Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 23,996,563
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 23996563
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор Harimau Berantai (3 года)
patut la lmbt kene rcik. aym jntan ni tkut bini.hehehe... tahniah bro.

Автор king parpu (3 года)
bagus,bro

Автор bakautan (3 года)
terbaik dr ladang.....

Автор Ayam Hutan (2 года)
seronok bila aku layan video korang..bgsla rakan2 semua sbb dermakan video
utk aku tgk.seronok mikat AH ni,kesenian,kesabaran,ketahanan mental,mutu
mental kita,kepuasan bila dpt AH yg cantik dr semua segi,brg liar
katakan.bukan mcm penembak AH yg lngsung xder seni n zalim...pupus,celir
dan habis AH,haaa,,sape sokong aku,,,,postlaaaa maiiiii,,,,batalkan aje
lesen menembak,bukak lesen memikat.pikat laks kita sanggup byr lesen
pelihara,nasib baik kitaorang ada,,kalo x ,abis semua AH mampos n pupus

Автор acit5 (3 года)
Bro,nak tny skit.aym pikat yg dah klh blaga ngan aym kmpg bleh jd pikat lg
x?pikat klh tp x brp bacol..

Автор racik90 (3 года)
klu dh rezeki kte pkai jntn ke betina ke ape de hal...kdang2 blm tntu dpt
AH klu pkai btina ni... jnji tapau sudaaaaa.....

Автор cencadok007 (3 года)
kalo jaring lg baik

Автор firdaus daus (3 года)
aku suke main btina kalau bunyi..senang dapat..

Автор royale3677 (3 года)
ada pikat betina yg nk dijual x? sy dr seremban.

Автор Steven Lee (3 года)
main betina malu tao

Автор Ezhar Danish (2 года)
Mcm ada 2 ekor jer der.......bleh plak dia mengelupur klau tak 2 ekor skali
tapau......hehehe.....

Автор MrAbc1238101 (3 года)
Kesian bini aym mude tu.. mude2 lg dh jadi jande.. hahaha... nice vdeo...

Автор mohamad hafiz (3 года)
ok2 .. tq2 ... mmg nk try la pakai pikat betina ni .. nmpak mcm best je ..
ehehehe

Автор snailsmt (3 года)
Tu bag ayam ker yang tersangkut kat atas pokok tu? nice vid.. like!

Автор amir zolkapli (3 года)
kira ok la tu penawar dikala duka heee ini jer ubat kalau ayam celir

Автор mamiganu (3 года)
jantan tu cam muda lagi je .. takde balung lagi .. tu pasal lambat masuk
kut . ape pun taniah ... nanti boleh le tumpang gi mikat sama ngan bro ..

Автор Gunting Pale (1 год)
ada... kau mau yg mcm mame

Автор Gunting Pale (1 год)
btl kta deme sy stuju

Автор Ayam Hutan (2 года)
pikat ko cantik,bulu cokelat gelap,bodi gempal,suara galak.ntah2 ko guna
pikat ori mcm aku,pikat betine ori aku.best kalo pakai pikat ori atau
hampir ori nih,mudah dpt AH.yg aku punye umur baru 5 bln,suara anak pun
masih ada,dah mule ngekek.jd aku try la bawak mikat.hari pertama dah dpt AH
da.AH jntn yg dah 2 thn aku geram,AH tu celir sgt2.last2 dpt ngan pikat
betine ori aku tuh.tertonggeng rembat racik dpn aku yg sembunyik blkng
pokok pisang dlm kbn sawit,aku dah kasi hati kt pikat aku mkn da..

Автор mohamad hafiz (3 года)
memang menarik la bro ... camne nak ajar buat pikat betina ni bro ? kongsi2
la tips skit ...

Автор man selangor (3 года)
tapau...

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта