Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 24,561,776
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Комментарии:

Автор Nuray (2 месяца)
Dikkat; Youtube de böyle uzun videolari indirmeden bazi sahnelerini kesip
indirmek istiyorum. Bunu yapabilmek için bir program veya site varmi ?

Автор Seddam Ekvator R L (1 месяц)
elaa men Kemal abini cox sevirem ALLAH yerini Cennet etsin
AMIN AMIN AMIN

Автор Cesarettin Zeytin (7 месяцев)
Birkaç ayda bir tekrar izliyorum. Dünya sinemasından bir filmin telif
hakkını hediye ediyoruz deseler hiç düşünmeden "Kibar Feyzo" yu alırım.

Автор Hamza Akyıldız (1 месяц)
Kovmirem

Автор Raul Kerimzade (2 месяца)
xiristian olkesinde cekilseydi bu filim 100 faiz oscar alardi

Автор Ata Azerbaijan (2 месяца)
Valla birşey yok. Yüz ifadesine bakin 51:28

Автор Eva Torres (2 месяца)
şimdiki türk filmlerine bin çeker 

Автор Engin Akdan (3 месяца)
Burası gelin deresi bizde kızısmısız amma babamız öldürür bizi mi diyolar
la amk :) 

Автор Berkay Garip (4 месяца)
-allahın emriyle......
+de siktir lo :D çok komik la

Автор Movlan Salimzade (1 месяц)
Allah rahmet eylesin 

Автор selim maral (1 месяц)
feyzo-aneeeyy gız soyunmuşsun hıı gülo-he temelli cıbıldak olmuşam böle
daha rahat ediyemde feyzo-gülo gülo- gülon gurban sa a feyzo- dur kız
cilvelenme şırpıntı hı hı gülo-olmaaaaz feyzo-etme gülom azmışım gayri
mümkünü yok ha gülo- olmaz demişem işte feyzo niyeki koyun gözlüm günahım
nedir gülo-babo geldiğinde bana kötü laf dedin feyzo-töbe valla sana
dememişem gülo-imansız demişen feyzo-dememişem gülo -dedin feyzo-dememişim
gülo -dediin feyzo-dememişem gülo-dediin feyzo-dediysem dedim beeeeee
gülo-oooooooooooooooooohhh gurbaaaaan

Автор Let's Play Pc Games (1 месяц)
52:08 bi yılda bi kere ooooooof of :)))

Автор Aysenur Canli (3 месяца)
cok pis bence

Автор StuckyGamersTR (2 месяца)
Sana layık değil ama al ağam

Bu nedir lo ? 

Автор Senan Qasimov (1 месяц)
guzel film cok beyeniyorum

Автор nicat nazarov (2 месяца)
Allah rehmet elesin . Qebri nurla dolsun .

Автор Nesat Dogan (5 месяцев)
feyzoya 6 bin lira verin lan

Автор Candaş Ulaş (9 месяцев)
-300
-300
-100
-Hepsi bu kadarcık mı gurban?
-Evet
-Benim ki niye ötekilerden eskik?
-Onlar sendikalı
-Bende harranlıyam
-Git ulan işine

Kemal Sunal gibisi bir daha gelmez bu memleket aradan nerdeyse 50 sene
geçti hala güldürüyor :)

Автор Mehmet Gedik (5 месяцев)
Kibar Feyzo-Kemal Sunal, Sener Sen.avi: http://youtu.be/g3-DtrT0eO8

Автор Ramin Aqayev (2 месяца)
Turkiy
yada ikinci bunun kimi kuclu aktyor tanimiram

Автор Kamil Kara (5 месяцев)
CENDERMEYDİK SAYENDE.. :)

Автор cemal ic (3 месяца)


Автор pembe ayakkabim (3 месяца)


Автор ibrahim kazan (5 месяцев)
guzel insan,sanada kalmadi yalan dunya.

Автор taha nur (3 месяца)
pq

Автор tarkan taşdelen (4 месяца)
bu film ağalık rejmini anlatan ve devletin ağalara desdek vererek halkı
disipline etmesini anlatan çok iyi bir devrim filmidir...

Автор Mohammad Shameoni Niaei (5 месяцев)
Müthiş...

Автор emre soysal (5 месяцев)
hll kemal reis böyle o.çlarına da bu yakışır

Автор Kamil Kara (5 месяцев)
BAKIYİMM.. ONBAŞI OLMUŞSAN KIRROO..- " köyün itibarını yükseltem dedim..heç
adam çıkmıyii.."

Автор Osman Tokat (5 месяцев)
adamın dibisin şabanım sen
olmasan tv yi kırarım be

Автор felipo bond (6 месяцев)
Oyun kac kac (: 

Автор mishacol (5 месяцев)
- Hüso ağa Allahım emriyle...
- Ha sittir ulan!
yemek yiyordum tıkandım amk))))

Автор Cesarettin Zeytin (1 год)
Türk sinemasında daha iyisi kesinlikle yok.

Автор Enes Yağmur (8 месяцев)
1:00:30 çalan şarkıyı bilen varsa lütfen link atsın

Автор Zaim Erkoc (2 месяца)
Guloyu satarsa beni everecek kos ula :)))

Автор Murat Kılıç (2 месяца)
Gidip gönlümüzün sevdigini alak

Автор mustafa güler (7 месяцев)


Автор John Cena (2 месяца)
41:49

Автор elmas kilic (4 месяца)
Ne filimlerdi simdiki filimlerin tadı tuzu yok.... 

Автор mustafa cemil iyisoy (7 месяцев)
bundan daha küfürlü, daha güzel, daha gerçekçi ve görmezden gelinen bir
film daha görmedim

Автор Rza Huseynov (9 месяцев)


Автор Mehmet Elgin (5 месяцев)
40:31

Автор Yusuf Öcalan (6 месяцев)
Cok güzel olmuş

Автор urfal orhansahin (6 месяцев)
gülmek için seyret stres at pskaariye para verme :)

Автор esinti (11 месяцев)
e.k.k bu nedır evdekalmıs kızlar yazmıs agam

Автор Ersin Nizam (10 месяцев)
Güldürürken sosyal mesaj veren, haksızlığın hukuksuzluğun ezilmişliğin
dili, zulme karşı koymayı şiar edinmiş bir şahsiyet. ALLAH rahmet
eylesin.mekanı cennet olsun

Автор ozan can kırkyıldız (8 месяцев)
o 310 kişi bilo'nun akrabası.

Автор Polat Tursunov (9 месяцев)
Super :)))

Автор Ozan Can (7 месяцев)
çokkkk komık belkı 1000 defa izlemişimdır hıç bıkmadım bıkmamda ımkansız,
türkıyenın en buyuk baş yapıtı hayatta olmayanların mekanlarını cennet
olsun

Автор ali memmedov (8 месяцев)
COK GUZEL FILM SUPER

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта