Видео


Mam Talent - Brytyjska Edycja '09 - EUGENE bibliotekarz z napisami



Nie jestem włascicielem tego filmu, nie posiadam praw do zarzadzania nim. Jedyne co zrobilem to pozwolilem sobie inny film z youtube'a przetlumaczyc i wstawic u siebie na koncie. Film nosi nazwe Eugene bibliotekarz i jest zmaganiem 37 letniego Eugene'a w programie Britains got talent. W prawym dolnym rogu ekranu filmowego mozesz wlaczyc polskie napisy (dalej nie wiesz jak to zrobic ? kliknij tutaj http://www.youtube.com/t/captions_about)

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 833,282
Добавлено: 5 лет
Длительность: 3:58
Комментарии: 352

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Entertainment"
Видео загрузил: Lenny Valentino
Показать больше видео, загруженных Lenny Valentino


Похожие видео:

(Napisy)Brytyjski Mam Talent[2013] - Aaron Crow
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 612176
Edycja 2013. Aaron Crow.
Zaskakujacy wystep w brytyjskim _mam talent_
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 565612
...
Lucky & Area 51 Britain's Got Talent 2012 Audition
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 14364267
5 May 2012 Britain's Got Talent (often shortened to BGT or Got Talent) is a British television talent show competition which started in June 2007...
mam talent niesamowita para ojciec i syn
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2494970
Mozart na szybko, ślepo i na wolno. Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 322267
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Attakorn Saiyasombat w Thailand's...
wpadka w MAM TALENT
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 7626076
nieudana sztuczka zaprezentowana w znanym show mam talent zal lol omg wtf klaudia kulawki audiofeels autostrada druga edycja mam talent tvn...
Dziadek tańczy breakdance w brytyjskim mam talent
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4464981
Nie oceniaj książki po okładce - Niesamowity Głos - Jonathan Antoine
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1529856
Piosenka zaczyna się od 1:54 (Song starts at 1:54) Song - The Prayer (Celine Dion, Anrea Bocelli)
7-letni raper rozpłakał się na scenie w Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1046293
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Mir Money, 7-latek z Filadelfii...
Niesamowity 3 latek w chińskim Mam Talent !
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2577937
mały chińczyk tańczy na scenie i rozbawia publiczność w mam talent
Wy Pierdział Talent (HaHa)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3593262
Brytyjska wersja Mam Talent Gostek Wy pierdział Walca ;PP
Mam Talent - Amerykańska Edycja - Niesamowita gimnastyczka !
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2110648
Lilia Stepanova w programie America's got talent,czyli amerykańskiej wersji 'Mam talent'. Niezłe show.
Śpiewająca papuga w Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1109391
Sarah Hoeft & Echo w America's Got Talent. Więcej talentów na:...
Mam talent 2009 - najgorszy zespół świata napisy PL pyskówka Singing Souls
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 656774
Mam talent 2009 - najgorszy zespół śwata, pyskówka Singing souls napisy PL
Śmieszne Mam talent :)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1107503
Subskrybuj! Zapraszam do gry :) https://signup.leagueoflegends.com/pl/signup/index?ref=4f5b86797b62e184485888
Mam Talent 2010 Niesamowite !!!! - Nie Ogarniesz Tego ;p
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2631091
Nieudany skok uczestnika amerykanskiej edycji -mam talent-.MP4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 85839
Signature - Britains Got Talent
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1590189
Super numer... Super koleś... Brytyjski mam talent!!!
Najbardziej niebezpieczny występ w Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 758955
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Sam Johnson w America's Got Talent...
Indyjski Mam Talent 2010 -Taniec Electro
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 348904
Mam Talent -America's Got Talent - Wspaniała dziewczynka
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1868332
Co tu dużo pisać,sami oceńcie:)
Facet śpiewa sopranem w Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 955976
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Travis Pratt, 32-letni wokalista,...
Niesamowity głos 10-latki. Mam Talent [NAPISY PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1315382
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Anna Christine w America's Got...
Merlin Cadogan - Britain's Got Talent - Show 5
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 10950680
Britain's Got Talent: Merlin is an escapologist who will escape from chains and juggle fire, all underwater. Sounds dangerous enough - but is Simon...
Upośledzony klon Dody w Mam Talent [Napisy PL]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2137090
Więcej talentów na: https://www.facebook.com/pages/Najlepsze-talenty-z-ca%C5%82ego-%C5%9Bwiata/641866222565456 Plastik - Fantastik. Klientka...

Комментарии:

Автор Gabriel Dudzik (8 месяцев)
Kaj mosz napisy

Автор Piotr Czerbniak (5 месяцев)
Nazywam się Piotr Marcin( to nie prowokacja), mam 39 lat i ewidentnie nie
mam dzisiaj weny.




szukając schronienia
przed wtorkowym deszczem
wciska się przez szpary
do Twoich pomieszczeń
domaga się herbatki
i czułych uścisków
za zbyt wczesne przybycie
obrywa po pysku
oj biedna ta środa
w środku tygodnia
gdy deszczowa pogoda
i ludzie niemili
mimo iż zmoknięta
przywita nas o świcie
cała uśmiechnięta
och życie życie...

Автор CutePrincessa Msp (3 месяца)
People are just mean...

Автор Spider Toffik (9 месяцев)
Jest zajebisty

Автор lo la (1 год)
Tak naprawde jest nawet bardzo przystojny:) Niezłe przebranie i ludzie
uwierzyli że tak naprawde wyglada:D

Автор Krzysztof Kuszelak (10 месяцев)


Автор Grzystoff Konciasz (1 год)
ON TAK NAPRAWDĘ JEST DENTYSTĄ MIESZKA W EAST LOOE W KORNWALII A TAK NA
PRAWDĘ NAZYWA SIĘ ADAM GITLIN I CHCIAŁ UDAWAĆ KOMIKA MA ŻONĘ I DWÓJKĘ
DZIECI

Автор mikolaj stefaniak (1 год)
gdzie tu sa napisy ?

Автор Grzystoff Konciasz (1 год)
hahha dobry nawet wiersz :D

Автор Tomasz Wysopal (1 год)
1:09 jak powiedział poezja jeden z jurorów od razu wcisnął nie
Poezji nikt nie chce:0

Автор TadekExelero (4 года)
Gościu jest po prostu sobą a mimo tego że swoje w życiu przeszedł i mimo
jest wstydliwą osobą, odważył się wyjść na scenę i wyrecytować własne
dzieło,które było naprawdę trafne odnośnie tego programu a owacje na
stojąco mówiły same za siebie

Автор Bartłomiej Malinowski (4 года)
@FireRiderable sam jestes chujem , twoja rodzina tez dla mnie jest chujem .
Szanuj innych to ty tez bedzisz szanowany smieciu.

Автор TheDandi11111 (5 лет)
jaki gej z niego zal mi synka dziecko neo kida

Автор robert1981wawa (3 года)
a gdzie są te napisy???

Автор Krzysztof Kosobudzki (1 год)
Naucz się najpierw kurwa obsługiwać YT...KUTASIE ...

Автор xxxemilkaxxx (4 года)
Onn jest zajebisty:D:D:D..Oglądam to codziennie,a moze ktos wie czy jest
jeszcze jego jakis wystep bo dostal sie do 2 etapu w koncu

Автор Julian Winter (3 года)
SHUT UP HE IS THE STALLION OF POETRY :D:D:D:D:D

Автор nobodyimportant789 (3 года)
poplakalem sie... :(

Автор winda tekili (4 года)
@Oskar3216 obrażania samego siebie

Автор FireRiderable (4 года)
@MrsAlexey Gówno mnie szczerze obchodzi co masz gościu do powiedzenia
;],ciebie żydzie powinni wysłać tam gdzie byłeś czyli chuju na Marsa
:),serio świetnie zagrał zrobił z siebie zjeba tak jak ty robiąc spam a
teraz pocałuj mnie w mój chuj i Żegnam ;p.

Автор Jan Kowalski (4 года)
@anetaszym84 wyszedlbys na scene i powiedzial wierszyk wygladajac jak on ?
dla mnie to jest talent jezeli koles wychodzi na scene mowi cos a pozniej
ludzie bija brawo na stojaca,takze ma talent bo zainteresowal ludzi tym co
mowi zrobil z niczego cos.

Автор anetaszym84 (4 года)
Spoko koles!Przynajmniej jest swiadomy swojego braku talentu.

Автор mr038ska (3 года)
RESPECT

Автор marttin87 (4 года)
i cud bet that dude's just makin one big joke -an actor! His responses are
way too intelligent and hes just another Sacha Baron Cohen! ewidentnie
jakis inteligentny gosc sobie robi zart!

Автор Beliar098 (4 года)
Taki koleś jest skasowany do końca życia (wygląd)

Автор okruch28 (4 года)
Ci co Tu sie kluca, nadaja sie do tych starszych ludzi , co o malo sie nie
bija o krzyz w warszawie.. macie dobra wyobraznie ,ale tylko na
klawiaturze... heh podobalo mi sie to co recytowal ten bibliotekarz...

Автор Freyaa16 (4 года)
@marttin87 Dokładnie. I całkiem fajnie mu to wychodzi ;]

Автор tarmelear (5 лет)
wow ;d najlepsza jest ta chwila kiedy patrzą na siebie pod koniec dobre 8
sekund ;d

Автор adam axabras (4 года)
@habet111 BRAWO DLA CIEBIE WÓDKA!!

Автор zagmadfany (1 год)
To jest jeden z największych trolli Mam talent. Koleś sie nazywa Adam
Gitlin i to jest jego alter ego. Poszukaj troche w googlach koles jest
świetnym aktorem :)

Автор schwagier (4 года)
brzmi jak salad fingers

Автор szymongod1996 (4 года)
on nazywa się Adam Gitlin. Eugene to jego ksywa jako komika. wystarczy użyć
klawiatury i poszperać trochę :)

Автор Hana Bear (4 года)
lol co to jest lecz fajny tekst i głos zabawny ... jestem na tak XD

Автор Piotr Piotrowski (4 года)
@habet111 Brawa dla ciebie :D I masz racje! tylko mniej bluźnierstw na
drugi raz :D. Dla mnie kolo wymiata.

Автор Sawako Kuronuma (2 года)
No nie wiem , nie wiem . Lubię poezje ale jakoś mnie to nie przekonało . ;D

Автор karol lew (2 года)
kujonek na scenie

Автор karhau15 (4 года)
where is he live i want to rape him tonight

Автор Rafael Arenas (4 года)
Jestem Brazylii, ktoś proszę mi powiedzieć, co powiedział w tym wideo.
Dzięki.

Автор magdarh (5 лет)
Dziękuję za ten film. Jak widać szanować trzeba wszystkich ludzi.

Автор Anthony Sieckelinck (4 года)
it's a joke,anyway

Автор StarostaXmetin2 (4 года)
powiem tak... ja na angielski nie chodze lecz na wloski... a jezeli ty
wszystko rozumiesz to ci gratuluje

Автор Gali Manson (4 года)
ahahaha dobry jest!!

Автор marta potrykus (4 года)
do FireRiderable: chyba nie wiesz jak ludzie z Down'em wyglądają i jak się
zachowywują itd.

Автор WiziWest (4 года)
no super on jakies tam kawaly opowiada a ja angielskiego nie znam myslalem
ze se wsadzi jakies kombinerki do nosa czy cus :P

Автор Ramirezo123 (4 года)
Kiedy prowadzący spytał się o dziewczyny on odpowiedział: "Zawsze
przyciągałem kobiety" )

Автор Pavs1983 (4 года)
Stary zjebałes tłumaczenie na końcu..całkowicie ujmując całemu jego
występowi...końcówka była najważniejsza...na końcu powinno być ''Przejdę
dzisiaj lub nie, tego sam nie wiem, lecz przynajmniej powiem moim
dziewczynkom że tatuś, spróbował...

Автор Rozalia Lipska (4 года)
Ten kolo fajnie wychodził ze sceny :)

Автор Tomasz Rogoziński (4 года)
świetny dowcip z tym znikającymi dziewczynami ;p

Автор Marcin Wolf (5 лет)
wg mnie facet trolluje;) tzn podszywa się i nabija, jak np borat;))) tak
czy siak jest ostry

Автор Patrycjusz Szot (4 года)
Kolejny przykład na to, że nie należy oceniać książki po okładce ;)

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта