Видео


Sidney Crosby and His "Girlfriend" Alice



I LOVE ALICE!!! shes one of the coolest pittsburghers there are. the end.
Disclaimers: i don't own anything!
this is just a big inside joke and will make no sense at all to you. totally random video and you will most likely be scratching your head at the end of it.
feel free to comment/rate ! GO PENS!!!

Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 347,430
Добавлено: 4 года
Длительность: 1:15
Комментарии: 164

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Sports"
Видео загрузил: abbsy34
Показать больше видео, загруженных abbsy34


Похожие видео:

Alex Ovechkin
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 282157
NHL Stars Gone Wild! (..kinda)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 231144
Hockey players just havin' good times. Includes drunken photos, mugshots and more of Jordan and Eric Staal, Evengi Malkin, Patrick Kane, Johnathan...
Alex Ovechkin - Top 10 Funny moments
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 838077
sehr lustig!!! ABONIEREN!!!
Wives/Girlfriends of the Pittsburgh Penguins
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 143188
A few things: 1.) Sorry about the quality in some pictures 2.) I know some of these might be outdated and old pictures 3.) I'm not positive whether...
24/7 Ep. 2 -- Crosby Rituals
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 708824
Crosby, Penguins, Capitals, 24/7
Sidney Crosby gets out of his car to sign for fans
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 165927
Sidney Crosby's Awkward Funny Moments
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 899854
Your favourite kid, Sid The Kids cute moments. Music: The Mission District - So Over You
Marc-Andre Fleury: Funny Moments
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 300380
A bunch of clips of the flower at his best :)
Sidney Crosby-CRAZY
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 66200
OTM
Zamboni runs over Sidney Crosby in Pittsburgh (actually it's a hydraulic fluid leak)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 589103
2/24/08 - Before the Pittsburgh Penguins / San Jose Sharks game, the Zamboni sprung a leak and made quite a mess on the ice.
Top 10 NHL Goals of 2011-12
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 252196
Top 10 goals of the 2011-12 season in the NHL. Songs are Good Feeling by Flo Rida and Song 2 by Blur. #10- Evgeni Malkin, #9- Benoit Pouliot, #8-...
Sidney Crosby's Olympic Gold Over Time Winner.wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 368305
Sidney Crosby scores the Golden Goal for Team Canada to win the Gold Medal in the Vancouver 2010 Olympics. The song is called Strong and Free and...
Sidney Crosby Stick Testimonial
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 233184
Browse our Massive Stick Selection: http://bit.ly/18I9wZl Sidney Crosby of the Pittsburgh Penguins talks about what is most important to him in a...
Brendan shanahan mocks female fan, hillarious!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2249971
Brendan Shanahan(Now ironically handling the suspensions of players) mocks the shaving of a female fan during a game in the 02 stanley cup finals...
No one wants to be "Mustache Boy"
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 243933
The Penguins have a perfect record in shootouts this year. How do they do it? Practice. As we see from Dan Potash's most recent feature, the...
Sidney Crosby Hits a Home Run at PNC Park
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 236503
Several Penguins players stopped by PNC Park on 9/8/10 and took part in a batting practice. Here's Sid's blast going over the fence. For more...
Funny Hockey Pranks
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2218416
Some funny hockey pranks You can see all of them on: http://video.nhl.com/videocenter/console?hdpid=49&id=99766
The Best Of Sidney Crosby
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 166636
The best goals by Sidney Crosby in HD. (Watch in 1080p) Music: Nickelback - Burn It To The Ground http://www.youtube.com/user/nickelbacktv...
Lost Footage of a Young Sidney Crosby
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 970520
http://www.cbc.ca/thehour Amazing footage of a young Sidney Crosby!
Kris Letang hurts a goalie during a street hockey game at Tournoi Tonik 2011
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 278664
PLEASE LIKE Letang takes a hard slap shot at the goalie. Other footage of a street hockey tournament. Kris Letang, Max Talbot, Marc-André Fleury,...
Is Dustin Byfuglien Braindead?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 685927
What a ridiculous high-stick by Dustin Byfuglien back-checking on this break-away.
Crosby pops water bottle in practice
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 805603
Sponsored by http://www.youtube.com/achievementsrock Sidney Crosby does some fancy stickhandling and then his backhander completely shatters the...
ESPNLA: Ryan Smyth and his 'old-school' hockey stick
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 162428
Created on November 10, 2010 using FlipShare.
Top 10: Funny Draft Moments
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 117628
The draft isn't all business and we've got proof, as the evidence is on display in the SC Top 10.
Alexander Ovechkin Steals a Kiss
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 116396
Alex Ovechkin and his girlfriend, Katja, are caught kissing at a Wizards game. The commentator says he is "stealing a kiss."

Комментарии:

Автор Chad Dykman (3 года)
I'd tap that

Автор Jenna Blue (1 год)
Crosby's a lesbian? lol

Автор Jeff C (3 года)
what a cougar...

Автор neko786 (4 года)
lmao @ Dupuis...I am going to have nightmares tonight!

Автор Cory Delsile (3 года)
0:33..... wow.

Автор GabbyMakeup (4 года)
he is way tooo hottt !!!

Автор silkymits snipes (2 года)
wtf

Автор VFChockey (3 года)
lol

Автор ttanger (2 года)
why are there so many dislikes? I don't remember the last time I laughed
this hard!

Автор snazzyjazzy1234 (2 года)
that his mom

Автор mzzsneddonn (4 года)
OMG XD i accidently clicked the thumbs up on the comment that said crosby
likes boys but i meant to click the one above XD aaahhh shoot, dont hate
me! i love crosby <3

Автор shaftaloo10 (4 года)
@sheenster91 me like 0:54!

Автор Jesse Christian (1 год)
thats obviously not his girlfriend

Автор BLUBB3R8227 (3 года)
wtf.... pascal dupuis

Автор xxht27 (4 года)
@ensijidi i know ahaha im like" wtf, no no no no" but then it was all good
lol

Автор stacyboudreau123 (2 года)
I take it ur a canadiens fan. I have a canadiens tattoo n a team canada
tattoo

Автор tharockstar01 (4 года)
0:42 !!! haha is that Army?

Автор Enigma H (4 года)
LMAO wtf...

Автор MrWeedsmoker5 (2 года)
sad

Автор Jessica Soccorsi (3 года)
Lol this video is amazing! :))

Автор wc123 (2 года)
I now have AIDS.

Автор lazylank (3 года)
Thanks for the disclaimer abbsy34, you were right. I really was scratching
my head at the end.

Автор vanillafrapp73 (4 года)
lmaooooooo abbs love this vid shout out to you as well! hahaha this cracked
me up so hard! Val showed it to me i was like omg! puahahhah

Автор hahayeaokay (3 года)
What is going on?

Автор ovi8falonsof (3 года)
0:11 = this is fake

Автор iQScopeNoobz (4 года)
@redwingsred74 you fuckin ovi fans..

Автор 87penguinlover71 (4 года)
OMG! I love Alice! She's so cool! When I saw the title, I was a little
freaked out. Lol. Anyhoo, sweet vid! Let's go Pens! Kill the fuckin habs!

Автор tony1233 (4 года)
@mattatnat yep

Автор Lola6041 . (4 года)
haha, what's with the random dupuis shots?

Автор Garry Smith (3 года)
he brings her season tickets every year good try though

Автор iLuvBarRefaeli (3 года)
is that his mom lol

Автор Spetsnaz2235 (3 года)
@MentalEminence yo not really he is amazing better than everyone

Автор zomfg110 (3 года)
@MrsSydneyCrosby1 don't worry he's my hero and i still spell his name wrong
1/2 3/6 5/10 of the time that's some math there

Автор DJchugsalot (3 года)
@iLuvBarRefaeli nah a seaon ticket holder that crosby always gives her tix
too

Автор CanEHdian (4 года)
lol i love the pic at 0:09 where he's hugging it in his sleep like it's a
teddy bear or something! <3

Автор thekillers1stfan (2 года)
hahaha that dupuis photo that randomly shows up is hilarious

Автор xLiPox (4 года)
i dont get the chrystal welch.....can somebody explain it..!?

Автор Top Fragger (3 года)
hahahaha

Автор Nikolai Robbins (4 года)
i love Dupuis and Talbot!

Автор Madaquamoon (4 года)
HAHA!! the pic of Dupuis. lolz. it was scary. i might have nightmares too.
lol. sid is perfect. plz marry me!! hahaha i wish. but a girl can dream
right? lolzz. the title scared me at first . but once i saw the vid...
halarious in a good funny way. sid is so cute. love it. GO SIDNEY>333!!!!!!

Автор matyb129 (2 года)
i cant stop laughing at that picture with dupuis and talbot

Автор IAmDrizel (3 года)
who sleeps with a hat on @8

Автор Theseatguru (3 года)
U G L Y WHY SHE IS TO OLD FOR HIM

Автор silverkiwi113 (4 года)
hahahaha this is hilarious! I love how Dupuis and Talbot just pop up!

Автор Darian Debona (3 года)
i met sidney in taber, alberta

Автор HearingIsLame (4 года)
Who's Alice?

Автор Nick Schmit (2 года)
this is sad

Автор Сергей Руденко (2 года)
Sid the Great one!!!

Автор Punk47Princess (3 года)
that's his grandmother!

Автор JessieAckles (4 года)
Dear god.lol

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта