Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 31,895,818
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 31895818
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор Birsengul tuba (2 месяца)
CİMİLLİ İBO - E YAMALİ YAMALİ

Автор big shortyy (19 дней)
İSTANBUL SANCAKTEPE YENİDOĞANDAKİ LAZ KARDEŞLERİME GELSİN

Автор yakamoz deniz (5 месяцев)
Gulum

Автор Cesur Altıparmak (2 месяца)
helal olsun

Автор huseyin batur (5 месяцев)
ne kadar götü yamalı ınsanlarız aslında dınımız ıslam ırkımız bır
faşıstlerımız cok oda allah vergısı 

Автор muhammet ali Vural (7 месяцев)
harika bir parca

Автор Selim Saka (9 месяцев)
Gizem soyledi ama bu adam bir başka söylüyor

Автор Hizir Yilmaz (6 месяцев)


Автор Cetin Kutukoglu (5 месяцев)
CİMİLLİ İBO - E YAMALİ YAMALİ https://www.youtube.com/watch?v=PP4Eowfzv5M

Автор Ibrahim Yaman (8 месяцев)
Karadenizli olmak gururdur ama memleket her karışı her kültürü bizim bu
ülkede doğan her fert çok şanslı bence 

Автор Selim Saka (9 месяцев)
Gizem soyledi ama bu adam bir başka söylüyor

Автор Yılmaz CHannel (10 месяцев)
Supersin ibo abi

Автор vedat bayraktar (8 месяцев)


Автор Ismail Cakir (10 месяцев)
Mukemmel sarki ya mukemmellllllllllllllllll

Автор İlker Sahin (10 месяцев)
iYİakşamlar. 

Автор Fatih Ekim (1 год)
karadenizliyim lan bennn heyyyyyyy

Автор mustafa yılmaz (1 год)


Автор seyfettin cagman (1 год)


Автор hüseyin ayyıldız (1 год)


Автор yakobaki12 (3 года)
Ah Yakıyo Usta Beya

Автор ibrahimsimsek25 (7 лет)
çok güzel olmuş tebrikler

Автор ahwet1 (5 лет)
oy oyyyy. çok güzel bu yahu:

Автор erkan çelik (2 года)
giresun yayların yayılın

Автор ruax54 (3 года)
BİZLE ŞAKA ETMEYİN YANI YAVŞAKÇA KONUŞMANIN LUZMU YOK dinime küfreden
müslüman olsa bari der eskiler bana milliyetçilikten bahsediyosun sorsam
kesin makedonyadan ordan burdan gelmiş bi macırsın sen kimsinde bana
türklükten dem vuruyosun ulan bizim kadar sahip çıkan varmı bu ülkeye

Автор Cumali yıldız (3 года)
ADAMIN HASI DEĞİL ,ADAMIN DİBİ ,HELAL OLSUN CİMİLİ İBO ,YÜREKLERİNE SAĞLIK
...

Автор Savas Karauz (2 года)
karadeniz arabeski.

Автор ali haydar gürsu (5 лет)
HARİKA BİR YORUM. bir Malatyalı olarak HELAL OLSUN DİYOR VE SEVEREK
DİNLİYORUM. TÜM VATANA SELAMLAR OLSUN

Автор yusuf114739 (3 года)
İsmail türüt ,Recebim ,Cimlli İbo Bunlar Şahaneya Sayelerinde Karadenizin
en güzel şarkıları dinlemiş oluyoruz tabi onların cıkardıkları şarkı :)

Автор özcan yıldız (5 лет)
Helal olsun ...

Автор Mehmet Variş (1 год)
süper

Автор ibrahim yamalı (2 года)
of anam of

Автор imren2961 (6 лет)
dileğum nereye bütün yollar bana çıkıyor kızım

Автор mapavrix (5 лет)
TÜM SIRTIMDAN VURANLARA GELSİN

Автор AnimalFriendSpain (4 года)
O ibo cimilli einai apo tin riza..einai lazos kai jkrizos likos. Aplos ola
tou ta tragoudeia tou einai romeiika. I am greek...my friend is taner
eypoglou in macka.. and the singer...sinan´sami too in caykara i play
kemence, my grandparents coming too the village rum kavag in samsun .

Автор cengiz çendeoğlu (2 года)
adam dur da

Автор ruax54 (3 года)
@adanamhp EVLAT SEN BU İŞLERE YORMA KAFANI FAZLA MEDENIYET SENI IRKÇI
YAPMIŞ İSLAMDA BU YOKTUR AMA SENIN GIBI BI UFAK BI ADAMIN YAPICAĞI ŞEY
MESALA ÜNİVERSTEYE GIDEN KIZINI TAKIP ET KULAĞA KÜPELİ KOMINIST GENÇLER
BEDAVADAN ÇAKMASIN ONA SENIN GIBILERI BILIRIM HERŞEYİN TİCARETİNI
YAPARSINIZ EN SEVMEDİĞİM ŞEY İNSANLARIN OLMADIĞI GIBI KONUŞMASI TÜRK
DEİLSİN AMA FATIHTEN BILE BUYUK KONUŞUYON YAVŞAKLIĞI BIRAKTA ADAM OL AILENE
SAHIP ÇIK İŞTE OZAMAN BI TURK OLABILIRSN YOKSA PEZEVENK OLARAK ÖLECEKSİN

Автор cCcbozkurtkiz52cCc (6 лет)
neriye gideyisun oy yamali yamali:((

Автор Savas Karauz (2 года)
totoroş nedir arkadaşım ya ahahahaha süpermiş bu kelime.

Автор Yasin yeşil (5 лет)
kemence sesını sevmıyosan dınleme

Автор Sagopa Kajmer (6 лет)
Kafaya bak, Çay demle Ama sarkiya laf yok

Автор mahmut bayram (2 года)
nereye gideyusun ey yamali yoluna feda olsin yalan düyanun
mali____ADIYAMANLIDAN HERKSE SELAM OLSUN

Автор Yusuf Ömeroğlu (2 года)
E YAMALİ YAMALİ DEİL EY YAMALİ YAMALİ İSMİNİ DÜZELTİN

Автор poshturk lanselot (3 года)
adana mhp ananı sikeyim.Kürtsün sen aklın sıra iş karıştıcaksın.Getir
ananın amına bir bakayım.Kür mü Türk mü ? Anlaşılır )))

Автор bluesa yldz (2 года)
agzına sesine yüreğine saglık...

Автор özcan yıldız (5 лет)
Helal olsun ...

Автор MURATSIZ004 (3 года)
AYDIN ASLAN AYIK OL...!!! [İLAÇ_400]...!!!4

Автор poshturk lanselot (3 года)
sen MHP lisin ya bana yaz adresini ismini bir geleyim amına koyum senin
resinin ki seni gibi bir piçi besliyor ama zahmet etme eğer o ip ev ise
siktim ananı .herkes şahit.

Автор kemal arıbaş (2 года)
Adamın tipi olmasa ses mükemmelde işe tip girince şarkıda bozuluyo :D

Автор ruax54 (3 года)
OLUM BEN IYIBI KONUŞMACI DEĞİLİM AMA INSANLARIN NE ISTEDIĞINI ANLARIM SEN
GEBERMEK ISTIYON BELLI GIT AS KENDINI, CIMILLIDE DINLEMELAN BIDAHA BU
ŞARKISINI DİNLEME SOĞUTTUN BENİ PEZEVENK

Автор BERAT VEVOOGLU (1 год)
siktir amk

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта