Видео


NASH - Pada Syurga Di Wajah Mu



Layannnn............

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 339,865
Добавлено: 5 лет
Длительность: 5:02
Комментарии: 77

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Music"
Видео загрузил: BraderRockers
Показать больше видео, загруженных BraderRockers


Похожие видео:

LEFTHANDED - Ku Dihalaman Rindu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 639234
Layannnn......
Mega - Bayangan Gurauan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3738616
Mega - Bayangan Gurauan
BPR - Seribu Tahun Takkan Mungkin
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 681933
Seribu Tahun Takkan Mungkin
HATTAN - Mahligai Syahdu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 89834
Layannnnn.....
Blackrose - Penantian *Original Audio
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 849038
Layan gergasi Rock Malaysia
XPDC - Hijau Bumi Tuhan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 362580
Layannnnn........
LAMUNAN TERHENTI - ARIS ARIWATAN
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1490531
Lagu & Lirik : Saari Amri
ku dihalaman rindu- lefthanded.wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 767449
MEGA - Bayangan Gurauan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 241933
Layannnnn.....
HATTAN - Rendang Tak Berbuah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 614654
Layannnn......
LEFTHANDED - Kenangan Bersamamu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 127270
Layannnn.......
EYE - Izinkan Selamanya Namamu Di Hati Original Video
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 344719
layan jaaaaa...
BAJI - A.I.A ( Ayah Ibu Anak)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 414343
Layannnnn..........
Exist - Masih Terserlah Ayumu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 689404
Dapatkan video karaoke bagi lagu ini di http://karaoke2u.wordpress.com
UKAYS - Kau Satu-Satunya
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 508945
Layannnn...........
MAHLIGAI SYAHDU - HATTAN
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 296184
Lagu & Lirik : M Nasir
SLASH - Taman Astakona
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 63771
Layannnn..........
SUCCESS - Ku Basuh Luka Dengan Airmata
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 528273
Lalu ku terkulai didalam sangkar rindu..........
LEFTHANDED - Tiada Lagi Kidung Mu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 226156
Layannnn..........
MASSA - Patahnya Sayap Malam
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 160766
Layannnnn.................
FAHRENHEIT - Menuju Garisan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 31053
Layannnn............
Hattan - Mahligai Syahdu (MTV Karaoke)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 103115
Malaysia Composer & Lyricist - M Nasir Luncai Emas / Luncai Emas Video by Warner Music Vision
New Boyz - Sejarah Mungkin Berulang
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 5165873
Dapatkan video karaoke bagi lagu ini di http://karaoke2u.wordpress.com
Pada Syurga Di Wajahmu - Nash & Jatt
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 262927
Pada Syurga Di Wajahmu - Nash & Jatt
Fotograf - Di Alam Fana Cinta Mu *Original Audio
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 715444
Layan Gergasi Rock Malaysia

Комментарии:

Автор Zuliha Salleh (1 год)
From someone special in my heart

Автор ahmad redha uder (2 года)
best la beb

Автор lukman Mohammad (7 месяцев)
Mfkan bunda,,,,,

Автор putera iskandar (2 года)
terbaik lr..wlaupon aq bebudak lg,,tp bg aq,,ny lr lgu plng best

Автор wwwtobaniani (1 год)
Lagunipun melebu neng njeroning ati

Автор khairul sabre (1 год)
sendu woo lirik dia.. p/s: lawa gurl tu... arwah sosilawati muda2 ke?

Автор muahamad asnawie (1 год)
diye citer pasal akak diye dulu.... akak diye tabah harungi dugaan... :))
tu je kot aku tau kalo salah btol kan....

Автор Rasland Khan (1 год)
kepada istriku as...agar rumah yg kita bina ini biar lah sampai ke
syurga....amin

Автор mfeeza (5 лет)
aku minat gak lagu2 lame..bezz layan...xmcm lagu skrg..ntah pape...wei aku
rekomen korang dgr lagu layu dihujung mekar dengan lagu sayap terluka..memg
bezz lagu ni lau korang dgr

Автор RampaxHellex (2 года)
semoga bertambah erat kasih sayang pada isteri tercinta..engkaulah duhai
isteriku,dulu,kini dan selamanya....

Автор ethirty3230 (1 год)
baikk..ni nak kene berdengung dulu baru boleh nyanyi..

Автор din kamal (1 год)
Kami membawa pasangan untuk berkahwin secara sah di pejabat Majlis Agama
Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan
diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam
2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
Sekiranya berminat, sila hubungi :- DRINA DMARYA RESOURCES No 7 Tingkat 1,
Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's) Tel : 03-33745230/
013-3311606 WEB KAMI : kahwinthaibest.blogspot.com drina1998.blogspot.com

Автор BraderRockers (5 лет)
jika didengar beberapa kali, kita dapat hayati lirik dan melodi indah dari
lagu2 lama......sungguh indah...layannnn...

Автор Ahmad Afandi Adil (2 года)
btul tu..

Автор Nzi nurdiansyah (2 года)
lgu lagu jamn dulu melegenda,, g bosan mendengar kan nya,,, g lgu jamn
sekarang cepet bosan,,,! top banget lah poko nyah,,,

Автор finallist haiqal (1 год)
maafkan aku wahai insan yg pernah menjadi isteriku..norasikin binti abd
rahman.....

Автор afirdaus068 (2 года)
Dalam siot lirik dia...

Автор Zaki uchiha (1 год)
lagu sekarang tak ada seninya

Автор Amali Hafizin (1 год)
hrap2 yg nie kkal . . . syg aq ~ FARRA . . . .

Автор Tukang Sapu (1 год)
maksud lagu ni ape ek???? nash ni nak kawen lain ke??? or ada skandal????

Автор nazriqaseh (1 год)
Lagu wajib karok..t'baek.....

Автор mohd amin (11 месяцев)
samekom buat perempuan yang bernama isteri jaga lah hati suami dengan baik
dan berkasih sayang lah jangan fikir ang bukan 2 tentang suami masing 2 k
tak ayat tu

Автор amukan92 (2 года)
lagu sekarang x apa2 lg

Автор kas faisal (9 месяцев)
Pada surga diwajah mu... Hope dia yg baik untuk semua..

Автор ANGEL JOEY (9 месяцев)
best lah

Автор Ajeem Jims (2 года)
bleh menitis air mata bila dgar lagu ni

Автор zul azri mohamad (1 год)
rindu padamu....abg harap kekal sepanjang hayat... i love you mili

Автор Azrul Nizam (2 года)
mmg rock la lagu ni...... BEST.......

Автор iamanoobnewbie (1 год)
ish2 apa punya la bangang punye komen. tu kata kiasan je bongok! wajah
isteri yg suci memikat dan menyejukkan hati suami tu yg dimaksudkan.

Автор aban aron (1 год)
di wajahnya tak ada syurga. tp di tengahhh yg buat bunyi ah ah ah tu la
syurga ngok.!!!!!!

Автор farhan9410 (2 года)
Lagu dulu lebih berseni Dari lagu skrg...

Автор zaty aty (1 год)
lagu sekarang tah papa lg....

Автор Amar Zero (1 год)
Thumbs up if u hear this song in 2013

Автор monelalloy (4 года)
lagu cinta suami isteri memang mantap, kalau stakat cinta bagai nak mati tp
tak kawin2 2 semua cinta nak sedap.

Автор muhammadhafiz6687 (1 год)
lagu2 dlu trbaek! coz di nyayikan dgn tlus. .trbaek dari hty dorag,lgu
skunk sb duit je,

Автор Akroliths (5 лет)
lagu melayu lama memang best drpd aku dengar zaman ini

Автор ryleSuperextrovert (1 год)
btol tu,saya sokong,skang ni bnyk suami yg jd taik rolet

Автор da us (1 год)
lagu nie sebenarnya..nash buat khas untuk bini pertama dia... dia
terkenang,kenangan manis bersama isteri pertamanya...

Автор amatzahar (1 год)
Kepada suami yg kaki rolet tlg lh berhanti demi istri dan keluarga
tersyg.simpan lah harta anda dmi keluarga anda.tamat

Автор hazri mazlan (1 год)
sedappp siootttttttttttttttttt

Автор Serina Zee (1 год)
Best!!!!

Автор ewan5017 (1 год)
Ttct. D d td x x

Автор nasri wajdi (1 год)
kecik rambut abg nash . hahaha

Автор simpakpinggai1 (2 года)
lagu baru skarang 4-5 kali dengar dh muak dh.. lagu ni dlm 30-40 tahun
grenti masih EVERGREEN,,...

Автор Zahari Muhammad (2 года)
lagu ni memang best giler...beb

Автор Zaki uchiha (1 год)
pehal lucah ni he he...

Автор farid yahaya (2 года)
uuuummmmm mmg bestla lgu nie .....

Автор aniganu91 (2 года)
sungguh menyentuh perasaan!

Автор morphixboy (1 год)
peah...abg x curang dgn mu sayang...abg cuma carikan bakal madu mu untuk
kebahagiaan kita bersama...jangan marah abg...

Автор Siti Hajar (1 год)
SAYA SUKA LAGU PADA SYURGA DIWAJAHMU

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта