Видео


ayam hutan...pikat ibu 2



25.09.11 1021am.....lokasi dekat ladang sawit daaaa....punya lambat sembat....siap leh lyn utube lam ldg...

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 60,025
Добавлено: 3 года
Длительность: 8:00
Комментарии: 24

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Animals"
Видео загрузил: ah long
Показать больше видео, загруженных ah long


Похожие видео:

Mikat Ayam Hutan : Hukuman Ayam Pemalas
Рейтинг Рейтинг РейтингРейтингРейтинг
Просмотров: 21293
mikat ayam hutan....
Denok Betine.mp4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 122152
Memang Power denak ni.
pikat burung terkukur muar ak 47
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 63592
Pikat Ibu 12062012
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 34110
sekampung dia datang...
pikat ayam hutan(sisik empang01)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 41554
laju sangat pn terkam pikat,dah mantol..1st tapau
ayam hutan-king balung.wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 36643
saja saja kongsi
Ayam Hutan Pikat Betina 8
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 24091
ni cara nk pakai pikat ibu lama.. tkt bacul asyik duk kena kejor AH je
Racik Maut
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18288
Ayam Hutan 22
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 29021
Pikat Ayam Hutan 4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 25912
pikat labu tapau.20.10.2011
ayam hutan pikat betina 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 20208
celir... betul... ayam ni
Besarnya
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 121506
ayam bunuh dah 12 ekor,tidak pernah kalah. umur ayam baru setahun setengah.......
Pikat tua 5 tahun (2).avi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 19005
ayam celih racik. xpe lain hari blh repeat lg.
Ayam Hutan Pikat Betina 45
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 37748
lauk untuk berbuka
jerat burung ala daling
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 276952
ruwal rawel roayan huam hieum taleusan guwar gawir awian artina : jadi mun hirup di alam dunya teh kudu daekan supaya heunteu susah. pek arala ku...
Ibu Ayam.AVI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39969
sekali kena tenggek la plak..............
pikat ayam hutan...white horse..#4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 6547
This video was uploaded from an Android phone.
pikat power gila.3gp
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 37228
Ayam Hutan Pikat Betina 9
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 18079
PIkat terkejut.. troma.. asyik duk kena tengek je
26.09.2011 ayam hutan joiezz fowl.flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 11497
2 kali repick baru dapat...
Denak Bau2 Selapis Tapau 4 - Jerantut
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 93609
Maaf Kawan2. Tapau Minit Ke 8:12.. Masa Belaga Memori Penuh. Maaf Sekali Lagi. Terima Kasih Sokong Rakaman Bebas Saya
Red Jungle Fowl # Oct,2013 +2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18979
Ayam Hutan 7
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 70577
Pikat ibu 29012012062.mp4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 49744
Hehehehehe..siap bole emergency brek...ni ke yg dikatakan ayam celir
Ayam Hutan 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 54819

Комментарии:

Автор Harimau Berantai (3 года)
patut la lmbt kene rcik. aym jntan ni tkut bini.hehehe... tahniah bro.

Автор king parpu (3 года)
bagus,bro

Автор bakautan (3 года)
terbaik dr ladang.....

Автор Ayam Hutan (1 год)
seronok bila aku layan video korang..bgsla rakan2 semua sbb dermakan video
utk aku tgk.seronok mikat AH ni,kesenian,kesabaran,ketahanan mental,mutu
mental kita,kepuasan bila dpt AH yg cantik dr semua segi,brg liar
katakan.bukan mcm penembak AH yg lngsung xder seni n zalim...pupus,celir
dan habis AH,haaa,,sape sokong aku,,,,postlaaaa maiiiii,,,,batalkan aje
lesen menembak,bukak lesen memikat.pikat laks kita sanggup byr lesen
pelihara,nasib baik kitaorang ada,,kalo x ,abis semua AH mampos n pupus

Автор acit5 (3 года)
Bro,nak tny skit.aym pikat yg dah klh blaga ngan aym kmpg bleh jd pikat lg
x?pikat klh tp x brp bacol..

Автор racik90 (2 года)
klu dh rezeki kte pkai jntn ke betina ke ape de hal...kdang2 blm tntu dpt
AH klu pkai btina ni... jnji tapau sudaaaaa.....

Автор cencadok007 (2 года)
kalo jaring lg baik

Автор firdaus daus (2 года)
aku suke main btina kalau bunyi..senang dapat..

Автор royale3677 (2 года)
ada pikat betina yg nk dijual x? sy dr seremban.

Автор Steven Lee (2 года)
main betina malu tao

Автор Jantansexy (3 года)
beg plastik 2 yg pikat mhal 2 bro...apa2 pn tahniah......

Автор Ezhar Danish (1 год)
Mcm ada 2 ekor jer der.......bleh plak dia mengelupur klau tak 2 ekor skali
tapau......hehehe.....

Автор MrAbc1238101 (3 года)
Kesian bini aym mude tu.. mude2 lg dh jadi jande.. hahaha... nice vdeo...

Автор mohamad hafiz (3 года)
ok2 .. tq2 ... mmg nk try la pakai pikat betina ni .. nmpak mcm best je ..
ehehehe

Автор snailsmt (3 года)
Tu bag ayam ker yang tersangkut kat atas pokok tu? nice vid.. like!

Автор amir zolkapli (2 года)
kira ok la tu penawar dikala duka heee ini jer ubat kalau ayam celir

Автор Joworian (3 года)
ok2 good ....

Автор mamiganu (3 года)
jantan tu cam muda lagi je .. takde balung lagi .. tu pasal lambat masuk
kut . ape pun taniah ... nanti boleh le tumpang gi mikat sama ngan bro ..

Автор Gunting Pale (1 год)
ada... kau mau yg mcm mame

Автор Gunting Pale (1 год)
btl kta deme sy stuju

Автор Ayam Hutan (1 год)
pikat ko cantik,bulu cokelat gelap,bodi gempal,suara galak.ntah2 ko guna
pikat ori mcm aku,pikat betine ori aku.best kalo pakai pikat ori atau
hampir ori nih,mudah dpt AH.yg aku punye umur baru 5 bln,suara anak pun
masih ada,dah mule ngekek.jd aku try la bawak mikat.hari pertama dah dpt AH
da.AH jntn yg dah 2 thn aku geram,AH tu celir sgt2.last2 dpt ngan pikat
betine ori aku tuh.tertonggeng rembat racik dpn aku yg sembunyik blkng
pokok pisang dlm kbn sawit,aku dah kasi hati kt pikat aku mkn da..

Автор mohamad hafiz (3 года)
memang menarik la bro ... camne nak ajar buat pikat betina ni bro ? kongsi2
la tips skit ...

Автор man selangor (3 года)
tapau...

Автор syedrizan (2 года)
main betina pondan jer brooooo

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта