Видео


YÜZÜKLERİN EFENDİSİ CORUM VERSİONU



EN KOMEDİ FLİM

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 132,357
Добавлено: 7 лет
Длительность: 5:31
Комментарии: 43

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Film"
Видео загрузил: forumcumuz
Показать больше видео, загруженных forumcumuz


Похожие видео:

Born of Hope - Full Movie
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 30261169
Born of Hope is an independent feature film inspired by the Lord of the Rings and produced by Actors at Work Productions in the UK....
Truva Çorum Versiyonu HD
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1453660
ilki 2006 yılında yapılan Truva Çorum Verisyonunun Hd olarak yeniden montajlanmış halidir.
Truva Corum (Doublaj Güzel kalite) Vay vay vay AMK
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2025999
This is best quality of Troy film Acilis müsik burda https://www.youtube.com/watch?v=Z7OoCxndQuw Bitis musik...
The Lord of the Rings - Best Scene (HD)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4159279
Age of heroes! The Lord of the Rings 3 - The Return of the King
Korkunç Bir Film Çorum Versiyon
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 205176
scary movie yani korkunç bir film 4 ü çorum dublaj yaptık inş beğenirsiniz diğer videolarımızıda izlemenizi tavsiye ederiz
Lord Of The Rings - Soundtrack HD Complete (with links)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 908898
DIRECT LINKS - Part I - The Fellowship Of The Ring: 0:00:00 - The Prophecy 0:03:55 - Concerning Hobbits 0:06:50 - The Shadow Of The Past 0:10:23 -...
Hızarcı Faik Testere Çorum Versiyon (Uzun Versiyonu)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 48019
Hızarcı Faik (Testere Çorum Version) xD
ANTEPÇE - 300 SPARTALI ( 300 MAZMAHORLU ) - 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 395700
Gülmekten yerlere yatacaksınız. Güzel antepçemiz ile 300 spartalı yani 300 mazmahorlu.
Küfürbaz Fitne Gollum İş Başında 2 (yousooff yapımı) Gülme Krizine Hazır Olun!!!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 316045
rohan kralı theodenin içine giren sarumanı içinden çıkartmak üzere yola koyulan gandalf ve arkadaşları bakalım emeline ulaşabilecekler. gülme...
Yuzuklerin efendisi nasil bitmeliydi ?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 194325
i own nothing...
300 spartalı kiminki daha uzun
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 1089370
300 spartalı kiminki daha uzun makarası kaç cm acaba 16 yaş
yüksüklerin efendisi Hacının düşüşü part 3
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 49102
Yüzüklerin efendisi denizlide geçse nasıl olurdu? işte cevabı...Bu 4 videodan 3.sü. Diğerleri de youtube da var. Sadece aramaya inanın... iletişim...
Yüzüklerin Efendisi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 346875
Yüzüklerin Efendisi Denizli'de geçse ne olur? İşte size cevabı. Uzun metraj izlemek isteyenler: http://rapidshare.com/files/12523748/yuksuk.wmv.html
yüksüklerin efendisi hacının düşüşü part 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 82926
Yüzüklerin efendisi denizlide geçse nasıl olurdu? işte cevabı...Bu 1.video 4 tane var. Hepsi de youtube da var. Sadece aramaya inanın... iletişim...
Yüzüklerin Efendisi Gollum Türkçe Dublaj %100 Gülme Garantisi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 303540
Honest Trailers - The Lord of the Rings
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8788954
Keeping movies honest ► http://bit.ly/HonestTrailerSub In honor of Peter Jackson's "The Hobbit" - we tackled the entire Lord of the Rings trilogy!...
Truva (Corum / Osmancik) #2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 100647
Son İttifak Savaşı [Blu-ray] [HD]
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 481442
Yüzüklerin Efendisi Hayranları Buraya: http://www.facebook.com/yuzuklerinefendisifan
Yüzüklerin Efendisi Kralın Dönüşü Rohirrim Atlıları-.HD.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 346667
Facebook Sayfalarımızdan Bizlere Ulaşabilirsiniz. https://www.facebook.com/pages/The-Hobbit-T%C3%BCrkiye/1390333967846093
Komik Yüzüklerin Efendisi - İki Kro (Türkçe Dublaj)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 872474
DİKKAT!!! Bünyesinde bol küfür barındırmaktadır. Adı üstünde iki kro:)
yüzüklerin efendisi hacının düşüşü küfür şov
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 337382
iletişim için yuksuk_kardesligi@hotmail.com şarkı için : Stratovarious - Phoneix "yüksüklerin efendisi hacının düşüşü dublajı" ndan küfür şov ve...
İSOTLARIN EFENDİSİ( yüzüklerin efendisi) URFA SESLENDİRİŞİ
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 32184
URFA SESLENDİRİŞ YÜZÜKLERİN EFENDİSİ
Yüzüklerin Efendisi - Kamera Arkası 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 209666
"Yüzüklerin Efendisi" Serisinin en harika sahnelerinden biri olan savaş sahneleri aslında o kadar kalabalık insanlarla çekilmiyor.Daha çok...
LOTR Litter Box & Cat Scratching Post (Lord of the Rings) - SUPER-FAN BUILDS
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 310728
Which build will be next? ►► Subscribe! http://bit.ly/AWEsub Every other week, some of Hollywood's top prop makers build one-of-a-kind items for...
Saruman - Püskevit
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 136364
saruman ordusunu püskevitsiz çocuklar için topluyor... bu daha iyi lan.. http://www.youtube.com/watch?v=nzsGJDcPoMU

Комментарии:

Автор bluevampir (6 лет)
hangi yüzüğü yaw?ulan o hangi yüzüğü diyen kim lan?hasta etmeyin olm
adamı?hangi yüzüğüymüş...Beeen. xD xD

Автор Mert Albayrak (6 лет)
zuaaa süper :D

Автор hueaq123 (5 лет)
ilk başları çok güzel

Автор Jack Daniels (1 год)
ben bahh diyomki kuyumcuya satalım.. Bu yüzüğümü.. Hangi yüzüğüğü yav..
Yarıldım amk :))

Автор mehmet Aynaci (4 года)
gerizekalılar bi bok yaptıklarını zannediyolar heralde

Автор ironicl3 (2 года)
3:02 Niye kırıyonuz lan bu yüzüğü hayvanlar!

Автор YT19O7 (2 года)
Boromir çok iyi olmuş :D hele sonunda ''ulan o hangi yüzüğü diyen kim lan''
diye patlamasına çok güldüm :D

Автор trafficxxx (4 года)
amını siktiklerim bunede koydınız buraya orospu cocukları

Автор batuhan karahasan (3 года)
Ağır ÇekiM goyma Siktir git xDD

Автор Rieger58 (6 лет)
şahin kes lan fıstık gibi video koptum lan zuhaha

Автор SaLLaS4455 (3 года)
boklu dere

Автор emi1881 (5 лет)
Tamam la agir cekim goyma siktir git... guyumcuya satikmiydi hangi yüzük
yaw... ulan o hangi yüzügü diyen kim lan hasta etmeyin oglum adami...
loooooooooooooooooooool

Автор tokostyler (5 лет)
troy ve shreki yapanlar cok iyi. ama bu siktir boktan olmus

Автор Ferid Eminli (3 года)
iyi deyil)))

Автор yusuf0081 (3 года)
Ben yaparım bu işi - Neyi yapıyon lan sen :D

Автор dzorankaradeniz (7 лет)
It is very good i think!!

Автор nedensensizim61 (1 год)
Bok gibi olmus

Автор dreammoon4 (2 года)
yüzüğü takıp giderim diyosun kimsin sen ahmet kaya mı :D

Автор obi-wan kenobi (2 года)
Çok komik ya :D

Автор brain man (1 год)
sikim gibi dublaj olmuş a.q

Автор Mert Araç (3 года)
cahiller sizi FLİM nedemek lan :D

Автор barisyaman95 (4 года)
bu tamamen doğaçlama diye biliyorum bence güzel olmuş :D

Автор Ozgur Kurt (1 год)
hangi yüzük ya

Автор yiğit (1 год)
Lan hayvan koylulee

Автор The Dude (6 лет)
süper

Автор atilla şahan (2 года)
3:34 :D olm var ya öldürrüm lan. sen misin lan? sıkarım gırtlağını var ya
ölürsün, gerizakalı! :D

Автор lordchatlak (3 года)
sıçmadan osuram güzel olmuş :d

Автор Regulart (6 лет)
hangi yüzüğü yaw ? ulan o hangi yüzüğü diyen kim :D

Автор rammtr (4 года)
amq neresi komik bo k gibi yapmısınız

Автор sahindurna136 (6 лет)
hayatımda bu kadar iğrenç bir video daha izlemedim pff :s bu kadar saçma
bişey daha yok ya

Автор taha3454 (7 лет)
Lan hayvan göylüler nie toplandık buraya bilionnuzmu?? xD SENMİ BULDUN LAN
:D

Автор OguzKhaaan (4 года)
hic bir sey truvanin yerini tutamaz en güzeli o.........

Автор Ozgur Kurt (1 год)
amk resmen sanat eseri olmuş ya helal olsun adamlara çok iyi yapmışlar.

Автор esat akyildiz (3 года)
Hangi yüzüğü yawww:))

Автор Ahmet balack (2 года)
Hangi dere bi kere, derenin ismini ver ? -Boğlu dere ayvan

Автор Emre Toraman (2 года)
Arkadaş dolmuş sesleri geliyor lan

Автор Mert Ali Alkan (5 лет)
Süpper yapmış bizim hemşeriler

Автор templiyer demolay (3 года)
hangi yüzük bu yüzükmü?:=))nesin lan sen ahmet kayamı:=))))

Автор northeagle1903 (5 лет)
sakir gibi olurmu hic laf salatasi olmus

Автор Mustafa Özkocaman (9 месяцев)
Bro reis : O yüzük benim yüzüğüm kimseye sattırmam takar parmağıma giderim
öyle hayvanlığın luzumu yok hepini boğarım ( Burda Öldüm :D ) .
Lego reis : Yüzüğü takar giderim diyosun nesin lan sen ahmet kaya'mı (
Bikere daha öldüm :D ) .

Автор Tommy lee Jones (6 месяцев)
-Bi tek bende var lan böle yüzükler.
Çocukken intertette rastaladıydım ilk.Kahkaha
atmamak için zor tuttuydum.Evde izlemek gibisi yok.Koptuk gene :D

Автор Yiğit Kılıç (11 месяцев)
Bu yüzük acayip bi yüzük ya

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта