Видео


Verba- Młode wilki 5 by Sewek



Prawdziwa historia .

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 427,787
Добавлено: 5 лет
Длительность: 4:09
Комментарии: 136

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Autos"
Видео загрузил: sewek1234
Показать больше видео, загруженных sewek1234


Похожие видео:

Verba Młode Wilki 6
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 288453
Verba-Młode Wilki 1,2,3,4,5,6,7,8
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 387424
Sklejony Na Życzenie-Mówisz I Masz :)
Verba - Młode wilki 4
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 346667
Motocykliści Młode Wilki cz.7
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 54942
...
verba-młode wilki 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 508072
lubie piosenki verby.:-)
miłośc do motocykli
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 148022
KU PAMIĘCI I PRZESTRODZE
Młode Wilki cz.3
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 852358
Młode Wilki cz.3
Verba - młode wilki 8 (nasza historia)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 763702
Verba - Zatrzymam Ciebie
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 607049
OSTATNIE POŻEGNANIE MOTOCYKLISTY
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1296568
OSTATNIA DROGA WOJTKA
Verba - Mlode wilki 1/2/3/4/5/6/7
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2375359
Verba - młode wilki cześci od 1 do 7 Najlepsze piosenki dla młodziezy , piosenki te pozwolaja zrozumiec o co tak naprawde chodzi w zyciu.
MOTOCYKLE MÓJ WYBÓR MOJA PASJA MOJE ŻYCIE 0001
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 204039
MOTOCYKLE MÓJ WYBÓR MOJA PASJA MOJE ŻYCIE
Verba-Młode Wilki 1-10
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 313875
http://chomikuj.pl/tomcio98765/Verba-M*c5*82ode+Wilki+1-10,3228796498.mp3 http://chomikuj.pl/tomcio98765/Verba+-++M*c5*82ode+Wilki+X,3228682880.mp3...
Verba - pokaż mi.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 176715
To mój pierwszy filmik tego typu:) dodawajcie komentarze
Verba - Cztery Sekundy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 581212
I love verba ! ; **
VERBA Tyle wspomnien o Tobie
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 394569
Verba- Młode Wilki VI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 97426
Nowy Epizod szósta część Młodych Wilków z najnowszej płyty Greatest Hits zespołu Verba
Motocykliści gonący za wiatrem
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 222778
Nie umiem Cię zapomnieć
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1815435
Nie rańmy się prosze
Verba- Noc mówi dobranoc
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 620419
I jest git:P
Ostra Jazda Yamahą R1 Po Warszawie
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 535381
Verba-Modelka
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 146892
Verba-Modelka.Kawałek z nowej płyty.
Verba - Mogliśmy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 369322
Fajna piosenka :D
verba - doceń to co masz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 742927
dla moich przyjaciółek i kumpeli :*
Młode Wilki
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 897800
Mlode wilki z Bobrow :D

Комментарии:

Автор Arduos13 (2 года)
nic dodac nic ując... szerokosci...

Автор Roman P (1 год)
Ja kupiłem pierdolota 50cm po tygodniu jazdy zapisałem się na A czerwona
strzała poszła w odstawke LwG

Автор 17motur (5 лет)
kocham motocykle ale z jednym się nie zgodzę, w 2:14 napisałeś że kolejny
wypadek przez kierowcę samochodu, to nie tak, motocyklista wywrócił się za
zakrętem i wpadł na przeciwległy pas ruch kierowca nie miał szans zrobić
cokolwiek, ale niestety kolejny motocyklista nie żyję. a wiem to stąd, że
mam tą samą fotkę w swoim filmiku i było to u mnie w mieście. LEWA W GÓRĘ

Автор gasi0r (4 года)
@sewek1234 chłopak film zajebisty :) najpiękniejsza lecz najryzykowniejsza
pasja

Автор welli1212 (3 года)
@SlodkiSkc Stary na wszystko przychodzi czas przekonasz się i życzę Ci żeby
Twoja kobieta chociaż zrozumiała naszą pasję.Pozdrawiam.

Автор Brayan Cieśniarski (2 года)
Oj patrz . !!! przy 100km/h wchodziłem w zakręt i dosłownie 10 cm
przejechałem obok kolegi , byłoby po nim gdyby nie lusterko .

Автор AjmerBGD (2 года)
jakie to smutne;( Moje życie nie ma sensu.. słucham Verby... Ja pierdole....

Автор LukaszMTZ (2 года)
@justa173 Nie przez pasje a przez głupote bo jak ktos nie dostosuje sie do
warunków na drodze to wtedy ich ta pasja zabija

Автор Bożydar Rudy (4 года)
verba jest spoko

Автор Tomek Kostecki (2 года)
Zajebiste to jest<3 Gdzie moge znalezc zdjecie 2:05? LWG
CHLOPAKI,PRZYCZEPNOSCI I SZEROKOSCI

Автор pokus20001 (3 года)
zrezygnuje z pasji dla mojej dziewczyny. przepraszam za te głupie słowa
które wczoraj powiedziałem!!!!!!!!!!!!!!!!

Автор CzarnyPkNh7141 (3 года)
mój tata... 38 lat... nierówna droga... wyrzuciło go z zakrętu... a na
poboczu było wielkie drzewo... uderzył w nie... i zginął na miejscu :""(
tak niedawno miesiąc temu. TATO TĘSKNIE!!!!!!!!!!!!!!

Автор Gracjan Szumski (2 года)
motory to najgorsza rzecz jaką człowiek mógł stworzyć w mojej wiosce
chłopak który miał 26 lat jechał motorem, uderzył w tira i zmarł na miejscu

Автор tashikanatalia (5 лет)
zranione???? chyba nie rozumiesz teksty... chodzi o śmierć ukochanego na
moto . można to wyczytać nawet z filmu.

Автор Gracjan Szumski (2 года)
moze ty tak myslisz ale ktos moze myslec np inaczej ;]

Автор MrNeo1121 (3 года)
zajebisty filmik fajnie dopasowane zdjecia

Автор Dj Remy voyage (2 года)
Motor to moje życie

Автор porgert123 (2 года)
@dominik12679 zajebiście..ja mam rower i jedzie 30h

Автор Micek146 (5 лет)
Filmik zaje**sty 5/5

Автор kuba nowicki (1 год)
fajne

Автор offroadowiec11 (2 года)
@dominik12679 bars żeś śmieszny.

Автор dominik kaczor (2 года)
na fajniejsza dlamnie muza

Автор MrBartes1622 (3 года)
To o czym o ni spiewają to sama prawda

Автор Grzegorz Michalski (3 года)
fajne:)pisze to magda z kąta mojego brata:):):)

Автор czacha381 (2 года)
V E R B A <33

Автор MateuszBieber (3 года)
ja tez kocham motory ale bez przesady .. jak wsiadasz cisniejsz manetke do
konca to ta adrealina to cisniesz dalej nie myslisz o niczym tylko o tym ..
ja narazie nie jezdze bo jestem za mlody ale moj tata jezdzi jamaha R1 i
gdy wyjezdza to sie o niego boje ale jak jade z nim to Adrealina cisnie

Автор barancyk88 (4 года)
Bo życie jest po to... By latać na moto!!!... :)

Автор Mariano2280R (2 года)
Motor to tak jak narkotyk :/ za dużo ludzi się tym zaraża.... Osobiście
lubię jeździć jednośladem:D Pozdro dla motocyklistów :D

Автор MrNatala95 (5 лет)
a co do słów: "kolejny wypadek motocyklowy spowodowany przez kierowcę
samochodu" to może tak napisali w jakiejś gazecie czy coś?? Hmm?? zauważcie
że akurat wtedy lecą słowa w piosence: "potem już nie było nic więcej
oprócz słów reportera pod zdjęciem"...

Автор annakop456 (2 года)
jedna z moich ulubionych piosenek

Автор welli1212 (3 года)
Kiedy siadam kolejny raz na motor żona zawsze boi się że nie wrócę.Kocham
żonę a ale kocham też jazdę.

Автор KoSaSWZ (2 года)
"ginom" "bijom" LOL warszawiaki nauczcie sie pisac.. ;p

Автор Adik Bury (1 год)
Jprdl ta piosenka miała całkowicie inną wartość, miała przekazać jak
niebezpieczne są wyścigi i w ogóle jazda na motorach/motocyklach oraz co
oznacza ból po starcie najważniejszej osoby, a wy z tego zrobiliście jakąś
dyskusje czy ważne jest 5 czy 150 koni, ważne jest życie! Jak chcecie z
takimi tematami to na forum na to przeznaczonym a nie tu.

Автор oskar113 (5 лет)
Młode Wilki zapadają w pamięć.

Автор Ornamexito (1 год)
i dobrze. Nawet jakbys mial 50cc to i tak nalezysz to rodziny :)

Автор xNikolasxPL (2 года)
Ja smigam 954 rr :]

Автор Cobra19880804 (5 лет)
cóż napisać lobie ścigacze sam mam zamiar se kupić ale wypadki zdarzają się
tez często z winy kierowców przez to ze nie patrzą w lusterka nie mowie ze
ścigacze są bez winy ale na pewno nie każdy motocyklista jeździ na maxa

Автор MrCzarny93 (4 года)
5/5 filmik zajebisty

Автор Marekgtr2 (2 года)
Ciekaw jestem ile razy przez nadmierną prędkość bo u nas motocykliści myślą
że drogi to tory wyścigowe.

Автор bambus197 (3 года)
smutna piosenka ale piekna

Автор twojeemarzenieexd (2 года)
Ide kupe

Автор Rafael Michalski (1 год)
Suzuki Hayabusa 1300 Turbo

Автор Miszczu7772 (3 года)
Młode wilki to piękne piosenki każda część mówi o tym co może się nam
przytrafić na drodze właśnie nam MOTOCYKLISTĄ lecz każdy MŁODY WILK
stwierdzi że te pioenki kształtują naze życie, nadają mu sens!!!!! POZDRO
DLA WSZYSTKICH MOTOCYKLITÓW!!!!! NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI!!!!!!!

Автор Dawid Boczkowski (4 года)
@driver1172 zamknij morde psie!!

Автор Vigo921 (2 года)
Nie ma sie co klocic.. Motor, motocykl, motorower.. Nie wazny jest sprzet..
Czy 50 czy 250 czy 1200, wazna jest pasja.. Zajebista skladanka.. Ta
piosenka i zdjecia fajnie do siebie pasuja.. Sezon sie zaczyna- patrz w
lusterka !

Автор AnusiaCzarna (2 года)
@ThePimpuch Ja też nie mam dziewczyny :P

Автор Zbigniew Bethka (1 год)
Ja nie mam prawka ani karty....motor to motor moja miłość .nie ważne jaki...

Автор Monika M (3 года)
jak byłam w drugiej klasie podstawówki to też straciłam tatę. KUBAS142 wiem
co czujesz. :( Ja też nie mogłam się pożegnać z moim tatą. to się stało tak
nagle... Na zawsze pozostanie w moim sercu!!!

Автор Kamil K. (4 года)
kochan verbe i motory Ale na motorze nialem6 wypadkow ale Bog nademna czuwa
Oceniam verbe 5/5 poniewaz pisze o uczuciach i przezyciach

Автор moniska1722 (5 лет)
nie bulwersuj sie tak ;] nie lubisz- nie słuchaj :)

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта