Видео


Arab singer



Arab singer

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 65,652
Добавлено: 8 лет
Длительность: 0:31
Комментарии: 170

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Comedy"
Видео загрузил: Dupox
Показать больше видео, загруженных Dupox


Похожие видео:

Real Talent Little girl Singing Listen by Beyonce .
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 11064840
Second song is better :) , Real Talent Little girl Singing Listen by Beyonce .
Super Star Arab
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 289958
شوف مواهب لبنان
Famous Singers: Bad Singing Moments (Live) #4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 7198837
Part #1: http://www.youtube.com/watch?v=Q31YDyxbS5k Part #2: http://www.youtube.com/watch?v=y4xLM9wIM8A Part #3: http://youtu.be/1pneVmZquNQ
America's Got Talent S09E05 Mara Justine 11 Year Old Superstar Singer
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3389417
Eleven-year-old singer Mara Justine takes the stage to show off her unbelievable talent. She belts out "And I Am Telling You I'm Not Going" by...
trying out at superstar
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 365542
guy from Jordan was trying to sing a song by the syrian singer legend George Wassouf
arab singer comedy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 153834
nice
Lebanese singer : Yara beautiful : يارا
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 64742
Yara beautiful يارا yara music fadl shaker You're Beautiful arabic arab lebanon James Blunt
Top 10 beautiful youtube female singers
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4360100
This are the top beautiful girls from youtube cover videos , in my personal opinion. Check Out : Top 10 Youtube Singers...
old arabic songs
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 7882229
lebnan tarab
Random Girl in the mall blows everyone away at the karaokemachine singing Whitney Houston
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18104095
This is one of the most impressive displays of raw talent you will ever see. A random South-East Asian girl steps up to a karaoke machine in a...
Before and After - Arabic Singers
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 496831
The arab singer , how they look before and how they look now
BEUTIFUL ARAB CELEBRITIES WEARING COLOR CONTACT LENSES !
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 37710
Welcome to *LENS PASSION* Official Color Contact Lenses International Channel ! FOLLOW US ON FACEBOOK https://www.facebook.com/LensPassion...
crazy arab singers
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 32746
it is about 2 boys singing in arabic but the fat one was useing the future guitar
Lebanese singer/model Haifa Wehbe performing live
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8678067
Lebanese Arabic singer/model Haifa Wehbe (also former Miss Lebanon) performing her songs "fakerny" and "ya hayat albi" live.
Arabic Music Video
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8929198
haha
Beautiful Blonde Arabic Singer
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 152758
Her name is Gira or Jira. Here is a link to her fanclub.... http://www.myspace.com/girafanclub
Simon Cowell Made Fun of This Gospel Singer - Then Everyone is Blown Away
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 18758763
This is simply breathtaking... Prepare yourself for another Susan Boyle moment, this time a pastor is on the target seat. What you're about to hear...
Amazing jam session - Three random guys sing together
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 19639639
Jesse Rya: https://www.facebook.com/JesseRyaMusic @Jesse_Rya Official Facebook fan page (https://www.facebook.com/3RGMusic), Twitter...
Arab Singer Haifa Wehbe on Italian Tv-Fi Enaik(english subs)في عينك -هيفاء وهبي
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 79345
Song from her second album sung in the Egyptian accent, she was singing on an Italian program. She is the first Arab artist to perform on the...
Generique Papa Schultz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 228057
Papa Schultz
Walker texas ranger Rodeo
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 261015
Walker texas ranger Rodeo
Papa Schultz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 115119
The PAPA Schultz série
Arab meat (lahme) song
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1844917
2 arab thugs rap about their infatuation with meat. lahme=meat in arabic Just to clear some things up... This song was not created by the 2...
The little girl sings like a pro
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 71010709
Hot Iraqi Singer
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 110266
Photo's of Iraqi singer named Dalli

Комментарии:

Автор serentube (8 лет)
Plz find me this guy..I fell in love yaa..Text me if s.o knows him..

Автор YaseeniaFalasteen (8 лет)
he's not hindu

Автор dsofwan (6 лет)
what is the name of this song? I really like it, does anyone can tell me
please

Автор falsteenlover (8 лет)
ur so hot and sexy..luv ur smile...peace out.

Автор YaseeniaFalasteen (8 лет)
loool this is hilarious

Автор georgebush666 (8 лет)
miming but funny..

Автор jaralla123456789 (8 лет)
Um.... does any1 no the name 2 this song i want it!!!! grRRrRrrRRrrR

Автор 3gyptianFlo (8 лет)
yooo dah wuz jokez lol favez! el wala wala wala wala wala wala EHH?

Автор arabian89 (8 лет)
americainmatt is a gay coward

Автор Evangeline02love (7 лет)
I love the song! WATS THE NAME OF IT!?!

Автор Shakira1987 (8 лет)
J'ai donné 1. Non, non. Awesome! So funny.

Автор metizallica (8 лет)
0: 19 seconds LMFAO yo man i know thats HAKIM but what song ? its good lol

Автор shualmal (7 лет)
HAHAHa intaa bee daheek!

Автор Manar Baker (8 лет)
looooooooool alll girlz like u shayef :P u r cool :P MoZmOzElA..

Автор mohamadaldoaya (4 года)
nice

Автор cheezenyc212 (8 лет)
ur hot dude! can i getur #/

Автор MegaBerlin44 (4 года)
wow hahaha

Автор Valerie Damen (4 года)
hahahahah can I be your friend haha that was amazing

Автор samiaxx (7 лет)
does anybody no this guys number... hes toooo yummy! xx

Автор slamo7a (7 лет)
heheheh ya funny

Автор drliban (8 лет)
Hahaha Dupox de merde tu te prends pour une star maintenant hein?? A quand
une vidéo de toi chantant hein??

Автор Suzi101 (6 лет)
LMAO!!! hahaha nice niiice!

Автор ramze tams (8 лет)
haha...hakim rocks lol:P

Автор Annet Kloprogge (8 лет)
hahahaahaha dat was ZO grappig pléase maak nog meer van die video's
HI-LA-RISCH

Автор yaraz7 (8 лет)
hahaha, thats funny... keep it up...

Автор kohe924 (7 лет)
he looks like jim carrey. maybe arabs and canadians are alike.

Автор 123violet (2 года)
???? he was not singing at all!!!

Автор lebanesebeauty (8 лет)
omg ur sooooo funny & cute.. i'm in love with u now lol

Автор nekowaii (8 лет)
lol mastool bas mahdoom :P and yeah he´s dutch i can tell from the 'what'
at the end

Автор Jana Hofmannová (5 лет)
its funny man:-)loooooooooooolllllll but amazing!!:D:D::D

Автор Nick Kossayan (6 лет)
Singer is hakim song is habibi ya

Автор xoxomimioxox (8 лет)
haha funny cheezy smile at the beginnin is dat u by the way?

Автор BadSquadSoldier (8 лет)
muahahhahah damn thats funny man make that clip longer hahahaha

Автор Tami Jennelle (5 лет)
U look like Joseph attieh

Автор ng388 (8 лет)
MA ALAZZAK LOL

Автор moeleb69 (7 лет)
man are you arabic because you are good/funny

Автор vorootzav16 (8 лет)
whoever this guy is... hes funny and cute ;)

Автор gamefromhell (7 лет)
Nice:-D

Автор PolskaDupka (8 лет)
LOVE IT!! CUTEE =)

Автор YaseeniaFalasteen (8 лет)
I love palestinian guys mmm

Автор janiecel (6 лет)
roflllllllllllllllll totally wasnt expecting that. omg omgomgomg i gotta
watch again

Автор christalbabyboo00 (3 года)
XD iLove this (:

Автор El Xouna Habibi (4 года)
hahhahahahhahahahhahaha Ok???

Автор sizasou (5 лет)
Hallå Alex hoppas Mcdonalds smakade heheheheh

Автор QueenOfTheDark145 (8 лет)
LMFAO nice facial expressions? ....

Автор gloria hawa (8 лет)
shoo heloo!!

Автор keren16 (8 лет)
looool :D

Автор trinijo19 (7 лет)
What was this about, lay off the drugs mate, say no!!

Автор lebnaniapride (7 лет)
lolzzzz

Автор DeadlyPsycho (8 лет)
loooooool.. ashof el-jamaheer temda7k XD

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта