Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 31,973,851
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 31973851
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор kirdiyanto setyo raharjo (17 дней)
NASH----- PADA SYURGA DIWAJAHMU

Автор John Legend (24 дня)
Terbaik nash

Автор prodigy hacktor (12 часов)
https://youtu.be/YQ4iimzVzA8
https://youtu.be/YQ4iimzVzA8 https://youtu.be/YQ4iimzVzA8
https://youtu.be/YQ4iimzVzA8
https://youtu.be/YQ4iimzVzA8

Автор Hazrul Deathnote (6 месяцев)
Rmbut terbaik nash..

Автор widya hastuti (10 месяцев)
Gangtang.gangtang.serigala

Автор Hairie Zulkifli (10 месяцев)
yhhh

Автор Faiz Zul (10 месяцев)
Lgu ni tju kpde tungku moga2 rmh yg kte bli ni mcm syurga

Автор Faiz Zul (10 месяцев)
Lgu ni tju kpde tungku moga2 rmh yg kte bli ni mcm syurga

Автор Faiz Hazuddin (1 год)
Nash terbaik

Автор arif ihsan (1 год)
lagu kesukaan ku!

Автор lukman Mohammad (1 год)
Mfkan bunda,,,,,

Автор Zuliha Salleh (1 год)
From someone special in my heart

Автор Shafiqah Shahera (1 год)
Menyentuh

Автор putera iskandar (3 года)
terbaik lr..wlaupon aq bebudak lg,,tp bg aq,,ny lr lgu plng best

Автор wwwtobaniani (2 года)
Lagunipun melebu neng njeroning ati

Автор khairul sabre (1 год)
sendu woo lirik dia.. p/s: lawa gurl tu... arwah sosilawati muda2 ke?

Автор muahamad asnawie (2 года)
diye citer pasal akak diye dulu.... akak diye tabah harungi dugaan... :))
tu je kot aku tau kalo salah btol kan....

Автор Rasland Khan (2 года)
kepada istriku as...agar rumah yg kita bina ini biar lah sampai ke
syurga....amin

Автор RampaxHellex (3 года)
semoga bertambah erat kasih sayang pada isteri tercinta..engkaulah duhai
isteriku,dulu,kini dan selamanya....

Автор ethirty3230 (2 года)
baikk..ni nak kene berdengung dulu baru boleh nyanyi..

Автор din kamal (1 год)
Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama
Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan
diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam
2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :- DRINA DMARYA RESOURCES No 7 Tingkat 1,
Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's) Tel : 03-33745230/
013-3311606 WEB KAMI : kahwinthaibest.blogspot.com drina1998.blogspot.com

Автор BraderRockers (6 лет)
jika didengar beberapa kali, kita dapat hayati lirik dan melodi indah dari
lagu2 lama......sungguh indah...layannnn...

Автор I'm Ady (3 года)
btul tu..

Автор Nzi nurdiansyah (3 года)
lgu lagu jamn dulu melegenda,, g bosan mendengar kan nya,,, g lgu jamn
sekarang cepet bosan,,,! top banget lah poko nyah,,,

Автор finallist haiqal (2 года)
maafkan aku wahai insan yg pernah menjadi isteriku..norasikin binti abd
rahman.....

Автор afirdaus068 (3 года)
Dalam siot lirik dia...

Автор Zaki uchiha (2 года)
lagu sekarang tak ada seninya

Автор Amali Hafizin (2 года)
hrap2 yg nie kkal . . . syg aq ~ FARRA . . . .

Автор Tukang Sapu (2 года)
maksud lagu ni ape ek???? nash ni nak kawen lain ke??? or ada skandal????

Автор mohd amin (1 год)
samekom buat perempuan yang bernama isteri jaga lah hati suami dengan baik
dan berkasih sayang lah jangan fikir ang bukan 2 tentang suami masing 2 k
tak ayat tu

Автор kas faisal (1 год)
Pada surga diwajah mu... Hope dia yg baik untuk semua..

Автор ANGEL JOEY (1 год)
best lah

Автор Ajeem Jims (3 года)
bleh menitis air mata bila dgar lagu ni

Автор zul azri mohamad (2 года)
rindu padamu....abg harap kekal sepanjang hayat... i love you mili

Автор Azrul Nizam (3 года)
mmg rock la lagu ni...... BEST.......

Автор aban aron (2 года)
di wajahnya tak ada syurga. tp di tengahhh yg buat bunyi ah ah ah tu la
syurga ngok.!!!!!!

Автор farhan9410 (2 года)
Lagu dulu lebih berseni Dari lagu skrg...

Автор zaty aty (2 года)
lagu sekarang tah papa lg....

Автор Amar Zero (2 года)
Thumbs up if u hear this song in 2013

Автор Akroliths (6 лет)
lagu melayu lama memang best drpd aku dengar zaman ini

Автор da us (2 года)
lagu nie sebenarnya..nash buat khas untuk bini pertama dia... dia
terkenang,kenangan manis bersama isteri pertamanya...

Автор hazri mazlan (2 года)
sedappp siootttttttttttttttttt

Автор Serina Zee (2 года)
Best!!!!

Автор nasri wajdi (2 года)
kecik rambut abg nash . hahaha

Автор simpakpinggai1 (3 года)
lagu baru skarang 4-5 kali dengar dh muak dh.. lagu ni dlm 30-40 tahun
grenti masih EVERGREEN,,...

Автор Zahari Muhammad (3 года)
lagu ni memang best giler...beb

Автор Zaki uchiha (2 года)
pehal lucah ni he he...

Автор farid yahaya (3 года)
uuuummmmm mmg bestla lgu nie .....

Автор morphixboy (2 года)
peah...abg x curang dgn mu sayang...abg cuma carikan bakal madu mu untuk
kebahagiaan kita bersama...jangan marah abg...

Автор Siti Hajar (2 года)
SAYA SUKA LAGU PADA SYURGA DIWAJAHMU

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта