Видео


How to calm down a crazy kitteh!



For more info, see http://www.theshokoshow.com/how-to-calm-down-a-crazy-cat/

www.TheShoKoShow.com

Facebook: http://facebook.com/ShortyandKodi
Instagram: http://instagram.com/ShortyandKodi
Twitter: http://twitter.com/ShortyandKodi
Pinterest: http://www.pinterest.com/shortyandkodi/
Catastic: @ShortyandKodi

Shorty needed a little calming down and this technique put her right to sleep.


Просмотров: 2902131
Добавлено:
Длительность: 2:1
Комментарии: 3023

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "15"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Janitor Fish ( назад)
This cat sleeps like a little baby

Автор Abdul Karim ( назад)
0:04 Did she bark?

Автор Eozer ( назад)
jajja How to turn off a cat :,)

Автор ADRIAN VIOREL TITIRIGA ( назад)
so so so so so adorible

Автор LaTeesha Smith ( назад)
❤

Автор ProAtCrazyGaming ( назад)
Super Cute Kitty

Автор Chocolate Marshmallow ( назад)
omg it is so cute.. what's it's name?

Автор sarah vidya ( назад)
yeah... my cat always just like that... all the time... phew....

Автор Judith Anne ( назад)
ever tried music?

Автор Bitey Bailey ( назад)
Awww... Look at the little tuckered out kitten.. Baby had fun and now it's
time to recharge for the next round of play! :)

Автор brian cater ( назад)
Too cute!!!!!!! --- cheryl huk ---

Автор denise reynolds ( назад)
Awwww tired itself out, cute kitten just having a mad moment lol. Why all
the dislikes?

Автор Miranda Vangel ( назад)
if theres a turn off switch then what's the turn on switch?! lol

Автор h2bizzle ( назад)
I pull my sleeve over my hand so they don't scratch the crap outta me 😊 it
needs to be a thicker sleeve though

Автор Bassam Ma ( назад)
she wont let me even touch her whats wrong with lil black kittens

Автор Bassam Ma ( назад)
i tried but wont work with lil kitten 😑 any other ways 😣

Автор PerciusLive ( назад)
that face when it first fell asleep was too much. the paw on its face......

Автор jessa fee ( назад)
Lol the thumbnail is amazing

Автор shae mae ( назад)
aw baby

Автор menckencynic ( назад)
So that's what a conniption fit looks like.

Автор FreakManga Junkie ( назад)
adorable *dies*

Автор Pei Yan ( назад)
when my kittens are lying facing upwards and I try to touch them, their
claws will make a dramatic and impressive entrance and they look as if
they're daring me to come closer if I desire the sight of my blood

Автор Clara Salabert ( назад)
that thumb nail thooooooo

Автор money maker ( назад)
That is one ugly black cat. Looks creepy. My ones ginger. So cute

Автор Nievesggness ( назад)
Kitty wasted all of his power! gotta recharge

Автор nouz bwyn ( назад)
When I head-massaged my cat, I got my siblings laying on my bed for
head-massage too

LOL I guess :'D

Автор ZiggyBabyDust ( назад)
That is one crackers kitty, she seems to have such lovely owners who
understand her though. This video made me happy.

Автор Nancy Hahn ( назад)
All that play wore her out! LOL, she's adorable!

Автор Betty Zamora ( назад)
before you get a cat it should come with instructions for the off switch am
I right

Автор shutupandletmego ( назад)
i can't xD too cute.

Автор Tracey Cox ( назад)
funny thats works with my 10 yr old pepsi when i can get her

Автор Rocket Ship 27 ( назад)
hahah you could have edited it , until he claimed himself.

Автор Azman Zalman ( назад)
what is kitteh?

Автор Scott Charnes ( назад)
i have a cat that looks and acts just like that !!!!!!!!!!!!

Автор AuskaDezjArdamaath ( назад)
kitteh disarmed

Автор After math ( назад)
WTF XDDDDDD

Автор Adrian Angel ( назад)
Wait til it gets bigger! It will kill all the crocodiles, bears, and pit
bulls in the area :)

Автор The powerful demigod Love ( назад)
Sooo cute

Автор initialB 240 ( назад)
they tire out fast, prepare for another onslaught in half an hour. lol

Автор Nela Smrzova ( назад)
d'awww!

Автор WachdByBigBrother ( назад)
349 dislikes?

Автор ALF V WARRIOR ( назад)
That's right, be gentle to the cat and he will be gentle to you !

Автор Lexie Luff ( назад)
It worked on my dog after I watched this. He fell asleep too. I wonder if
this would work on big cats?

Автор Anonymous Andy ( назад)
will this work on my wife

Автор Mia the Marshmallow ( назад)
Dance kitty Dance!

Автор Melinda Martin ( назад)
Thats awesome and soo cute!

Автор Nat Amaral ( назад)
Sweet kitty!

Автор Stupendous Jia ( назад)
good to know cats have buttons

Автор that one cat ( назад)
did it fall asleep?

Автор Saarah La Fleur ( назад)
Watching it made me feel relaxed too lol

Автор Jovetj ( назад)
Good job *hypnotizing* your cat. That's exactly how you do it.

Автор Ibolya hrubák ( назад)
Yeah, it definitely works. There is a special acupressure point on that
part of the cats' forehead. It is even usefull to avoid cat cold.

Автор CotoureCAKES ( назад)
Now Folks Have To Be Like "Make Sure Before You Leave To Lock Up & Turn The
Kitten Off."😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Автор CotoureCAKES ( назад)
THAT THUMBNAIL !!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂!!!!!!!!

Автор Jeff Brown ( назад)
THANK YOU I NEEDED THIS MY KITTEN IS CrAZY LIKE HECK

Автор The Creep Gamer MLG ( назад)
I LOVE THIS IT MAKES ME LAUGH MY ADS OFF 😂😂😂

Автор Daz ( назад)
dude your a genuis!

Автор Sweetpea Chickpea ( назад)
thankfully, kittens have a builtin emergency killswitch

Автор Kitty Pom Pom ( назад)
I have a CRAZY cat and I do this and just like "I got this I got this in
fine" and then go CRAZY angain......😂😂😂😂😂

Автор icygrl ( назад)
awww shorty, such a cute little baby😻

Автор Keira a ( назад)
You should not play with a cat with your hand because then they think they
are toys

Автор Wolf Grace ( назад)
LOL 😂😂

Автор YTGurls ( назад)
I wish my cat would calm down like that

Автор 1999nutmeg ( назад)
my kitten hates being touched on her face, she doesnt mind her neck or
sides and back, just not the face

Автор shun beachem ( назад)
So.Good. : )

Автор AJ Little Kitty AJ ( назад)
Awww

Автор Ashantii Blackbird ( назад)
The thumb nail tho XD

Автор MariGoldTheKawaiiGirl ! ( назад)
My kitteh looks just like that

Автор Denise De Obaldia ( назад)
Ahhh

Автор thoughtank101 ( назад)
Kitten got served with some kitty ASMR, lol.

Автор Skyler Berg ( назад)
what's his name 😍😍😍😍😍 😻 so cute

Автор MadEngineer ( назад)
Instructions unclear, cat got fine too.

Автор Alyssa Banguis ( назад)
what breed is Shorty?
Shorty looks like my cat

Автор Sajna Begum ( назад)
love this 😘

Автор Jovonie Cabrera ( назад)
I say nap time,

Автор Elvis A P Mark Dawson ( назад)
PS I forgot to tell you there will be between you and your cat a very
special bond

Автор ItzSitiSaliha_75 Minecraft ( назад)
cat think is your hand is Fish.

Автор Hanaah Jabaar ( назад)
aaaaaawwww!

Автор LoganGotDatRobloxSpirit ( назад)
Shorty is cute at naptime

Автор LoganGotDatRobloxSpirit ( назад)
this is on my birthday

Автор Hunter Cooke ( назад)
Will this work with my girlfriend?

Автор Chris Tc ( назад)
It's amazing!

Автор Zeis012 ( назад)
so there is a turn off switch apparently

Автор CookieMonster7154 Holcomb ( назад)
I tried and my cat clawed my hand badly

Автор The Phoenix gaming W ( назад)
This is so cute
Anyone with me

Автор Sophareena ( назад)
This is literally what my kitten does

Автор EvianPanda ( назад)
Instant thought: Mischief managed xD

Автор Milana Alma ( назад)
The thumbnail made me laugh

Автор Journey, ABZÛ GamePlay ( назад)
1:36, aww.. CUTE BABY KITTEH!!

Автор RocKiteman _ 2001 ( назад)
Awwww....

Автор veranet99 ( назад)
OMG you found the off switch!

Автор Shadow Back ( назад)
That thumbnail is straight up horror

Автор mssummerrose1 ( назад)
I'm a crazy kitten too, I need u to do that to me too !! :))

Автор Fantomas612 ( назад)
You probably push your thumb too hard and broke his neck.

Автор mikakami93 ( назад)
congratulations now your kitteh is tamed :D

Автор Anna Rose ( назад)
Sweet. :)

Автор Hyenablood ( назад)
yes, a comatose kittie is much preferred over too-much-sugar kittie 😊😊

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта