Видео


Jak zrobić maskę cz 1




Просмотров: 52113
Добавлено:
Длительность: 2:5
Комментарии: 23

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "22"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор The Patrikos ( назад)
mocne 2/10

Автор Wojciech Stoiński ( назад)
Zajebista robota jak dla mnie 10/10 props i sub ! (y) Głowa do góry

Автор Piecio ( назад)
nie chcę obrazić ale cały czas pokazana na tym filmie była twoja pochwa

Автор Kasia Gąsiorowska ( назад)
i to mam założyć na mordę?XD

Автор Raven Black ( назад)
co to psia krew jest ?

Автор dzid dzidek ( назад)
ludzie zauważyłem w komentarzach że prosicie o 2 część wyzywając ją
patrzcie ile ma łapek w dół po za tym po co wam to żeby się z niej dalej
śmiać ? pomyślcie chwile skoro ludziom się nie podoba co robisz to co
robisz 2 część ? pomyślcie

Автор super koksu ( назад)
mala prosba na przyszlosc!jesli nie chcesz nic mowic to daj jakas muzyczke
bo troche nudno

Автор Anita Lubańska ( назад)
Jak nie umiesz zrobić maski to nie dodawaj takich filmików .

Автор Edwort Norzycoręki ( назад)
żet a el

Автор Karlcia Make up Daimond ( назад)
bez urazy ale gdy myś muwił było by lepiej boja wlasnie lubie robić maski

Автор willcox ( назад)
Brawo, swietny pomysl. Gratuluje!!!

Автор Dzonatelka ( назад)
Nie widzicie,że to małe dziecko?Ludzie ogarnijcie się.Piszecie w
komentarzach tyle wulgaryzmów a potem narzekacie, że tak młode osoby
używają takich słów.A kto ich uczy?Wy.Problem, bo nic nie mówi?Może
rzeczywiście jest nie mową,nie każdy jest taki idealny jak wy.

Автор Remik Chaa ( назад)
ja oierdole glos ci odjebaloo Ppokaz kurwa lepiej jak sie robi mache do asg

Автор MrSlashStudio ( назад)
Ty jesteś rozjebany raz że nie mowa dwa że nic nie nauczy trzy że nawet nie
dokończy no DEBIL!

Автор closebeware ( назад)
przecież to dzieciak, nie hejtujcie tak zawzięcie.

Автор Klasa3aWymiata ( назад)
ja pierdole niemowa

Автор Grzegorz Święty ( назад)
niemowaa???

Автор Skorpion ( назад)
nawet pomysłowe ;)

Автор radek wiśnia ( назад)
ja muszę zrobić maskę a tu jakieś tylko oczy zrobił

Автор D Joke ( назад)
już mamy 2012 rok a tu 2 części która w sierpniu miała być nie ma... Kurwa
że, ja pierdole.

Автор Orzeszka123 ( назад)
Serdecznie przepraszam za moje pomyłki (jakiekolwiek) Jestem amatorką i
prosze nie dodawać obraźliwych komentarzy dotycz ących mojego filmu. To mój
pierwszy filmik jak tutaj dodałam. A cz. 2 pojawi się już 15 sierpnia.(
moje urodziny.) a ty ''yyymleko2 nie używaj takich brzydkich słów. Bardzo
proszę o wyrozumiałość =(

Автор yyymleko2 ( назад)
ale gówno ,aż żal dupę ściska

Автор Orzeszka123 ( назад)
prosze o komentarze bez brzydkich słów!

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта