Видео


Pit10 - Katil Olmak İçin Güzel Bir Gün



Pit10'nun hayatından başında geçen kötü olayları anlattığı parça

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 729,367
Добавлено: 5 лет
Длительность: 3:12
Комментарии: 347

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Music"
Видео загрузил: Emin Çağlı
Показать больше видео, загруженных Emin Çağlı


Похожие видео:

Pit10 - Rüyalarım Var
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 687735
Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 http://www.twitter.com/pit10line http://www.facebook.com/serveruraz...
Pit10 - Hadi Konuş
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 478755
Hadi konuş! Baskı var toplumda, askıda çok fikir Korun hadi kaskı tak! Bugün ölür hürce uçan o güzel beyaz martılar Polis terörü canlı çünkü...
Pit10 - En Sevilen Nefret Edilen Adam
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 236209
Pit10'un çıkarmış olduğu yeni albümün tanıtım şarkısı.
Pit10 - Görünmez
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 156831
Pit10 - Görünmez (music video) - Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 Artist: Pit10 Track: Görünmez 2009
Pit10 - Düşündükçe
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 325308
Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 http://www.twitter.com/pit10line http://www.facebook.com/serveruraz...
Pit10 - Yine Boş
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 143346
Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 Bugün de umutsuzum, bugün de kuruntu Yarını karartmak için plânlar kuruldu Yine boş boş,...
Pit10-Ortam kızı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 763511
Onlar vermez gösterir azıcık paraya sana göt verir
Pit10 - Kara Kutu (feat. Emrah Karakuyu)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 341559
Yönetmen & Kurgu: Efe Aydal (Conmech's Eleven) Color Correction & Editing: Kadir Yücel Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 -...
Diyar Pala - Baba
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3515301
Pit10 - Özgürlüğe Darbe
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 310392
Not: Bu şarkının sözleri 22 Ağustos 2011'de internette yasaklanması planlanan ancak yasaklanmayan kelimelerden oluşturulmuştur. Pit10 YouTube...
Beta - Aldattın Değil Mi?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1375710
betanin yeni sarkilarindan olan aldattin dimi
Mode XL - Düzmece
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2356127
Mode XL - Militanz (1 Ocak 2008) Düzmece Video Klip
Şanışer - Bu Sokakta 2011
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1246540
Şanışer , 2011 yılında kaydettiği ilk solo parçası olan "Bu Sokakta" yı video klibi ile birlikte sizlere sunuyoruz . Keyifli izlemeler ... Şanışer...
Beta - Dokuz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1257691
Yeni yetme bebeler ciddi ciddi Beta'nın Sagopa'yı sevdiğini zannetmiş, yok oğlum öyle bir şey. Adam kafa bulmuş Sagopa ile orada.
Şanışer ft. Beta - Herşey Aynı
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 805341
http://www.facebook.com/HipHop.Sanattir Daha Fazlası İçin Facebook Sayfamızı Ziyaret Edin..
Norm O Piç De Bendim (Alayına diss)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2256492
Norm,Norm,Norm ALAYINA DISS ALAYINA DISS
Kamufle Ft. Red, Ais Ezhel, Anıl Piyancı, Keişan, Grogi, Nomad & İndigo - Sekiz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1159339
---- www.facebook.com/anilpiyanciofficial www.facebook.com/delaredo77 www.facebook.com/keisan06 www.facebook.com/kamufle www.facebook.com/aisezhel...
Sagopa Kajmer Sağlam Kapak Yaptı (DiSS to fuat ergin)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1084261
Pit10 - Beni Buradan Çıkarın
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 144457
2009 http://www.twitter.com/pit10line http://www.facebook.com/serveruraz http://www.facebook.com/pit10line Pit10 - Beni Buradan Çıkarın (music...
Sehabe ~ Bize Her Yol Paris Hilton
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1108965
Pit10 - Yarından Öncesi Yok
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 149920
Pit10 YouTube Kanalına Abone Ol: http://goo.gl/B3riy0 http://www.twitter.com/pit10line http://www.facebook.com/serveruraz...
Pit10 Şehinşah - H.A.G.G.G New 2010 track (HİT PARÇA)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 364665
2 sene olmuş lan videoyu yükleyeli zaman ne hızlı geçiyor amk edit: 3. seneyi de devirmişiz her sene bunu göz gezdircem amk yaşarsak :(
Sansar Salvo - Kokain Yok
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 755438
sansar salvo
Beta ft Sansar Salvo - Yetersiz
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 533592
Beta ile Sansar'ın birlikte yaptığı nacizane sözlere sahip olan şarkı. Şarkı sözü ise şöyledir ; Çocuk kaç kapak içirmeliyim geçmişini unutman...
Beta - Pardon Aşkım (2011 Video Klip)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3050679
Ben kötü bir insanım Seni kandırdım çok kindarım Yok bir yanın ,benim hayatımda Ama boş değil yanım hiç Yalnız kalınca Yine baştan, yine yeni...

Комментарии:

Автор Kaan İslamoglu (1 год)
Sansürünüzü sikeyim bu adamlar niye rapıyo yaraklarım

Автор Erinç Devrim Dikmn (1 год)
2090 dan geliyorum hala dinleniyor korkmayın

Автор Anıl Çetin (1 год)
konsa diyo zaten :D

Автор Alper GÜNEL (1 год)
Sen küfür ederek gerçekten çok iyi örnek oldun tebrik ederim altın yarak
ödülünü kazandınız.

Автор Ramazan Kaya (1 год)
sansür bir şarkıya ancak bu kadar yakışır :)

Автор onur yıldırım (1 год)
Sikerim sansürünü a**.

Автор OsMaN GüLeR (1 год)
Türküye ne amına koduğum. TÜRKİYEM diceksin.

Автор Gökhan Harman (11 месяцев)
Aslında Biz İyi Çocuklarız... Ama Şirinleri Göremiyoruz Amk :D

Автор osuruk kaza (1 год)
YIL 3013 OLSUN YİNE DİNLENİCEK

Автор alper tekin (11 месяцев)
Sansüre hayır

Автор NYMSS Revenge (1 год)
sigara , kahve ve pit 10

Автор emre çakır (11 месяцев)
adam sansürü küçük çoçuklar saçma kelimeler öğrenmesin diye koymuş siz
anlamayın die değil !!!

Автор bedirhan cansız (1 год)
altıma sıçtım mk ilk foto

Автор Tolunay Yılmaz (10 месяцев)
Hiç ilerlememişiz aq hala youtube var.

Автор alifuat gümüş (1 год)
Burası günah şehri Kanatsız melekler alevden yataklar 2009 ocak..........

Автор Furkan Demirsöz (1 год)
Türkçe Rap'in en sağlam parçalarından biri..

Автор FaN pAqE (10 месяцев)
PiT 1o

Автор zaki cristiano (1 год)
respect from rap algerien

Автор oNur Erdem (1 год)
KOBRA20 AQ SU YILANI30 İSMİNİZE VEREM :DDDDDDDDDD

Автор Hamit başbuğa (1 год)
Sansürsüz olsa daha iyi ama buda ayrı bir hava katmış parçaya

Автор Oğuzhan Çelen (1 год)
Kardeşim disslere sansür konulur mu?

Автор baki kabasakal (1 год)
/watch?v=1o5BbrmR9To dinle kardeşim :D

Автор TÜRK - İSLAM ASKERİ (11 месяцев)
Diyar pala yerine bi fuat bi saian felan koyaydın be reis :/

Автор Ercem Dogan (1 год)
Lan bu sansür O Piçte Bendim şarkısına konsa şarkının hepsi sansür olur :/

Автор Ömer T.G (11 месяцев)
Sansür süpermiş hiçbir şey anlamadım helal !

Автор Taha Hanli (1 год)
2050 den yazıom :D

Автор Efe Erden (1 год)
sevgilimden ayrılınca hep bu şarkıyı dinliom

Автор Dogukan Demirci (1 год)
lan sen bize kelime oyunumu yapıyon :D

Автор Grim Reapers (1 год)
ne alaka ?

Автор Muhammet Demir (1 год)
Harikasın kardeşim

Автор Asulâl Elif Hügül (1 год)
bu şarkıyı dinlemekten vazgeçemiyorum ya mükemmel. ayrıca Pit10'a hastayım
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Автор ahmet mert demir (10 месяцев)
Years-2013

Автор Burak Efe ÇAKIR (1 год)
Yıl olcak 2014-15-16-17... hala dinlicekler.

Автор ömer kaan (1 год)
Sansürünü sikeyim. pardon. Sansürünü s*****m.

Автор havuclukek09 (10 месяцев)
Olm bu sarkiya bayiliyorum :3

Автор zafer oz (1 год)
Sansür iyi gitmiş

Автор Devran Kaya (11 месяцев)
SANSÜR RİTİM ATMIŞ BRO

Автор Adnan Göze (1 год)
geldiğin yere siktir git o zaman :D

Автор Berk yiğit (1 год)
hayata yeni bi sayfa açıp yeniden başlamak için güzel bi gün peki ya sizce?

Автор irfan başar (1 год)
Pit10 Fooor

Автор Ömer Altan (1 год)
çok güzel bir şarkı, ama betanın yorumu çok daha mükemmel bence..

Автор AdmYldz Yapm (1 год)
Altına mı yattın amk. Cümleye bak

Автор emirhan marşoğlu (1 год)
Katil olmak için güzel birgün-Pit10 Ölmek için güzel bir gün-Jarvan4
(league of legends)

Автор Mehmetcan Yiğit (1 год)
sansürsüz hali daha iyi

Автор jejecem (1 год)
133 kişi gidip serdar ortç dinleyebilir... Hadi siktir git şimdi

Автор Emre Diğil (1 год)
fuck the sansür

Автор Cenk Batuhan Cıbır (1 год)
Sansürün A***a K*****m

Автор Tolunay Püye (1 год)
Disslerde Sansür Konmaz Zaten .

Автор Ertuğrul Altaş (1 год)
Sansürle Daha Güzel Olmuş.

Автор ultraslannnic (1 год)
Ah istanbul ah gunahlarin sehri

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта