Видео


Barış Manço - Müsadenizle Çocuklar [www.turkcerock.net]



www.turkcerock.net


Просмотров: 1375080
Добавлено:
Длительность: 4:35
Комментарии: 343

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "10"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Nuri Sahin ( назад)
buradan marmara adalılara selam olsun

Автор Konuşan-Kahraman ( назад)
Eskiler her zaman daha iyi olarak kalacak benim kalbimde. 80'lere kadar
fena degildi. Doksanlarda ucuzlama basladi ama yine guzel seyler yapanlar
oldu. Zaten ondan sonrasini hatirlamiyorum bile kactim oralardan.

Daha da eskileri dinlemenizi tavsiye ederim eger dinlemediyseniz.
1900'lerin ortalari, daha oncesi. Onlar da cok guzel. Cocukken buyukler
evde plaklardan dinlerlerdi, biz cocuklarin hosuna gitmezdi. Simdi
dinliyorum da cook eskiler de cok guzelmis.

1990'larda ve daha sonrasinda doganlara cok uzuluyorum. Cok boktan bir
donemde dogdunuz. Hele 2000 sonrasi plastik nesil onlari hic hesaba
katmiyorum bile. Haa 2000 sonrasi icin takunyali nesil mi demem gerekirdi.
SImdi gencler takunyali ne demek onu da bilmezler. :)

Автор iç şarabı sik arabı ( назад)
araplar baris abiyi daha kesfetmemis. rahat rahat turkce yorum okuyalim.

Автор _crocodile_gamer_ TR_ ( назад)
hayla izleyen

Автор Nermin Velizade ( назад)
çox xoşbəxtəm ki ,bizim uşaqlığımız bu illərə təsadüf edib biz bu
mahnılarla böyükduk

Автор Yusuf Kara ( назад)
rahmetli barış abimiz ve gökhan abimiz sizleri hic unutmayacagim o günleri
cok cok özlüyoruz

Автор Yusuf Kara ( назад)
hiç unutadigim bir gündü canli canli yasadim o günü metro gros marketin
direklerine tirmandik izlemek icin o güzel insanlari unutmiyacam hic bir
zman

Автор Selami GÖKDEMİR ( назад)
GÜNÜMÜZDEKİ ÇOĞU ŞARKIDAN İYİ

Автор tnt ka ( назад)
simdiki unluler bir araya gelebilermi sizce??????????

Автор Grafik template ( назад)
Tayfun Duygulu :)

Автор Tuhaf Kanal ( назад)
Klip fena ya kaç tane ünlü insan var helal olsun...

Автор Kuralsız Adam ( назад)
dislike atanlar çoluk çocuktur kesin :D

Автор Caner Kurban ( назад)
barış mançonun göğsünde ne oynuyor

Автор Mantı TV ( назад)
yeni şarkılara bin basar ama

Автор Murat Yılmaz ( назад)
bukadar ünlüyü tek klibe toplamak kimin harcı

Автор Zycn S ( назад)
kadıköydeki Barış abinin evine gitmenizi tavsiye ederim evin girişinde
sağdaki oda da heykeli var o kadar gerçekçi ki duygulanmamak elde değil.
tavsiyemdir Allah nurlar içinde yatırsın her zaman özliycez

Автор Nuran Çobanlar ( назад)
Aleyna tilki gesi bağları

Автор Yaren Öztürk ( назад)
hayranim

Автор Nightmare Bonnie ( назад)
barış abim nerdesin şimdi:( diss atanlar barış abiyi sevmiyorlarmış demek
ki

Автор Kader Ates ( назад)
:)

Автор TAVŞAN Tv ( назад)
Böyle sanatçı bir daha gelmez. Günümüzde sadece yazın dandik plaj şarkısı
çıkarıp kendini sanatçı sanan şarkıcılar izleyip dinlesin. Ahh yaktın bizi
80'ler ve 90'lar..

Автор Metehan Cakir ( назад)
rahmetli oldugu gun deniz harp okulunda askerdim,gun boyunca hoparlörden
baris Manço sarkilari caldi.mekani cennet olsun

Автор mecaz kadin ( назад)
şarkının sonuna doğru benimle oynamaya diyen adam burak kut mu ?

Автор Haydi Başlayalım ( назад)
Abi yok böle bişi dünyanın en güzel şarkısı e tabiki de dünyanın en iyi
şarkıcısına ait normal

Автор Clash Delisi ( назад)
2016 da burda olanlar 10 YILL

Автор Josh Green ( назад)
Günümüz şarkılarından sıkılıp buraları tavaf edenler?

Автор Serdar Zereno ( назад)
grup vitaminnn!... ^^ _ ^^

Автор Buğra Özen ( назад)
grup vitamin de var

Автор Canday Üzgün ( назад)
İstanbul Atatürk Havalimanı, Başımız sağolsun Barış abi

Автор Mert Oyunda ( назад)
ben doğduktan 1 yıl sonra yayınlanmış

Автор Rumeysa Yilmaz Videoları ( назад)
Burak Kut çok değişik :))

Автор ino ( назад)
Gökhan Semiz (Vitamin Gökhan) ne zaman bir yerde görsem içim sızlar..Büyük
yetenekti çok erken yaşta vefat etti..Yine bu klipte yer alan Ajlan
Büyükburç ve Kurtalan Express'ten Bahadır Akkuzu'da bugün aramızda yok :(

Автор Uğur Çağlayan ( назад)
99 dislike hakan pekerin hiç yaşlanmamasını kıskananlar

Автор nermin evren ( назад)
±Öylesine. Böylesine. sağlayarak. mesajını. okudum

Автор Kaan Öztürk ( назад)
99 dislike ne âlaka

Автор Asli Canyk ( назад)
bariş abi bu sarkıla bızle vedalastı dıye dusunyorum fazla gecmedı melek
oldu gııtı

Автор Hayat Bize MLP ( назад)
beyenmeyenler gelsin lan

Автор Hayat Bize MLP ( назад)
yazıklar olsun dislike atanlara barış abinin şarkıları bizim zamanın
şarkılarına bin basar

Автор İnci Öztürk ( назад)
harika şarkı

Автор mert kara ( назад)
o değilde bütün eski popcular ordaymış lan baba mekanın cennet olsun sen ne
büyük adamdın

Автор mert kara ( назад)
97 dislike bir omuz atıp sağdan sollayamanlar ASD:ASDASDASD

Автор BBS TV ( назад)
1. sınıftaki yılsonu gösterimiz buydu lan duygulandim 😢
Not:lise 1 okuyorum

Автор Bariscan1903 ( назад)
Johhn Wakelin - In Zaire

Автор Xəyalə Abdullayeva ( назад)
bide Ahmet kaya

Автор Xəyalə Abdullayeva ( назад)
bide Ahmet kaya

Автор Samed Şar ( назад)
Bu şarkıyı bi sanat tarihçisinden anlamını ve neden yaptığını dinledim
artık farklı bakıyorum bu şarkıya daha bi anlamlı ve daha bi cazip

Автор X Retrovic ( назад)
1174055 ;)

Автор Nurullah Alma ( назад)
Bu ekip e dağ dayanmzdi

Автор macera tv ( назад)
💕💕barış manço 💕💕

Автор macera tv ( назад)
dan dini astana davalar boş yana süper en büyük 💓barış manço💓

Автор macera tv ( назад)
en sevdiğim müzik pop müzik tını vîrı en güzeli barış manço sevmeyen òlür
valla☺☺☺☺

Автор Talha ( назад)
Yorumlara baktım da seyhan4 marmara adalarndan bahsedenler, ilk kez orda bu
şarkıyı duyduklarını söyleyenlerin sayısı çok fazla. Anlaşılıyorki orda
adet haline gelmiş bu. Çok mutlu oldum

Автор Yusufbaba Baba ( назад)
anıyoruz 1998

Автор X Retrovic ( назад)
Nostalji.. Süper

Автор Deniz Kara ( назад)
şimdiki şarkılardan katkat daha güzel diyenler +1

Автор Noob Oyun Prosu ( назад)
görüntü kalitesinden banane bu şarkı bize hep BARIŞ MONÇOYU hatırlattı ve
her zaman hatırlatacak çok teşşkür ederiz BARIŞ ABİ NUR İÇİNDE YAT

Автор Gökhan Dereci ( назад)
şimdiki ler sanatçı bile. değil. işte. gerçek. sanatçı barış abim ey. hey
😄

Автор Taha Nuri Duman ( назад)
HARİKA YAAAAA.DİNLEMEYE DOYAMIYOM.

Автор Sefa Arıoğlu ( назад)
Dünyanın en samimi şarkısı. İyi ki varsın Barış MANÇO !

Автор OKKI lRemoo (716 лет назад)
ehhhh

Автор Alperen Şahin ( назад)
88 dislike elini kolunu sallamayanlar

Автор Mustfa sakızlı ( назад)
çok güzel şarkı allahrahmet eylesin

Автор çağlar can ( назад)
ana sınıfından 8. sınıfa bütün öğrencilerime asiliyorum onu ve şarkılarını

Автор amehmet perciner ( назад)
10 numara 5 yıldız

Автор Mahmut Karali ( назад)
eline diline beline sahip ol.diyor

Автор Ramazan Besli ( назад)
Çok güzel bir şey

Автор Kerem Demir ( назад)
adam super nurlar ıcınde yatsın

Автор burak özmen ( назад)
uuu şey yaşasın en sonunda 1.000.000 OLMUŞ YEHA :):):)):)):):)

Автор Yuu Tuub ( назад)
Patlamaz oldu tufekler demis Baris Abi. Nerden bilsin iki sene sonra
Turkiye Cumhuriyeti`nin basina cumhuriyeti yikmaya yemin etmis,
Turklugunden duydugu azabi her firsatta kusan, Turk milletinin amina
koyacaklarini soyleyen azili teroristler ulkenin basina gelecek.
Simdi onlar ve suc orgutlerinin ustun basarisiyla ulke cehenneme dondu, her
gun sehirlerde bombalar patlatiyorlar, isin ilginc tarafida halkin yarisi
hala bu teroristlerin ulkeyi kurtacagina inaniyor.
Keske eski gunlere geri donebilsekde yilanin basini kucukken ezebilsek

Автор Туни Тунни ( назад)
2016...

Автор Mehmet GÜÇBİLMEZ ( назад)
gerçek sanatçı...nur içinde yat..

Автор EFSANE Rossi ( назад)
1 milyon :( mekanı cennet olsun

Автор yaşar oyunda ( назад)
Beğenmeyenler şimdi söylesin neyi var lan bunun biz bunlarla buyuduk sizin
ben neyse azımı bozmim neyse Öylesine Böylesine sana katılırıyorum ilerde
çocuğum olursa bende bunlarla buyutecem benim gibi olsun

Автор Gökhan Dereci ( назад)
ben bu barış abim görünce babam geliyor

Автор Gökhan Dereci ( назад)
nedense ben bu barış abim görünce babam geliyor ikisinde babam ve barış
abim oldu alan mekanı cennet eylesin😩

Автор Qosqar Beyler ( назад)
bütün türk yurdunun mahnısı AZERBAYCAN QAZAXISTAN KİPR TÜRKMENİSTAN
TÜRKÜSTAN KIRĞIZISTAN ÖZBEKISTAN KRIM TATARISTAN TUVA GÜNEY AZERBAYCAN

Автор Sekertekins ( назад)
Bir sabah baktım ne göreyim, bizim sokakta şenlik var
Büyükler kös kös otururken, adam oluvermiş çocuklar
Patlamaz olmuş tüfekler, gelmiş Karamürsel sepetler
Tren kalkmış gitmekte, hadi geçmiş olsun birilerine

Kınalar yakalım elimize... Kınalar yakalım elimize
Sahip olalım dilimize... Sahip olalım dilimize
Aman dikkat belimize... Aman dikkat belimize
Şimdi müsaadenizle çocuklar... Sıra bana geldi çocuklar...
İş başa düştü çocuklar... Hazır mıyız

Eh Barış abi aşkolsun... Aç koynuna kuş konsun
Çek ipini rahvan gitsin, inceldiği yerden kopsun
Kimileri kahve kaynatsın, kimi hala dansöz oynatsın
Leyleğin ömrü iki laklak, değerler oldu tepetaklak

El salla el salla... El salla el salla
Kol salla kol salla... Kol salla kol salla
Sağ gösterip sol salla... Sağ gösterip sol salla
Bir omuz at sağdan solla... Bir omuz at sağdan solla

Geliyor bir ahu afet, tepeden tırnağa zerafet
Öldür bizi letafet, bizim sonumuz felaket
Hayırdır inşallah kızlar, ne diyor bu uçuk çılgınlar?
Hayır mı, şer mi göreceğiz artık, sabrın sonu selamet

Kınalar yakalım elimize... Kınalar yakalım elimize
Sahip olalım dilimize... Sahip olalım dilimize
Aman dikkat belimize... Aman dikkat belimize
Şimdi müsaadenizle çocuklar... Sıra bana geldi çocuklar...
İş başa düştü çocuklar... Hazır mıyız

El salla el salla... El salla el salla
Kol salla kol salla... Kol salla kol salla
Sağ gösterip sol salla... Sağ gösterip sol salla
Bir omuz at sağdan solla... Bir omuz at sağdan solla

Jale: Üz beni süz beni, püre gibi ez beni
Ajlan-Mine: Pranga tak bana, kapı kapı gez beni
Burak Kut: Benimle oynama, çılgınım bebeğim
Of Aman Nalan: Deli gibi seviyorum, ölümüne sev beni

Dandini dastana dinolar bostana
İyi bak hastana, sor beni ustana
El salla el salla... El salla el salla

Tayfun: Hadi yine iyisin, e' gel hadi yanıma
Hakan Peker: Amma velakin, kınalar yak bana
Soner Arıca: Ah vefasız, yak beni yık beni
Grup Vitamin: Ellere var ama bizlere yok di mi

Dandini dastana dinolar bostana
İyi bak hastana, sor beni ustana
El salla el salla... El salla el salla

Автор nurullah coşkun ( назад)
leyleğin ömrü iki laklak değerler oldu tepe taklak

Автор ada unal ( назад)
bu şarkıyı çok seviyorum

Автор Raki balboa ( назад)
bu sarki sevilmezmi hiç

Автор Forrest Gump ( назад)
Patlamaz olmuş tüfekler derken ne iyi düşüncelermiş.

Автор Öylesine Böylesine ( назад)
Görüntü kalitesi nasıl olursa olsun, yayınlandığı günden beri izleniyor ve
izlenecektir. Şimdi son sistem kayıt sistemleriyle ve görüntü kalitesiyle
yapılan uyduruk parçalar, hiçbir şekilde bunların yerini tutamayacak.
Eğer ileride bir çocuğum olursa, onu bunlarla büyüteceğim, benim büyüdüğüm
gibi.
Teşekkür ederiz, Barış abi ve sesleriyle eşlik eden siz değerli dostlar.

Автор Erkin Kalender ( назад)
Barış abimizi anıyoruz,çok iyi bir insandı..

Автор İsmail YERLİKAYA ( назад)
Bi Barış Manço bi Kemal Sunal daha gelmez ❤️😢

Автор Gökhan Dereci ( назад)
e barış abi bizde seni çok özlüyorum keşke yaşa din be olmadı bu işte😢

Автор TOVBEKAR KUL ( назад)
bu69 dislike lari yanlis anlamayin pek cogu yanlislikla basilan tuslardan
dolayidir yoksa kim inanir bu guzel insanin bir tek sevmeyeni olduguna ?
allah rahmet eylesin .

Автор Ensar Tas ( назад)
Marmara adasından gelirken gemide bu. şarkı çaldı eve gelir gelmez hemen
dinledim bu şarkı çok güzel😊😊😊😊😊

Автор Aos Oyun TR ( назад)
hangi şarkıcılar hala yaşıyo

Автор Ebu Ömer ve Tayfaları ( назад)
çok güzel
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Автор caner can ( назад)
68 dislike Serdar Ortaç

Автор Aos Oyun TR ( назад)
♡BARIŞ MANÇO♡

Автор Hakan Özen ( назад)
90'lı yılları yaşatıcak 1.parçaaaaaa diğer parçaaa zerrin özer:))) herkes
bilir 90lı yıllar unutulmaz... bu klipte olan ama şuan hayatta olmayanlara
Allah rahmet eğlesin

Автор Seda Maden ( назад)
bariş manco seni unutmadik

Автор Seda Maden ( назад)
bariş manço Her zaman kalpimizde yaşicakkkkkkkk

Автор Deli Oyuncu! ( назад)
Mekanın Cennet Olsun BARIŞ MANÇO :(

Автор Goksu Kara ( назад)
90ların tüm popüler sanatçılarını görebiliyorsunuz.

Автор Sabri altuntaş ( назад)
https://eksisozluk.com/kuranin-degismemis-oldugunun-ispatlanmasi--2490402

Автор Derya A. ( назад)
Çocuklarımı Barış Manço şarkılarıyla büyüteceğim.

Автор irem VE merve nin DÜNYASI yıldız ( назад)
harika bir şarkı

Автор Irem sakalsız Sakalsiz ( назад)
ben marmara adasına giderken bu şarkı çalıyodu seyhan4 te

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта