Видео


"The Old Sanctuary" Comedy By Mark Lowry



LOL priceless! the man is a comedy genius!

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 260,918
Добавлено: 7 лет
Длительность: 4:23
Комментарии: 53

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Music"
Видео загрузил: hoover4000
Показать больше видео, загруженных hoover4000


Похожие видео:

"All Mamma Ever Wanted" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 340323
LOL this is one of my favorites!
"Flying With A Baby" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 231961
LOL this is so funny!
"Physciatric Help" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 335009
LOL
Mark Lowry & Bill Gaither Comedy/"Turn Your Radio On"
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1275189
LOLOLLOL @ Mark. Unlike most of Mark and Bill's comedy skits, this one actually was adlibbed. with mark lowry, bill gaither, jd sumner, ben speer,...
"Presbyterian Baptismal/Being Single" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 232188
"i thought for sure i'd get married when i was 33 cause ya know the lord laid down his life when he was 33" LOL!
"Miss Barth" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 168570
one of the funniest skits he does lol
"Mary And Jesus" By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 221148
brilliant mind
"Take A Pill And Cook The..." Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 174908
i'm a fat kid...so I really appreciated this! LOL
"Turning 40" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 425082
several people requested this skit, very funny!
"Life Backwards" Comedy By Mark Lowry (1992)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 108323
again, can't believe i haven't posted this!! this is one of my favorite mark tidbits
"Open Heart Surgery" By Mark Lowry Comedy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 458787
Mark talks about the discovery channel, open heart surgery, the seat of the emotions, and more.
"Some Other Time..." Mark Lowry & "Sandi Patty"
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 130249
Apparantly Sandi couldn't be there so he brings a blonde wig up on stage with him and lip syncs her parts LOL. watch out for 3:32, made me laugh my...
"Because He Lives" By The Gaither Vocal Band/Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1542787
another wonderful one!
"The New Dentist" By Mark Lowry Comedy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 245462
sorry the quality isn't great, the tape was deciding to be funky. I had to post it anyway because it's so funny.
"Buses, Beds, And Bill Gaither" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 251033
this is so funny LOL
Old Clip Of A Young Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 106125
Mark Lowry performing when he was just a little kid. So cute, and you can so tell it's him!
JD Sumner Talks About Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 267765
JD Sumner shares how he used to hate Mark Lowry, and then shares another person he used to hate, the person he used to hate may suprise you.
Comedy And "TV Tunes" With Mark Lowry and The Trio (FULL)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 568937
I previously posted this in several parts but this is the full thing. Enjoy!
Out Of My Mind Mike Warnkie
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 45132
Christian Comedian Mike Warnkie (VHS Copy) live on stage
"He Touched Me" By The Gaither Vocal Band/Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1816839
wonderful!
"I Can't Even Walk" By Mark Lowry/The Happy Goodmans Songvid
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 312512
A video I put together of clips of mark, to the beautiful sound of Mark beautifully singing the classic song "I cant even walk" with the help of...
Mark Lowry And Bill Gaither Comedy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 212697
This one was completely adlibed on the spot by Mark. He got tired of Bill saying every show how "it all got started" and finally decided to say...
"Home Depot/Dealing With An Atheist" Comedy By Mark Lowry

Просмотров: 1300619
Many people are upset i disabled comments on this video. i suppose in the past i said the reason why i disabled them wrong. looking back on it now...
Mark Lowry for President :)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 282599
Bill & Glordia Gaither's Home Coming at Kennedy Center in Washington DC.
"Mamma Had Enough" Comedy By Mark Lowry
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 817761
this is from mark's very first comedy video. this could easily be his funniest and most imfamous story he's ever told. A few years ago my mom and...

Комментарии:

Автор superhyperchristian (7 лет)
love his slowly changing facial experssions.

Автор Heather Atnip (4 года)
@Rocker6chick9 ROFL!!! Ikr?

Автор Dylan Downs (4 года)
@grassburner Well, I disagree with agnostics but I prefer them to the
totally ignorant Atheists. The night I got saved, I could literally feel
God entering my heart, it is a feeling like no other. Get in church, man!
You can be saved, just go to a few church services and ask Jesus to forgive
you for your sins, you'll never regret it!

Автор horsefreak105 (7 лет)
LUCKY!!!!!!.... :(

Автор bamababe89 (5 лет)
he is such an amazing person, the greatest day of my life thus far was
getting to meet him. i love him!

Автор Eyes High (7 лет)
I wanna hear about the "Choir Practice"

Автор Playful (5 лет)
omg i still love watching this lol "If you were skinny and quick you were
welcome at our church" lol lol lol

Автор Tiffanie Thomas (6 лет)
amen! :)

Автор wackyhair29910 (5 лет)
Oh Mark, always has a funny story..love it.

Автор ralph ayers (6 лет)
hoover God bless you for uploading ALL the great homecoming friends,i grewq
up on this kinda good "clean"fun,...may God be with you & yours...

Автор AnnaGrace15 (6 лет)
LOVE IT!!

Автор Carl Holsher (4 года)
mark you are sooooooooooooooooo funny and clean. carl

Автор Myra V (6 лет)
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh no no no not the 'old santuary' pls no!
AAAAHHHHHHhhhhh!.......

Автор Mari H (4 года)
you feel like you are singin to a train... XD

Автор danininjawarrior (6 лет)
OH MY GOSH!!!! We Had An Old Sanctuary!!!!

Автор MrDeacon123 (4 года)
I go to a pentecostal church and the santuary is circular and the pulpit is
close to the people with the flipping chairs.

Автор sigsound16 (7 лет)
i luv this. itz very funny!

Автор Mandy Sherwood (5 лет)
He is(or was)part of The Gaither Vocal Band. Yes, awesome voice and he uses
his God given talent so well.

Автор raposabrat (4 года)
hoover4000. Thank UUUUUUU for putting these mark lowry viedos back on. i
love them all

Автор lowrydoll (5 лет)
he is sooo funny lol he rocks!

Автор NGE2008CJ (6 лет)
Yeah my dad took me to the back of the church too LOL

Автор uniquejule (7 лет)
skinnny and quick!

Автор smencils205 (4 года)
He is so awesome

Автор Debbie McCarty (5 лет)
Soooooo funny.. Thank you : )

Автор hoover4000 (4 года)
@lillyanna2000 victory in jesus

Автор Elaine C (4 года)
One word for this man! LEGENDARY! i have side spliting laughter with that
man!!!!!! love for mark lowry!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Автор Marilyn Brown (4 года)
it just goes to show you that you can be a child of GOD and still have a
sense of humor . God doesn't want old sourpusses working for him .

Автор girlforGod9 (7 лет)
lol, a little slow in the beginning, but very funny close to the end!!!
"where we going?" "CHOIR PRACTICE!!!"

Автор bluestar894 (6 лет)
*POW* "Come with meee to the old sanctuaryyyy for choir practiccccce!"

Автор micah29706 (5 лет)
OMG the memories

Автор teejer1985 (6 лет)
2:37... Popeye Lowry??

Автор Leah P. (7 лет)
Hilarious :D Leah Romans 15:13 BTW...did you get that email from me? :)

Автор soccerstar2177 (7 лет)
THIS IS PRICELESS!!! i hope he never quits the COMEDY buissness!

Автор Myhopeisinhim (5 лет)
Mark Lowry is hilarious..Gotta love him.

Автор fenfer87 (4 года)
Was he basing this off of my life or his? This is total de ja vue! Great
stuff!

Автор Dylan Downs (4 года)
@grassburner Well, I disagree with agnostics but I prefer them to the
totally ignorant Atheists. The night I got saved, I could literally feel
God entering my heart, it is a feeling like no other. Get in church, man!
You can be saved, just go to a few church services and ask Jesus to forgive
you for your sins, you'll never regret it!

Автор sizzler81 (6 лет)
love this video and his comedy

Автор kelly carter (5 лет)
I love him impersonating his mom with the piano, lookin at her little boy
in the loft cuttin' up!!

Автор Emily S (6 лет)
"Im gonna kill u when i get u home!" O I Love that part thats so funny!

Автор cindylavone (7 лет)
Love the Blue jacket.

Автор Watoto01 (5 лет)
Hey guys I actually got to meet Mark. It was awesome because he was so
nice. Also I love his comedy. He is very good at what he does. I pray that
God blesses him.

Автор dadgirl12345 (4 года)
hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Автор GENOSLADY (4 года)
LOVE clean comedy....love NOT hearing the F-Bomb dropped every 20
seconds....Don't they know how ignorant they sound?????? Mark is GREAT, as
is Chonda Pierce, Ken Davis, Nazareth, Bone, John Gray...Just to name a
few!!!

Автор insanitysplace (7 лет)
I think every church should have an old sanctuary.

Автор filypinogurl (6 лет)
Oh, victory in Jesus. My Savior For Ever. Then She spot Me in the Balcony
haha<33

Автор Emily S (6 лет)
I luv this its so funny! I luv the way he makes his moms faces when shes on
the piano!

Автор bhickman3 (7 лет)
Mark is a funny guy. I want him to be a happy guy forever.

Автор BeingReal24 (4 года)
I watched this when I was a kid and was excited to find it again on
YouTube. Very funny! I love finding comedians that can be funny without
using profanity or talking about something terrible. I wish more people
could appreciate stuff like this.

Автор Elaine C (4 года)
what is that song he sings when he mimics his mama! thats is buggin me.....

Автор jmr1068204 (6 лет)
He has such an awesome voice when he even does the little "Victory in
Jesus, my Savior forever..." at 1:20. Does anyone know if he actually did a
video of him singing this particular song without it actually being part of
a standup act? I know that he sang a lot of songs in a worship type of way,
as well.

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта