Видео


Demet Akalın Kilotsuz



Demet Akalın Mini Şort Bacaklar
A Magazin

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 789,113
Добавлено: 6 лет
Длительность: 0:42
Комментарии: 61

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Film"
Видео загрузил: yatheee
Показать больше видео, загруженных yatheee


Похожие видео:

seksi dans şov sexy dance show Altın Kelebek Ödül Töreni 2011 singer şarkıcı Hadise Superman
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 24055883
BU DAHA İYİ ;) http://youtu.be/j-X-SXX6HtY Turkish pop artist / singer Hadise, modern dance Altın Kelebek Ödül Töreni 2011 Haliç kongre Merkezi
Hande Katipoğlu Mükemmel Frikik
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 705348
Ece Erken & Yelda Başaran Müthiş Frikikler
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2556631
Ece Erken & Yelda Başaran Müthiş Frikikler Bacak Gögüs
Cem Yılmaz | Benim kocam yapar ameliyatı.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2569239
Cem Yılmaz - Bir Tat Bir Doku (1999) Gösterisinden "Benim kocam yapar ameliyatı. " bölümü. Güncel paylaşım ve videolara ulaşmak için Cem Yılmaz'ın...
demet akalın seda sayan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 599104
demet akalın seda sayan
Demet Akalin - En iyi Remix seçme Şarkıları bir arada 2013-2014
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 95191
Demet Akalin Mix sarkilari bir arada. Yine bir Remix Video. Begenirseniz cok sevinirim. Hepinize Tesekkürler.
Ece Erken'in elektriği Pelin Sönmez'in frikiği
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1213702
Ece Erken'in elektriği Pelin Sönmez'in frikiki
İBO CANLI YAYINDA SAÇMALADI!..
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1775836
"Ortada onlarca şehit varken programında dansöz oynatmakla" eleştirilen İbrahim Tatlıses, ne yapacağını şaşırdı. Paniğe kapılan İbo önce, Fatih...
Dünyanın en kurnaz korneri
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 336422
www.futbolizlesek.com : 11 Ocak 2009 tarihindeki Manchester United - Chelsea maçında dünyanın en ilginç ve en kurnaz korner golü atıldı. Wayne...
Demet Akalın'dan İtalyan Oturuşu :)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 260749
Kenan Erçetingöz ile Yüz Yüze - Demet Akalın
BMW M5 'in YASAKLI REKLAMI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1663141
Videoyu İndir : http://www.kamburu.com/at-gitsin/t717/
Demet Akalın - Rekor (Klip kolaj) HD
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 44949
Demet Akalin - Rekor (kolaj) By "Turkish pop music"
Demet Akalın-Vur Gitsin Beni-2014 Albüm
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 149552
http://www.sarmasdolassohbet.com -Canlı Sohbet-SEVGLİ yutube izlicileri sizden ricam altdaki sohbet linkini kılibi izlediginizde bir kere...
Kurtlar Vadisi - 56. bölüm tek parça izle
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3643
Kurtlar Vadisi Tüm Bölümlerini İzleyebilirsiniz. Kurtlar Vadisi izle, Kurtlar Vadisi seyret, Kurtlar Vadisi full, Kurtlar Vadisi full izle Kurtlar...
Demet Akalın - Koltuk 2014
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 57495
Demet Akalın Koltuk 2014 :)
Dansöz Asena'nin Zor AnLari..Dans Ederken Kostümünün azizligine ugrasi..
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 547922
Tam dans etmek üzereyken Asena kostümünün azizliğine uğradı. Göğsünün açılmaması için eliyle sürekli elbisesini tuttu...KOPÇASI KOPTU Kuşadası'nda...
Hülya Avşar Işığın Azizliğine Uğradı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2164580
Hülya Avşar Işığın Azizliğine Uğradı
Kurtlar Vadisi - 88. bölüm tek parça izle
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2960
Kurtlar Vadisi Tüm Bölümlerini İzleyebilirsiniz. Kurtlar Vadisi izle, Kurtlar Vadisi seyret, Kurtlar Vadisi full, Kurtlar Vadisi full izle Kurtlar...
Kurtlar Vadisi - 80. bölüm tek parça izle
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 28378
Kurtlar Vadisi 80.Bölüm Tek Parça izle. Kurtlar Vadisi - 62. bölüm tek parça izle Kurtlar Vadisi - 62. bölüm tek parça izle Kurtlar Vadisi 62.Bölüm...
Kurtlar Vadisi - 81. bölüm tek parça izle
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 11967
Kurtlar Vadisi Tüm Bölümlerini İzleyebilirsiniz. Kurtlar Vadisi izle, Kurtlar Vadisi seyret, Kurtlar Vadisi full, Kurtlar Vadisi full izle Kurtlar...
Nasip Değilmiş - Demet Akalın feat Özcan Deniz (2013 Klip)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 449230
http://tinyurl.com/nasip-degilmis-klip-demetakali Demet Akalın Nasip Değilmiş Şarkısının Klibiyle Sizlerle. 2013 Sonbaharına Damga Vuracak Nasip...
CANLI YAYINDA BUDA OLDU
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 790040
Hayatin icinden
Hilal Cebeci Ne Sikim Gafı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 4025415
http://jaisuss.com/hilal-cebeci-nesi-kim-gafi/ Hayrettin: "Panpişlerin başı sensen, ıçı kim?" Hilal Cebeci: "Nesi kim?" Hayrettin: "Içı" :D
Özge Ulusoy - Çekim Arkası HD
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 9850
Özge Ulusoy Bikinili Seksi Pozlar Özge Ulusoy Bikini 2014 Videoları
Kurtlar Vadisi - 96. bölüm tek parça izle
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 6411
Kurtlar Vadisi Tüm Bölümlerini İzleyebilirsiniz. Kurtlar Vadisi izle, Kurtlar Vadisi seyret, Kurtlar Vadisi full, Kurtlar Vadisi full izle Kurtlar...

Комментарии:

Автор yurtsevenler100 (1 год)
böyle yamuk cuvallari görünce Ruslarin varligina seviniyorum, ruslarda
olmazsa biz ne yapardik...Resmen cöplük kari, yamuk bacak , sarkik gögüs,
patlak delik,,,IGREREEEEEEENC----YASASIN NATASALAR---

Автор VolpeGiancarlo (4 года)
kürt kızları siktirip bir yere de gelemiyor :D

Автор AdiYamanLii14 (4 года)
oha bee.

Автор 8owusu (2 года)
Demet çok tatlısın. Sikerim seni :)

Автор BlackScorpian38 (5 лет)
kilotunu sikiyim

Автор zihnifended (2 года)
en ön sırada olmak isterdim panpa :(

Автор 1986rthz (4 года)
la bu kızda da amcık fAlan kalmamıştıt torba olmuştur şimdi

Автор Eddy J.W. (2 года)
çuval olmuş aq

Автор AmstaffFight1 (3 года)
bunlarin tek amaci erkekleri kendilerine cekmek erkek dedigsem zengingleri
zengiler bunlar gibisine gömer sonra devam gönderir

Автор alixglave (5 лет)
KİLODUN OLAYIM GİY BENİM ANAMMM :D

Автор Kaka Sion (1 год)
Buna kız mı denir.. Nene bu nene..

Автор Atıf Deniz (5 лет)
olm bebek gibi konusma lan pokemonumu izlıyon daha senin ananı kim sikmıs
git dna testi yaptr baklm kesin pikachu sikmistr aq

Автор kukadekika1 (4 года)
şeftaliyi yarıyo ortadan

Автор quicky22222 (3 года)
off ne köklerim buna var ya aq

Автор gunek789 (4 года)
ohhh

Автор trtayfun16 (3 года)
orospu

Автор Alexander Kane (4 года)
E hic bi zaman saklamadi ki simdi farkinda olsun :D

Автор kırmızı naka (1 год)
nası bi hayvansın sen yaa.. valla erkeklerden tiksindim. hayvann. köpek
seni. defol git rusyaya.

Автор sergen121 (5 лет)
amini parcalayim yavrum

Автор atilla şahan (3 года)
@1986rthz koptum :D adam haklı beyler

Автор Azerci2303 (3 года)
o neydi lan öyle,, savas ciksa bizim köy icinde saklanir

Автор Adamentor (3 года)
bunu ammı düber olmuştur aq sikmeyen bi mahalle bakkalı kaldı.

Автор japon997 (5 лет)
amı araya kaçmışş

Автор oavunduk (4 года)
bu kufurculerde filmdeki teshirciden daha ahlakli, daha serefli, daha
serefli degiller... nasil aile terbiyesi aldiklari belli, eminim evlerinde
de onun gibi giyiniyorlardir. donun Turkcesi külot, kilot degil, az bilgili
oln, adam oln

Автор Demet Demi (1 год)
*muslumansiniz

Автор DontBelieveDaHype1 (3 года)
Cikartacaksin Anaconda'yi ve bir sag bir sol tokatlicaksin

Автор grupkurduk (2 года)
0539 629 30 30 ara

Автор fırat oguz (2 года)
yarım kilo amcık var karıda...tebrikler demet..amını kokusu bize kadar
geldi..

Автор codex0524 (5 лет)
:D senin bacinin o sulanmis amini sikerim olm sikerim elini yüzünü yazma
bana oruspucocun torunu seni :D ruhunu sikerim cirkin pokemon

Автор nezkahveci (2 года)
5 aç türk gencini doyurur bu karı daha yokmu der ama şarkı söyletmiyceksin..

Автор Eren Terzi (11 месяцев)
1986rthz olum zaten normalde bu kıyafet diz kapağına geliyodu amına soka
soka öle kısaltmış dikkat edersen amının sol dile le sağ dilinin arasında
12 metre var

Автор Hüseyin Tat (2 года)
o zaman kız diyemeyiz.

Автор Poyraz türk (2 года)
demetin amcıgı da ne sikilir ya.amcıgının suyunu icerim valla

Автор ua87ua (5 лет)
ne kadar gerizekalısınız !!!

Автор trafficxxx (5 лет)
hakkaten kilot giymemis aminin yarigi kabak gibi ortada ... bu orospuyu
dogudaki alayin birine verecen hepsi ustunden gececek

Автор Atıf Deniz (5 лет)
anan veriyorsa ben alayım acaba kaça

Автор Swift Terror (1 год)
'Demet Akalin Kilotsuz' <- bunu gorunce tamam dedim 730.000 kisi gene
cekmis dedim :D Boru degil Demet diyoz yanii..

Автор Demet Demi (1 год)
Ayy pislikler sizi, utanin lan! Siz nasil muslumandiniz, boyle erkeklik mi
olur

Автор sasifan (1 год)
Bune lan!? Songül Karlı sütyensiz, Demet Akalın külotsuz.Sonra vay efendim
erkekler niye abaza ?

Автор Ahmet Guven (4 года)
amk içine kaçmıss erkek napsın böyle deli ederler adamı

Автор ayhan aslan (1 год)
folloş olmuşun demet

Автор RECEPOZCAN1 (3 года)
@1986rthz estetik :DDD

Автор mehmet burak Baygin (2 года)
kaldımı kalmadımı sızler bılemezsınız :)

Автор negatif91 (1 год)
direk amı görmek için 00.35'i açın ve sonrası :)

Автор Cengiz Han (3 года)
dudaklar nasil kabarmis arada:)

Автор codex0524 (5 лет)
demek akalini sikmeden ben bu dunyadan göcüp gitmicem :D INADIM INAT DEMETI
SIKECEM :D DEMETIN GÖTEN VERIYOR MU ACABA BILEN VAR ISE LÜTFEN CEVAP YASIN
;:D

Автор mervani1 (3 года)
varya bu karıya bizim dozerin kaportasını sokacaksın

Автор sarihumbetli (3 года)
demelin aminida gorduk,tebrikler beyler :)

Автор EmptyBullet (4 года)
@oavunduk :D

Автор yunus7994 (1 год)
Mallar hepsi

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта