Видео


ayam hutan...pikat ibu 2



25.09.11 1021am.....lokasi dekat ladang sawit daaaa....punya lambat sembat....siap leh lyn utube lam ldg...


Просмотров: 74044
Добавлено:
Длительность: 8:0
Комментарии: 18

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "15"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Похожие видео:

Pikat Ibu Power 2013 (Pt.Gantong)

Просмотров:
Besarnya

Просмотров:
Mikat Ayam Hutan : Hukuman Ayam Pemalas

Просмотров:
Pikat Ibu 12062012

Просмотров:
Ibu Ayam.AVI

Просмотров:
Pikat Ayam Hutan 4

Просмотров:
ayam hutan...pikat pelik

Просмотров:
pikat ibu power

Просмотров:
Ayam hutan Pikat Betina 5

Просмотров:
pikat ayam hutan(sisik empang01)

Просмотров:
Ayam Hutan Pikat Betina 8

Просмотров:
Buat racik ayam hutan

Просмотров:
Si hujan panas tapau...first time turun

Просмотров:
Ayam Hutan Pikat Betina 45

Просмотров:
Pikat Ibu 25032012

Просмотров:
Ayam Hutan Pikat Betina 9

Просмотров:
Pikat Ibu Power 2013(Pt.Gantung)

Просмотров:
jerat burung ala daling

Просмотров:
doris mikat ayam hutan di baserah kuansing

Просмотров:
Pikat tua 5 tahun (2).avi

Просмотров:

Комментарии:

Автор VĂN KIỆT ( назад)
ask me chuckle o, thank you

Автор kacok z ( назад)
gian tdengok nya

Автор Gunting Pale ( назад)
ada... kau mau yg mcm mame

Автор Gunting Pale ( назад)
btl kta deme sy stuju

Автор Ezhar Danish ( назад)
Mcm ada 2 ekor jer der.......bleh plak dia mengelupur klau tak 2 ekor skali
tapau......hehehe.....

Автор Ayam Hutan (1792 года назад)
seronok bila aku layan video korang..bgsla rakan2 semua sbb dermakan video
utk aku tgk.seronok mikat AH ni,kesenian,kesabaran,ketahanan mental,mutu
mental kita,kepuasan bila dpt AH yg cantik dr semua segi,brg liar
katakan.bukan mcm penembak AH yg lngsung xder seni n zalim...pupus,celir
dan habis AH,haaa,,sape sokong aku,,,,postlaaaa maiiiii,,,,batalkan aje
lesen menembak,bukak lesen memikat.pikat laks kita sanggup byr lesen
pelihara,nasib baik kitaorang ada,,kalo x ,abis semua AH mampos n pupus

Автор Ayam Hutan ( назад)
pikat ko cantik,bulu cokelat gelap,bodi gempal,suara galak.ntah2 ko guna
pikat ori mcm aku,pikat betine ori aku.best kalo pakai pikat ori atau
hampir ori nih,mudah dpt AH.yg aku punye umur baru 5 bln,suara anak pun
masih ada,dah mule ngekek.jd aku try la bawak mikat.hari pertama dah dpt AH
da.AH jntn yg dah 2 thn aku geram,AH tu celir sgt2.last2 dpt ngan pikat
betine ori aku tuh.tertonggeng rembat racik dpn aku yg sembunyik blkng
pokok pisang dlm kbn sawit,aku dah kasi hati kt pikat aku mkn da..

Автор racik90 ( назад)
klu dh rezeki kte pkai jntn ke betina ke ape de hal...kdang2 blm tntu dpt
AH klu pkai btina ni... jnji tapau sudaaaaa.....

Автор amir zolkapli ( назад)
kira ok la tu penawar dikala duka heee ini jer ubat kalau ayam celir 

Автор firdaus daus ( назад)
aku suke main btina kalau bunyi..senang dapat..

Автор Steven Lee ( назад)
main betina malu tao

Автор mohamad hafiz ( назад)
ok2 .. tq2 ... mmg nk try la pakai pikat betina ni .. nmpak mcm best je ..
ehehehe 

Автор mohamad hafiz ( назад)
memang menarik la bro ... camne nak ajar buat pikat betina ni bro ? kongsi2
la tips skit ... 

Автор Harimau Berantai ( назад)
patut la lmbt kene rcik. aym jntan ni tkut bini.hehehe... tahniah bro.

Автор snailsmt ( назад)
Tu bag ayam ker yang tersangkut kat atas pokok tu? nice vid.. like!

Автор mamiganu ( назад)
jantan tu cam muda lagi je .. takde balung lagi .. tu pasal lambat masuk
kut . ape pun taniah ... nanti boleh le tumpang gi mikat sama ngan bro .. 

Автор king parpu ( назад)
bagus,bro

Автор man selangor ( назад)
tapau...

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта