tane konu mankeni yokmu

Автор Ulaş Karakaya ( назад)
beyler yaparken çok zorlanıyorum bişey olurmu ?? bu arada günde kaç kez
yapsam faydası olur??

Автор Ozturkler Ozturk (314 года назад)
5 km koşup her gün yapıyorum süper bir form girfiği keinlikle tavsiye
ederim 

Автор Nisa Akın ( назад)
Farkettiyseniz "Bauchmuskeltraining" yazıyor. Yani Karın Kası Egzersizleri.
Göbek eritme falan değil. Kanmayın.

Автор El_ Turko (1494 года назад)
nasil yapiyonuz lan bunlari hic duraksamadan :/ 2dakkaya kadar yapabildim
rahatca sonra öldüm

Автор Engerek ( назад)
"18 yaşına kadar ne yesen kâr 18 yaşına gelince diyet yapılır"diyorlar
doğru mu ? 

Автор Ultras Life ( назад)
ZAYIFLAMAK İSTİYEN ARKADASLAR :
Evet Arkadaslar Sabah Aksam herbir hareketi 60 kere yaptım 6 günde 97.5
kg'dan 93.1kg.ya düştüm (+ kaloresi az sebzeler meyveler ekmek bazen hiç
yemiyodum bazende 1 dilim 6 günde 2kez sabah 5:30'da 45.dk kosmaya çıktım)
spor kadar dengeli besin ve bu hareketleri 60 kere yapın 60 yapamıyanlar 30
yapsın YARARI %100 VAR ŞİMDİKİ HEDEFİM 80KG'ya DÜŞMEK..

Автор Yılmaz Karakaya ( назад)
arkadaşlar bizde çok denedik ama hepsi boş size bir tlf numarası vereyim
sizde faydalanın eşimde kulandı ilaç falan deyil bitkisel çaydır sadece
eşim 115 kilodan 75 kiloya düştü hemde kısa bir sürede inanın bana dua
edeceksiniz.0542 485 63 00 isteyen arasın pişman olmayacaksınız.

Автор ilqar eyubov ( назад)
:D

Автор ilqar eyubov ( назад)
siktir lan bu ne

Автор muhammed salih ( назад)
beyler kas için bodyye kasmayın. plates gibi bi canavar var. önce ordan
girin. 

Автор Yaren atalay ( назад)
ilk 1 hafta kaslar tamamen tutuluyo ama sonra alışıyosun her gün 8 dknızı
ayırıp 3 beyazıda uzak tutun gerisini düşünmeyin 1 ay oldu bu videoyu
göreli :)

Автор ahmet yıldırım ( назад)
ulan 1 aydır yapıyom göbek azcık birşey kaldı çok azcık orda acayip kas
oluştu

Автор Mt A ( назад)
ilk defa bugun denedim ve her gün aksatmadan bu saatlerde yapıcam 1 hafta
netcesinde açıklıcam şu an 86 kiloyum bakalım ne olcak

Автор Evren Tirkaz ( назад)
Dayanilabilirse çok etkili programlar .:)

Автор Semih Kartunca ( назад)
arkadaşlar hareketleri bugünden itibaren yapmaya başlıyorum sizlere 1 ay
sonra gelişmeleri yazıcam 

Автор NoobGamer Tr ( назад)
bu hareketleri yaparken kafam cok yoruluyor la havada tutamıyorum adam gibi

Автор Mert Hamza Yılmaz ( назад)


Автор Gökhan KARO ( назад)
2:17 deki evde yapmanızı tavsiye etmem evde yanlış algılanabiir :D

Автор Hadis .Y ( назад)
Ulan 2 senedir yapiyom Ise Yaramiyor Aq Hastaneden Yaziyom :D

Автор Mirsat ßayrı ( назад)
Sizin gösterceğiniz hareketlerin amk 2 aydır yapıyorum organ kalmadı lan
içimde böbreğin bir tanesi iflas etti midede zorlandığı için çalışmıyo
yaparken nefes zorluğundan akciğerlerden biri çöpte amına koyim verin lan
paramı verin böbrek akciğer ve mide ameliyatı için para lazım amınıza koyim

Автор mustafa ha işte o ( назад)
sonuç almamaız için kafayı kazıtmamız gerekiyor mu?? :D birde sarı kırmızı
giysek olur mu? :)

Автор Dicle Turan ( назад)
Arkadaşlar hareketleri düzgün yapmayı bilmiosunuzkii ondam böyle boynunuz
acıyooorr

Автор Ata Ketken ( назад)
Yapmadan önce 2 fatklı tür ısının ve hareketler yapın biraz koşun ve
terleyince başlayın buna bütün bareketleri sonuna kadar yapma
zorunluluğunda hissetmeyin yarısına kadar yapın ertesi gün boynunuz da hiç
birşey olmayacak .... böyle göbek eritilir bide boğazınıza dikkat edin .

Автор Resul Cakan ( назад)
5:15. HAREKETDE PERT :) ama çok başarılı bir çalışma ilk seansda
hissettiryor..

Автор türkan kılıç ( назад)
süperrr ben yapıyorum hergün ve faydasını görmeye başladımmmmm boynum ve
karnım çok ağrıyo ama buna değer :D 

Автор the TURKS ( назад)
en son hareket altun vuruş galiba :)

boynum agrıyo diyenler, elinizle ensenizden tutarak öne ittirmeye
çalışmayın. boynunuzu sakatlarsınız ona göre.boyuna yüklenmek yok.

Автор ege can ( назад)
YANLIŞLIKLA BOYUN KASI YAPTIM AMK :DSAADS.DSA.

Автор bade er ( назад)
kafamı tutabilsem olacak da boynum ağrıdığı için sonlara doğru bıraktım

Автор ömer öztürk ( назад)
e bu adamda baklavalar var göbekli bi adam koyaydınız :)

Автор Önder Özyer ( назад)
5:15 ve müzik güzelmiş :D

Автор Gokhan Basar ( назад)
son hareketi layıkıyla yapıyosan olay bitmiştir usta :)

Автор Serhat Taşkın ( назад)
Başarılı. Yalnız son harekette resmen kürek çeker gibi gidiyorum yattığım
yerde yahu.. :)

Автор Umut Öksün ( назад)
mk bunumu yapamıonuz ben yaptımda işe yarıyo gibi

Автор UMUT PALA ( назад)
Bu videonun ismi yanlıs ismi= İNSANIN HAYATI 8 DAKİKADA NASIL S-İ-K-İ-Lİ-R
OLMALIYDIR :)

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта