Видео


Arab singer



Arab singer


Просмотров: 65709
Добавлено: 607 лет
Длительность: 0:31
Комментарии: 144

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "23"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор 123violet ( назад)
???? he was not singing at all!!!

Автор Noura Ali ( назад)
I LOVE HIM

Автор 70amin ( назад)
ربنا يهديه

Автор christalbabyboo00 ( назад)
XD iLove this (:

Автор BeautyClips ( назад)
hahahhahaa xD gek dat je bent

Автор pencel ( назад)
hmmm whats the song lol

Автор El Xouna Habibi ( назад)
hahhahahahhahahahhahaha Ok???

Автор Valerie Damen ( назад)
hahahahah can I be your friend haha that was amazing

Автор ilovepeaceful ( назад)
go to sleep

Автор Tami Jennelle (2042 года назад)
U look like Joseph attieh

Автор freepalestine4life ( назад)
WTF!!!!!!!!!!!

Автор angenette17 ( назад)
hahaha

Автор Jana Hofmannová ( назад)
its funny man:-)loooooooooooolllllll but amazing!!:D:D::D

Автор AANSbesol ( назад)
haha!!! funny vid!!!

Автор dsofwan ( назад)
Thank you for giving me the name of the song..

Автор Nick Kossayan ( назад)
singer hakim song is habibi ya

Автор Nick Kossayan ( назад)
Singer is hakim song is habibi ya

Автор dsofwan ( назад)
what is the name of this song? I really like it, does anyone can tell me
please

Автор Suzi101 ( назад)
LMAO!!! hahaha nice niiice!

Автор Evangeline02love ( назад)
can u or anyone!! plss tell meee the name of that songggggggg pleeeasee am
beggin!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Автор janiecel ( назад)
roflllllllllllllllll totally wasnt expecting that. omg omgomgomg i gotta
watch again

Автор Hassan Talal ( назад)
hahaahhahahha enta helw walla

Автор dolphins4EVV ( назад)
What is the name of this song. I love the song that u sung or tried to sing.

Автор hawasimwanashal ( назад)
He looks like Josseph from Star Academy 3 Lebanon ?!!!!

Автор Meiji Jap ( назад)
Lol hahahhaa....this is how the arabs sing in the desert land hahhahahha

Автор Free Egypt ( назад)
its Egyptian song

Автор newaccountcollege2 ( назад)
omg!!! this is soooooo funny hahaha

Автор Shakarim ( назад)
lool nice ''

Автор trinijo19 ( назад)
What was this about, lay off the drugs mate, say no!!

Автор Conescualo Muraias ( назад)
what arab country??

Автор lebnaniapride ( назад)
lolzzzz

Автор canlar31 ( назад)
Great!

Автор Starwors123456 ( назад)
Shou bik?

Автор gamefromhell ( назад)
Nice:-D

Автор zumitigger1 ( назад)
lay off the crack

Автор nathaliefarah ( назад)
what's his number

Автор das491 ( назад)
ugly as hell

Автор Evangeline02love ( назад)
I love the song! WATS THE NAME OF IT!?!

Автор papa cherry ( назад)
ROTFL!!!!

Автор moeleb69 ( назад)
man are you arabic because you are good/funny

Автор ilovejacko68 ( назад)
ahahaha

Автор Maniackiz06 ( назад)
he is great :)))

Автор shualmal ( назад)
HAHAHa intaa bee daheek!

Автор jubie4eva ( назад)
ya habibi,lol nice dude kateer mneeh!!!

Автор Alldin Dauti ( назад)
ahahaha sooo funny ^^ always makes me laught hahaha....

Автор ago334 ( назад)
go fuck ur self

Автор 3liya ( назад)
I loveeeeeeeeeeeeeee watchn this videoooooooooooooo, funny every time, 2
cute *sigh*

Автор x0xnocluex0x ( назад)
he doesnt look like jim carrey at all bud...

Автор kohe924 ( назад)
he looks like jim carrey. maybe arabs and canadians are alike.

Автор vorootzav16 ( назад)
whoever this guy is... hes funny and cute ;)

Автор Annet Kloprogge ( назад)
hahahaahaha dat was ZO grappig pléase maak nog meer van die video's
HI-LA-RISCH

Автор vorootzav16 ( назад)
FUNNNyYYYYY hahaha lmaooo

Автор nekowaii ( назад)
lol mastool bas mahdoom :P and yeah he´s dutch i can tell from the 'what'
at the end

Автор marocmaster ( назад)
he is from morocco and live in the netherlands

Автор doppis ( назад)
your a homo

Автор NefertaryAnkh ( назад)
hehe sweeeet...I would say hes EGY!!

Автор reallyevilman18 ( назад)
ok it goes! Nice!

Автор Sameo ( назад)
hahahaha, jokes, thanks mate

Автор ahmadbaik ( назад)
ITS VERY FUNNY MAN THNX ARABIC MAN ;)

Автор metizallica ( назад)
0: 19 seconds LMFAO yo man i know thats HAKIM but what song ? its good lol

Автор dina0072 ( назад)
jadore en plus cette musique me rapel le bled bisous

Автор shaydi10 ( назад)
lool inta joka :D

Автор salamalet ( назад)
funny!

Автор mishara76 ( назад)
hahaha he makes me laugh every time i see this video hahahaha sooooo
cuuuuteeeeeee, so sexyyyyy, soooo hoooooooottttt, i want one like him to my
next bithday :D

Автор Samer Abdallah ( назад)
lol thats funny

Автор letseatpopcorn ( назад)
lol

Автор PolskaDupka ( назад)
LOVE IT!! CUTEE =)

Автор QueenOfTheDark145 ( назад)
LMFAO nice facial expressions? ....

Автор omernos ( назад)
how did you know he is Palestinian? hehe

Автор Sephora316 ( назад)
HIL EFFIN ARIOUS!

Автор glenlikesstuff ( назад)
what a fuckin khawel

Автор xChattynfunx ( назад)
Lmao!! that was funny and he's really cute!!!

Автор TheABsiNtHeFaiRy ( назад)
LMAO

Автор sexylibnaniyyeh ( назад)
I LOVE HAKIM! this was cute

Автор YaseeniaFalasteen ( назад)
I love palestinian guys mmm

Автор Ali K ( назад)
hahahahahah

Автор toumatoumatouma ( назад)
man i was gettin into that laysh wa2afta hawni? x x x

Автор mishara76 ( назад)
u are so lovelyyyyyyyyy, hot and sweet *o*

Автор YaseeniaFalasteen ( назад)
no way, he looks palestinian!

Автор marioguy128 ( назад)
wtf

Автор gloria hawa ( назад)
shoo heloo!!

Автор bachir99 ( назад)
you have to be egyptian to do that...thanks God im Lebanese....hahaha

Автор kinuvil ( назад)
hehehe...super! Next Arabic Superstar! :-)

Автор arab1985 ( назад)
shut up before we blow some buildings:p

Автор madalyns ( назад)
HAHA THAT`S FUNNNY!

Автор dina81 ( назад)
Hahaha that was awesome! The cute face didn't hurt either ;)

Автор safyyy ( назад)
hey :) nice video! check mine if u want, take care

Автор anisa25 ( назад)
he is moroccan,i can tell!!!

Автор ramze tams ( назад)
haha...hakim rocks lol:P

Автор mishara76 ( назад)
So cuteeeeeeeeeeeeeeeee! I love him!

Автор ng388 ( назад)
MA ALAZZAK LOL

Автор EliasAlucard ( назад)
Damnit! I used to have this clip on my computer. Funniest clip ever!

Автор sosoa7lafalastinieh ( назад)
Cute guy ! :)

Автор cheezenyc212 ( назад)
ur hot dude! can i getur #/

Автор jaralla123456789 ( назад)
Um.... does any1 no the name 2 this song i want it!!!! grRRrRrrRRrrR

Автор palizdiamond ( назад)
LMAO...thats so funny OMG

Автор Dupox ( назад)
ca viendra sal clochard ^^

Автор drliban ( назад)
Hahaha Dupox de merde tu te prends pour une star maintenant hein?? A quand
une vidéo de toi chantant hein??

Автор YaseeniaFalasteen ( назад)
loool this is hilarious

Автор DrWaSaBe ( назад)
LOL!

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта