Видео


Gabriel Fleszar - Kroplą deszczu



Pierwszy singiel z pierwszej płyty Gabrysia z roku 1999, któwa przyniosła mu stosunkowo wielki sukces (piosenka do dziś grana często w wielu stacjach radiowych)...
W 2005 cover nagrali "polscy gregorianie" - zespół Mistic

[TEKST:]
Tak, to ja, widzisz bywa tak
W zimnym deszczu posłusznie moknę
Za krokiem człowiek, on to lepiej zna
Co znaczy czekać - on tu dłużej moknie
Wpisany w los miczenia łyk
Zapisany wierszem
Poetą mistrz, a błaznem ja
Z datą wczorajszego dnia

Ref. Kroplą deszczu namaluję Cię
A potem długo sam, sam w to nie uwierzę
Kroplą deszczu spłynie Twoja twarz
W tej kropli będę ja
I z sobą mnie zabierzesz

Tak, to ja, moim sługą deszcz
Wiekich powstań i upadków mężem
Groźnych pieśni zapisanych nut
Swoich marzeń otępiałym więźniem
Tak, to ja, a przy mnie Twoja twarz

Ref. Kroplą deszczu namaluję Cię...

Wpisany w los miczenia łyk
Zapisany wierszem
Poetą mistrz, a błaznem ja
Z datą wczorajszego dnia


Просмотров: 4891459
Добавлено:
Длительность: 3:38
Комментарии: 1329

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "10"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Arleta Olewinska ( назад)
Kocham cie Gabriel:-*

Автор Grzegorz Fit ( назад)
nie wiem jak wyale mi ona przypomina wakacje u babci niezyjacej juz
niestety i podniecenie na tle zwyklej czarej mlodszej dziewczyny ktora mnie
nie chciala a teraz po 16 latach wiidze ja przypadkiem na fb zonata
dzieciata ze szok.......

Автор Andrzej Nienacki ( назад)
Do dziś nie wiadomo, co autor miał na myśli...

Автор say noyes (869 лет назад)
Piosenka ponadczasowa, zawsze dobra.

Автор Izabela Tałanda (1213 года назад)
Gabryś- moja 8a klasa :)

Автор lont arkadiusz ( назад)
TO TYLKO KROPLA DESZCZU !

Автор Ania m ( назад)
🎶🎸🎶🎸🎶🎸🎶

Автор nadjowa ( назад)
Ja tu słyszę Savage Garden od początku do końca ;)

Автор Janusz Sulislawski ( назад)


Автор Stokrotka Margarita ( назад)


Автор Karol Nowak (780 лет назад)
gdzie następna płyta ?

Автор Julia Szrage ( назад)
Kroplą deszczu............

Автор arlecia Olewinska ( назад)
Uwielbiam go😘

Автор Agnieszka ( назад)


Автор Rafał Kobza ( назад)
beka z ludzi typu asia czech ;d każdy doskonale wie jak zaczyna się ta
piosenka, więc po co pisać jeszcze to w poście? W ogóle jest to
skandaliczne naruszenie zasad etycznych i gramatycznych, gdyż te słowa to
cytat z piosenki Pana Gabriela wielkiego artysty i powinny być te słowa
ujęte w cudzysłów. Jestem głęboko zniesmaczony takimi postami i nie życzę
sobie takich zachowań.

Автор damiano67ful ( назад)
mrr gabek :* :D -kiedys byłeś ;) xd

Автор zniesmaczony ( назад)
Kiedyś się polewało z tego kawałka a teraz, po 10 latach, na tle tego co
się teraz puszcza w radio i telewizji, brzmi całkiem całkiem. O tempora, o
mores....

Автор blackjohnny0 ( назад)
Wejście miał naprawdę dobre i obiecujące. Szkoda, że później jego muzyczne
wybory były dosyć... dziwne. Zszedł na manowce - oczywiście moim zdaniem.
Powinien pozostać przy typowym rocku, pop-rocku.

Автор Daja N ( назад)
Mozna posluchac do podusi...

Автор Monika Tworek ( назад)
Mozna posluchac do podusi...

Автор icerucard ( назад)
muglbym napisac cos warznego ale nie :P

Автор Anna Kwiatkowska ( назад)
Piosenka na dzisiejszy deszczowy dzień...

Автор bogdan piech ( назад)
co sie stalo z Gabrielem....

Автор Skokomaniaczka PL ( назад)
Przy nim współczesne młode gwiazdki typu Kwiatkowski mogą się schować.

Автор tomasz fijałkowski ( назад)
chłopie za wcześnie zwotpiłeś w siebie

Автор Mariio Jankes ( назад)


Автор Siduś XD ( назад)
bardzo... nie moja muzyka

Автор Olgierd Szyguda ( назад)
Między kroplami deszczu tańczmy... Usta przy ustach, twarz przy twarzy w
garściach trzymając płomień wrażeń wróćmy z miłością bez miraży.

Автор homer0278 ( назад)
cholera. myslalem ze to spiewa jakis kolejny bollszewik( pierdolic nowe
gwiazdki

Автор Mirosław Miśkiewicz (Mironik) ( назад)
Yes it's me - you see it happens
In the cold rain dutifully I'm melting
Around the corner a man - he knows it better
What does it mean to wait - he's longer here soaking
Written in a fate silent sip
written of a poem
Master is poet - and I am clown
With the date of yesterday

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

Yes it's me - my servant rain
Great uprisings and downs husband
Dark songs written tunes
Numb prisoner of my dreams
Yes it's me - and your face with me

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

Written in a fate silent sip
written of a poem
Master is poet - and I am clown
With the date of yesterday

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them
I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

I'll be there - and it will take me with them
I'll be there - and it will take me with them

Автор lukasz bartosik ( назад)
Jest najlepszy! uwielbiam go!

Автор Makos ツ ( назад)
Mielismy z nim spotkanie ;3 spoko ziomek :D 

Автор Marcin Kox ( назад)
nie chce się chwalić ale dzisiaj dnia 13-03-2015 byłem z klasą na jego
występie opowiadał o swoim życiu i śpiewał wszystkie piosenki :D

Автор aarrttuurr99 ( назад)
Zobacz ten film w YouTube:

Автор lukasgld ( назад)
Aktor, piosenkarz, a potem w tym temacie nic.

Автор eveline80swiss ( назад)
widzialam Go wtedy w tranwaju w Poznaniu.ale sie cieszylam:))

Автор J.J. JARMIX ( назад)
its cool

Автор MrSliwa23 ( назад)
Był dzisiaj u mnie w szkole i dostaałem jego kostkę do gitary ^^

Автор Klaudia Misior ( назад)
Fajna nutka!!!!!! Lubię przy niej się kapac

Автор darek dryka ( назад)
super glos ale gosc juz jest stary

Автор Monika Tworek ( назад)


Автор Erjot1989 ( назад)
Moje zdanie jest takie że Gość ma głowę na karku
:)
zdecydowanie za mało jest takiej muzyki, choć ja wolę HIP-HOP REGGAE ;]

Автор Julia Szrage ( назад)


Автор Basia metelska ( назад)
https://www.youtube.com/watch?v=itMrhTp52BY&index=15&list=RDWIct7iwCKmw

Автор Anna Borkowska ( назад)
az lzy sie w oczach kreca... kochalam to jak bylam mlodsza...piekne
wspomnienia

Автор Daria Skuza (107 лет назад)
uwielbiam . 

Автор IWONA W. ( назад)


Автор piotr wójcik ( назад)
mlode lata

Автор pawel220376 ( назад)
bardzo miły...i w porządku i pewnie by jeszcze wiele mógł...ale z takim
charakterem normalny odpadł z tego przykrego stada snobów

Автор Beata Suchwałko ( назад)
Gabriel Fleszar - Kroplą deszczu: http://youtu.be/itMrhTp52BY

Автор Adu Cha ( назад)
Wiem, że chociaż raz w życiu zaśpiewaliście "bo po deszczu" ;>

Автор Galerida83 ( назад)
Ta piosenka oraz "Tak czy inaczej" mają moim najfajniejsze fragmenty o
kroplach deszczu. Tutaj jest "kroplą deszczu namaluję cię" a w piosence
Heya: "I spływam, spływam po policzkach Twych, tysiącem pocałunków,
zaklętych w małe krople" :) W ogóle zauważyłam, że deszcz to niezwykle
inspirujący temat dla artystów, również w polskiej muzyce.

Автор Andrzej W ( назад)
GABRIEL FLESZAR...

Автор Greta Styl ( назад)
I po co On poszedł do programu dla amatorów zamiast znowu wydać płytę?
Każdy go raczej zna...

Автор Tomasz Pelczar ( назад)
Dobre ...

Автор Malgorzata Bierowiec ( назад)
Gabriel Fleszar - Kroplą deszczu: http://youtu.be/itMrhTp52BY

Автор Danusia Gackowska ( назад)
***Kroplą deszczu zaczaruję cię***

Автор helmus jo ( назад)
uwielbiam tego goście byłem na jego koncercie 

Автор Wojciech Lomski ( назад)
cudowny

Автор Beata Pawłowka ( назад)


Автор Tank Jr ( назад)
TAGGG TO JAA, MOJIM SUGOM DEŻCZ Xdd

Автор pawel220376 ( назад)
bardzo mily i wporzo ....poprostu normalny czlowiek...zadko spotykane teraz

Автор qest250 ( назад)
Był dziś umnie w szkole i miał z nami pogadanke na temat naogu :-)

Автор Julia Szrage ( назад)
Yes it's me - you see it happens
In the cold rain dutifully I'm melting
Around the corner a man - he knows it better
What does it mean to wait - he's longer here soaking
Written in a fate silent sip
written of a poem
Master is poet - and I am clown
With the date of yesterday

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

Yes it's me - my servant rain
Great uprisings and downs husband
Dark songs written tunes
Numb prisoner of my dreams
Yes it's me - and your face with me

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

Written in a fate silent sip
written of a poem
Master is poet - and I am clown
With the date of yesterday

I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them
I'll paint you with a raindrop
And then a long alone - I will not believe it
A drop of rain has drained your face
In this drop will be me - and it will take me with them

I'll be there - and it will take me with them
I'll be there - and it will take me with them

Poznaj historię zmian tego tłumaczenia




Tekst piosenki:

1. Tak to ja – widzisz bywa tak

Автор Malgorzata Bierowiec ( назад)
Gabriel Fleszar - Kroplą deszczu: http://youtu.be/itMrhTp52BY

Автор Marek Pietkiewicz (532 года назад)
Magiczny głos, piękna muzyka. ech

Автор jojo sag ( назад)
fajne

Автор Nicolas Wlodson ( назад)
ahhh dziecinstwo <3 obok Bic Cyc-Makumba to byl mój ulubiony kawałek. wiem
rozrzut dobry jesli chodzi o klimat. Ale kawałek sie nie starzeje 

Автор no i co ( назад)
Dziś był u mnie w szkole!
Miał gacie w kratkę :D
Tak sexy <3

Автор FoxKids ( назад)
to już 7 lat 2007-2014

Автор PTAKU ( назад)
Był dziś u nas w technikum, nie poznałem typa, teraz długie włosy, przybrał
na masie i w ogóle inny człowiek. :)

Автор Łukasz G ( назад)
Kiedyś miał kilka fajnych piosenek. Potem przepadł.

Автор Krysia Kłoss (krynia) ( назад)


Автор Cici xD (1726 лет назад)
Gimby nie znają ! xd dobra nutka :)

Автор Aleks Szmigielska ( назад)
Mój idol i tyle! ;D Co się będe rozdrabniała.
Piosenka ze szczęśliwego roku '99 :)

Автор sylwia w ( назад)
widziałam tego pana co śpiewa na żywo i powiem wam że no ładny chłopokc i
moglby sie wziac za piosenki bo stac go na miedzynarodowe hity takie jak ma
shakira np bardzo tez lubie , 

Автор Ania Nowicka ( назад)
Świetne! Idealnie pasuje do obecnej pogody w Białymstoku ;)

Автор Japa Kapciu ( назад)
Kocham to. ♥

Автор Stokrotka 1961 ( назад)


Автор Katarzyna Krajewska ( назад)
fajny facet :)

Автор Beata Miszczuk ( назад)
super

Автор Ewa Rzeźnik ( назад)
♥ cudowna ;)

Автор Krzysiek Nowicki ( назад)
bardzo dobra piosenka madre slow tekst kupy sie trzyma szkoda ze gabriel
nie tworzy muzyki juz bo wychodzilo mu to zajebiscie

Автор Halina Kuc ( назад)
Super!

Автор Ania m ( назад)
Kroplą deszczu ....

Автор Aleksandra K ( назад)
Polska piosenka 
Polish song
Polnisches Lied

Автор Emilia Wiśniewska ( назад)
jeeeeeeeeeeejku dzaaaaaaaad !!!! uwielbiam Cie gabryś ! <3 mam nadzieje ze
kiedyś się spotkamy ! aaah , bardzo chce się z Tobą zobaczyć ! marzę o
Tobie Fleszarku ! umów się ze mną ! proszę! 

Автор Agnieszka Maciulewicz ( назад)
uwielbiam deszcz zwłaszcza wiosenny

Автор burzakreca ( назад)
tolerancja jest jak gowno gdy sie w nie wlezie troche smierdzi potem sie
czlowiek przyzwyczaja tak dziala gnijacy smrud tolerancji w 2003 roku ktos
napisal te slowa utkwily mi w pamieci

Автор ika1323 ( назад)
Kto słucha 2014 ? :)

Автор Tiger Black ( назад)
piękna piosenka zapraszam was do mnie na fb miłość przyjażń
szczęście.Pozdrawiam

Автор Cheeba Rasowa ( назад)
jak był u mnie w szkole zauroczył mnie swoim głosem *-*

Автор Moniq Got ( назад)
Still raining.....

Автор iguassu28 ( назад)
No i gdzie on jest ?

Автор Stanislaw S ( назад)
Kiedyś mi się podobała...

Автор mariusz Rosiak ( назад)
Stare ale moc nadal jest !

Автор Ewa T ( назад)
Kroplą deszczu....namaluję Cię 

Автор Martyna Zielińska ( назад)
był u mnie w szkole

Автор Ga weł ( назад)


Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта