Видео


komik sarkilar



iyi dinlemeler

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1,956,112
Добавлено: 6 лет
Длительность: 1:42
Комментарии: 171

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Music"
Видео загрузил: dumangozlum52
Показать больше видео, загруженных dumangozlum52


Похожие видео:

Toreadas
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 9669461
Toreros graciosos en el Centro del Peru.
çiftetelli oynayan bebek kütahyadan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1012020
çiftetelli oynayan bebek kütahyadan emrahsenirgetsunar.
Böle bi kız olamaz yaa...lütfen izleyin
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3467226
Eminem - Pardon Anne
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2675481
FlashBerk klasikleri.
Dünya'nın En Komik Şarkısı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 239191
Hahaha gül gül öldüm sizinle burdan paylaşıyım dedim işte bazı komik kısımlar: -Elimde olan,aha bu apaçi. -Sinan ki. -Ek kartını iptal...
koca kafalar emrah bebek aciların çocuğu pcmanyak
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1807341
koca kafalar emrah bebek aciların çocuğu pcmanyak http://www.kokenbilgisayar.com
kemal sunal yaylalar komik kediler
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1560444
komik kediler
komik şarkılar birleşmesi ile yapılmıştır gırgır
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 282078
komik şarkı aşk şarkıları damar film sesleri remix yapım komik gır gır
UTANMAZ GERIZEKALI YALÇIN =)) haha süper mutlaka izleyin :D
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3206537
Büyümüste küçülmüs buna denir herhalde :D gerizekalı yalçın :))) Büyümüş de küçülmüş (aleyna) facebook sayfasindan alintidir Utanmaz Gerizekalı yalçın
2011'in En Komik Telefon Şakası :))
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1974773
top 10 komik şarkılar ( kazım bayraktar)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 136404
top 10 komik şarkılar kazım bayraktar
Kim Böyle Bi Kızı Olsun İstemez Ki....flv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2322863
komik şarkı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 457532
harika güle krizi gecirirsiniz!!!:D:D
Şırnaklı İki Sevgilinin Telefon Konuşması
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8432822
Öpeceğim öpeceğim
Heyecanlı Damat :) Öldüm Gülmekten :D
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3614996
http://www.facebook.com/ttenekecezve İkinizi de tanımıyorum ama siz bizi güldürdünüz Allahta bir ömür yüzünüzü güldürür inşaallah... Videolarımızı...
ayşe yavyum
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1582627
Çılgın Gündelikçiler komik
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 394206
2.video pek yakında
Esmerim Bicim Bicim O Karner Ne Bicim....
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 747789
Şarkı Sözü : Esmerim biçim biçim Ölürüm Bir beş için Hoca bana düşmandır Kopya çektiğim için Kopya çektim sıraya Hoca geldi Oraya Tam bir 5...
bebek sarki
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 705746
dinleyin gene cok seekr bebk sarki
komik bebekler,gülmek istiyorsan:D
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 741531
bebek resimleri
Komik Ata sözleri Kopmak garanti
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 824185
küfürbaz kadını kocası stüdyoda dövüyor=)) Talan Jesti =))
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2027720
karısnın büyüsüyle çenesi tutulan adam ve çenesi durmayan karısı yalan testi programında birbirine giriyor... çatlak kuzen show=)))
iste komik bi şarkı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 873041
Ben Demedim Valla Babam Six Dedi :)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3064839
Oglum niye uyudun? :D
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4834448
Fehmi sinifta uyurken :p

Комментарии:

Автор Emirhan Kesimal (6 месяцев)
çooook kkkkkomik bbbbence izleyin

Автор edaaslan26 (1 год)
Sen gittin ben saaa küstüm :)

Автор 29Turk2009 (5 лет)
hhe

Автор arjin derik (2 года)
:::::::::::ddddddddddDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd


Автор fatiho30 (2 года)
56:00 ahhaah xD

Автор Radmin03 (2 года)
Sarkilar.co tüm şarkılar burada!

Автор mummel10 (4 года)
HAHAHAHHAHA

Автор cenker gök (9 месяцев)
1:10-1:20 ve1:25 kopmalık yaaaa

Автор Çağrı Sarp Mirapoğlu (2 года)
Valla mütthiişşş :) :) :)

Автор sadık hasan (4 года)
çok güzeeeel

Автор Ilayda Atak (1 год)
1:30 da bebek çok şiin

Автор Alex DeSouza (3 года)
:D:D:D

Автор Mujdat Halil (4 года)
hehe super!!! 54. dakika cok iiiyyyyrençççç :):)

Автор Ayshii06 (3 года)
haha

Автор Sasukalin Ege (2 года)
bebenin elinde yeni rakı bide sigara :D

Автор nihat şişman (1 год)
fuat şişmana girin o çok güzel

Автор sehribanbaci (3 года)
harika!!!!!! tebrikler cok guzel olmus

Автор stylerinify (3 года)
ahahahahahahah

Автор cfrgala (5 лет)
müzigi sögleyeni hic sevmiom gerizekali

Автор Hsnomerhamet (4 года)
çokkkkkkkggg tatlılarrrrrrr yaaa (:(:(:)

Автор esraBln (5 лет)
cok güzel olmus arkadas ellerine saglik daha fazlasini bekliyoruz

Автор Buğra oyunda (1 год)
56. saniye :)

Автор arhddj (1 год)
cokkkk komik yaaa

Автор sukiiish (4 года)
hahahahahahahaha

Автор gsseverim (4 года)
sarki cok iyidi ama fotoraflar da bir ayri guzel saygilarla NED

Автор Sultane Dogan (4 года)
SÜPERRRR !!!! =D

Автор selvi cetin (2 года)
ahahhahaha süperrrrrrrr ya..................... süperrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha

Автор kolictrip (3 года)
hahahahahahahah super yaaa cok guzel olmuzz :)))..hellllaaaaaaal olsun ;))

Автор marcelboss100 (3 года)
serefsizler

Автор Merve Mervö (4 года)
yazziiikk bi bebek isyanlara girmis aiii yerim sizi (L

Автор asodu93 (4 года)
Helal len çok duygulandim supeeer

Автор Gülsüm Yılmaz (1 год)
abaza yaa :D (süleyman)

Автор taner kocaman (4 года)
Güneş ısıtıyordu içimizi birlikte yapıyorduk çişimizi hahah=):))

Автор 12delal (4 года)
muhahaha

Автор ali han (4 года)
ya abi birinci ama cok güzeldi yaa^^

Автор mirbn isk (3 года)
ayyy supeeeer hahahah !

Автор BeBiShH19 (3 года)
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Автор Duygu Camyar (9 месяцев)
Öldümm ya gülmektem

Автор sarsilmaz54 (3 года)
süper yanında halt etmiş mühteşem :D

Автор nihat şişman (1 год)
fuat şişman fgirçk komik

Автор gicikshey1 (4 года)
süper bisey yaw :D:D

Автор Kevser Yıldırım (10 месяцев)
mükemmeeel

Автор Ahmet Oyman (1 год)
komik

Автор hasreet81 (4 года)
hahahahahaa :D

Автор Seda D. (5 лет)
haahhahahahahahahaahaha :D

Автор TheHayat02 (5 лет)
Ulan sen bana Benziyosun diyo ya :D cok güzel olmus ellerinize saglik
gardaslarim

Автор MrYanar (4 года)
albeni.38@hot

Автор HabboHatice (3 года)
hahah :)

Автор samettin güler (2 года)
OLDUMMMM :D gülmekten

Автор mercedesfener (5 лет)
xD süperr

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта