Видео


ayam hutan...pikat ibu 2



25.09.11 1021am.....lokasi dekat ladang sawit daaaa....punya lambat sembat....siap leh lyn utube lam ldg...

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 60,564
Добавлено: 3 года
Длительность: 8:00
Комментарии: 24

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Animals"
Видео загрузил: ah long
Показать больше видео, загруженных ah long


Похожие видео:

Pikat Ibu Power 2013 (Pt.Gantong)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 13727
xde pasal,cari pasal.....
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 101945
rakaman....
Ayam Hutan Pikat Betina 45
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 40571
lauk untuk berbuka
Besarnya
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 121679
ayam bunuh dah 12 ekor,tidak pernah kalah. umur ayam baru setahun setengah.......
ayam hutan pikat betina 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 20608
celir... betul... ayam ni
ayam hutan...pikat pelik
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 27608
leave your comment...i really dont know how this kind of fowl live in da jungle...maybe it belongs to someone....or maybe its pure....spe y ada...
Pikat Ibu 12062012
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 35045
sekampung dia datang...
Ayam Hutan Pikat Betina 8
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 24893
ni cara nk pakai pikat ibu lama.. tkt bacul asyik duk kena kejor AH je
pikat ibu power
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 10417
sekali kena tenggek lh.......
Ayam Hutan Pikat Betina 22
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 71638
Ni dia.. cara terbaik utk tapau AH.. celir..
Mangsa Racik Ayam Hutan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 34447
Anak muda kena ranjau.
Ayam Hutan Pikat Betina 9
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 18461
PIkat terkejut.. troma.. asyik duk kena tengek je
Nampak Hantu Bunian semasa menangkap ayam hutan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 128457
JAWATAN KOSONG TERKINI di http://goo.gl/2NeZui BANYAK CITE MENARIK di http://goo.gl/SHUROK VISIT LANGKAWI http://goo.gl/MB2NDH
pikat ayam hutan...white horse..#4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 6634
This video was uploaded from an Android phone.
Sri Lanka junglefowl
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 41054
Buat racik ayam hutan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 113427
Pikat Ayam Hutan 4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 26130
pikat labu tapau.20.10.2011
Red Jungle Fowl # Oct,2013 +1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8417
ayam hutan-king balung.wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 36859
saja saja kongsi
ayam hutan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 18842
pikat kena tapau
Pikat 1 ( Bacul ) - [0005] - AH sampai
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 18384
tak sampai 2 minit pacak dah sampai. on kamera ingat nak zoom je. skali ada 2 ekor.. tapi dapat tgk je la... AH takut bini . ibu berketak , dia pun...
Ayam Hutan 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 56162
Ayam Hutan 22
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 35729
Edisi mikat ayam hutan 11
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 24615
Akhirnya riwayat siceler, selepas jenuh menunggu.
Pikat ibu 29012012062.mp4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 50359
Hehehehehe..siap bole emergency brek...ni ke yg dikatakan ayam celir

Комментарии:

Автор Harimau Berantai (3 года)
patut la lmbt kene rcik. aym jntan ni tkut bini.hehehe... tahniah bro.

Автор king parpu (3 года)
bagus,bro

Автор bakautan (3 года)
terbaik dr ladang.....

Автор Ayam Hutan (2 года)
seronok bila aku layan video korang..bgsla rakan2 semua sbb dermakan video
utk aku tgk.seronok mikat AH ni,kesenian,kesabaran,ketahanan mental,mutu
mental kita,kepuasan bila dpt AH yg cantik dr semua segi,brg liar
katakan.bukan mcm penembak AH yg lngsung xder seni n zalim...pupus,celir
dan habis AH,haaa,,sape sokong aku,,,,postlaaaa maiiiii,,,,batalkan aje
lesen menembak,bukak lesen memikat.pikat laks kita sanggup byr lesen
pelihara,nasib baik kitaorang ada,,kalo x ,abis semua AH mampos n pupus

Автор acit5 (3 года)
Bro,nak tny skit.aym pikat yg dah klh blaga ngan aym kmpg bleh jd pikat lg
x?pikat klh tp x brp bacol..

Автор racik90 (2 года)
klu dh rezeki kte pkai jntn ke betina ke ape de hal...kdang2 blm tntu dpt
AH klu pkai btina ni... jnji tapau sudaaaaa.....

Автор cencadok007 (2 года)
kalo jaring lg baik

Автор firdaus daus (2 года)
aku suke main btina kalau bunyi..senang dapat..

Автор royale3677 (2 года)
ada pikat betina yg nk dijual x? sy dr seremban.

Автор Steven Lee (2 года)
main betina malu tao

Автор Jantansexy (3 года)
beg plastik 2 yg pikat mhal 2 bro...apa2 pn tahniah......

Автор Ezhar Danish (1 год)
Mcm ada 2 ekor jer der.......bleh plak dia mengelupur klau tak 2 ekor skali
tapau......hehehe.....

Автор MrAbc1238101 (3 года)
Kesian bini aym mude tu.. mude2 lg dh jadi jande.. hahaha... nice vdeo...

Автор mohamad hafiz (3 года)
ok2 .. tq2 ... mmg nk try la pakai pikat betina ni .. nmpak mcm best je ..
ehehehe

Автор snailsmt (3 года)
Tu bag ayam ker yang tersangkut kat atas pokok tu? nice vid.. like!

Автор amir zolkapli (2 года)
kira ok la tu penawar dikala duka heee ini jer ubat kalau ayam celir

Автор Joworian (3 года)
ok2 good ....

Автор mamiganu (3 года)
jantan tu cam muda lagi je .. takde balung lagi .. tu pasal lambat masuk
kut . ape pun taniah ... nanti boleh le tumpang gi mikat sama ngan bro ..

Автор Gunting Pale (1 год)
ada... kau mau yg mcm mame

Автор Gunting Pale (1 год)
btl kta deme sy stuju

Автор Ayam Hutan (2 года)
pikat ko cantik,bulu cokelat gelap,bodi gempal,suara galak.ntah2 ko guna
pikat ori mcm aku,pikat betine ori aku.best kalo pakai pikat ori atau
hampir ori nih,mudah dpt AH.yg aku punye umur baru 5 bln,suara anak pun
masih ada,dah mule ngekek.jd aku try la bawak mikat.hari pertama dah dpt AH
da.AH jntn yg dah 2 thn aku geram,AH tu celir sgt2.last2 dpt ngan pikat
betine ori aku tuh.tertonggeng rembat racik dpn aku yg sembunyik blkng
pokok pisang dlm kbn sawit,aku dah kasi hati kt pikat aku mkn da..

Автор mohamad hafiz (3 года)
memang menarik la bro ... camne nak ajar buat pikat betina ni bro ? kongsi2
la tips skit ...

Автор man selangor (3 года)
tapau...

Автор syedrizan (2 года)
main betina pondan jer brooooo

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта