Видео


Największe Ciągniki i Kombajny Świata.



mój pierwszy film przedstawia ciągniki i kombajny zapraszam:)

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 316,369
Добавлено: 5 лет
Длительность: 3:43
Комментарии: 113

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "People"
Видео загрузил: danek4477
Показать больше видео, загруженных danek4477


Похожие видео:

WPADKI MASZYN ROLNICZYCH cz.2.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2141689
case ih stx 485
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 3809640
Kombajn zbożowy Claas Lexion 580 - Rekord świata
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1203266
http://www.xn--cigniki-rolnicze-x3b.pl/ - Kombajn Claas Lexion 580 bije rekord świata w zbiorze zbóż - Anglia 2008 r. Koniec sprzedaży kombajnów...
Największa wywrotka
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 418708
Najwieksza wywrotka
MEGA MASZYNY BUDOWLANE
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 185725
Orka prawdziwy rekord świata?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 521890
Najwieksze ciągniki Swiata 2012
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 210191
Miłego Oglądania;]
TRAKTORY BOZKOV 2011
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 9345758
POLSKIE TRAKTORY "URSUS" ,JAK TO BYŁO OD POCZĄTKU.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 431725
TE ZDJĘCIA POBRAŁEM Z INTERNETU MAM NADZIEJE, ŻE NIKOGO TYM NIE OBRAZIŁEM, JEŚLI TAK TO Z GÓRY PRZEPRASZAM !!!!!!!!!!!!
Piosenka o traktorach
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 384279
w tym filmiku zaprezentuje piosenke o traktorach której jest bardzo mało na portalu Youtube ZAKAZ EDYCJI I KOPIOWANIA Nie podaje linku dowloand ,...
najszybszy Ciągnik nie chciał byś go spotkać na światłach
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1021637
najszybszy Ciągnik nie chciał byś go spotkać na światłach
Wpadki Maszyn Rolniczych
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 130326
Wypadki Maszyn Rolniczych
wypadki maszyn rolniczych
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 2058970
kometarze mile widziane jeśli sie podobało wciśnij fajne
Ciągnik rolniczy FENDT 900 VARIO is THE BEST TRACTOR
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 915202
http://www.korbanek.pl Seria Vario 900 od premiery legendarnego Vario 926 w roku 1995 jest symbolem prekursorskich rozwiązań w produkcji ciągników...
Żniwa 2010 cz.1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1531257
Żniwa 2010 w woj. Wielkopolskim.
Niesamowite maszyny - maszyny rolnicze 2/2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 871199
Miłego oglodania
Massey Ferguson 8280 world record
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 5735060
Massey Ferguson 8380 world record
Wypadki Maszyn Rolniczych
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 879028
wypadki
Massey Ferguson MF8690 Najwiekszy ciągnik MF
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 181263
Massey Ferguson MF8690 SUPER
Orka rekord świata poprawiony
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2219005
Case Quadtrac 2005
CIĄGNIKI NA BOGATO .wmv
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 323813
ZDJĘCIA CIĄGNIKÓW Z PODKŁADEM MUZYCZNYM
JEDYNY NA ŚWIECIE KOMBAJN ZBOŻOWY FENDT SERIA P 8 wytrząsaczy
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 81774
http://www.korbanek.pl Dzięki zastosowaniu unikalnej technologi 8 wytrząsaczy oraz rozbudowanego systemu omłotowego jeszcze dokładniej i...
Niemieckie kombajny Fendt Niemieckie żniwa
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 284879
Fendt
MASSEY FERGUSON FORTIA Kombajn zbożowy rotorowy w akcji NIESAMOWITY!
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 221646
http://www.korbanek.pl Trzy kombajny zbożowe Massey Ferguson serii FORTIA oferują innowacyjne rozwiązania technologiczne w połączeniu z prostotą...
New Holland CR 9090 Elevation
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 1149765
Newest combine harvester - New Holland CR 9090 Elevation, 10.7m grain header, Twin Rotor Technology, biggest cleaning (6,5m²), Grain Cam Purity,...

Комментарии:

Автор Czacha123xD (1 год)
najlepszy jest traktor fendt a kombann clas kto zamno lapka wkore

Автор Igor Duda (1 год)
mój pradziadek ma wiekszego!!!!!!!!!

Автор McZenox (1 год)
Co za Muzyka ? Leci łapka i może poleci sub :) Filmik zarąbisty

Автор uprolnictwo (2 года)
Póki co najwiekszym wyprodukowanym ciągnikiem rolniczym czyli traktorem
jest wyprodukowany na potrzeby warunków Australii i Stanów Zjednoczonych
Big Bud Waży ponad 45300 kg i jest zasilany 16 cylindrowym silnikiem
diesela. Osiąga moc 760 KM. Jest wyposażony w dwa zbiorniki paliwa o
pojemności prawie 3800 litrów. Zaś najwiekszym kombajnem jest Class Lexion
580 który posiada nawet 14 metrowy heder i który ustanowił rekord Guinessa
w wydajnosci na godzinę:)

Автор 4przemek (4 года)
@jfjfghjer nie martw się bo mam kombajna new holanda CR9090 cllasa i kilka
jeszcze nowych sprtzętów wyobraź sobie że moje gospodarstwo ma areał 350ha
więc coś trzeba mieć i w tym 200 sztuk krów nie licząc byków

Автор PatrikowGaaaara (3 года)
robione w power poincie xd

Автор przemo1343 (3 года)
Mnie sie takie duże nie podobają ciągniki.. ;D wole popatrzeć na ursusy .. !

Автор Jacek Stanislawski (1 год)
powie ktos co to za JD na początku ??

Автор kasia rygielska (2 года)
zajebiste

Автор piotrmz (4 года)
te ośmio kołowe to telewizor :p

Автор Boomer beznazwy (3 года)
twoją starom

Автор 1304mikus (4 года)
@Arek514059 ty to masz filmu czlowieku juz ci wierze że masz 21 pracowników
,30 ciągników i 6 kombajnów jeżeli masz to jeleniu to nagraj pokaz fotki to
ci uwierze ... dobrze że za marzenia nie karzą bo byś dostał
dożywocie..........

Автор ziubcio1 (2 года)
nie sa to najwieksze ciagniki swiata nie bylo mc cornik nie bylo fendt tri
six ktory ma 3 osie i ma ponad 560km wiec nie sa najwieksze brakowalo
jeszcze wielu innych za to byly nie wielkie choc byly i giganty ogolnie
fajne

Автор jfjfghjer (4 года)
@4przemek człowieku skąd ty tyle kasy bierzesz przecież to miliony kosztuje.

Автор TheKlarino (4 года)
kurwa. w kombajnach niechodzi o sam wyglad i wielkosc silnika i jego
wysokosc tu chodzi tylko o szerokosc pracy (szerokosc hedera) i o pojemnosc
zbiornikana zboze.

Автор mastabasket (2 года)
Barany jestescie

Автор norbils2008 (3 года)
No maszyny duże przyznaje ale w kombajnach zapomniałeś np o lexione 600 bo
po dacie moge wywnioskować, że lexiona serii 700 jeszcze nie było

Автор Kuba Małpa (4 года)
fantastiko 10/10 fajne maszyny

Автор franek konieczny (1 год)
Z tym się zgodze!

Автор Sowaization (2 года)
Każdy z was mówi że ursusy i bizony są najlepsze bo niczym innym nie
jeździliście !!!

Автор skok369 (3 года)
ZAJEBISTY FILMIK

Автор 4przemek (4 года)
@jfjfghjer jest się watowcem to się ma a mam 400 hektarów to mi to
potrezeba

Автор BeNiEk Ursus (3 года)
BIZON jest najlepszy

Автор Kuba Małpa (3 года)
jak jonn dery 2030 jestn taki duży to ja mam takiego na podwurku j niejest
taki duży to komputerowy

Автор Andrzej Lempart (1 год)
nie jestem pewien ale ten kombajn nazywa się chyba Cat Lexion 580
pozdrawiam a i jeszcze jedno w stanach zjednoczonych kosi się jeszcze
szerszymi hederami niż 14 metrów:)

Автор Rafał Poremba (1 год)
xeriona brakuje ..

Автор Krysia Janasz (3 года)
chcial bym nazwy piosenek

Автор MultiMamWyjebane (1 год)
jeden, że ursus najlepszy a drugi że bizon, hehe fajne zgranie, 100% racji
;)

Автор Krystian Rolnik (1 год)
2:48 to jest największy kombajn

Автор skok369 (3 года)
ZAJEBISTY FILMIK

Автор MateoT25A (3 года)
BIG BUG WYMIATA to jest traktor potęga ciekawe ile to zpali na 1 ha 900
koni 16 cylindrów

Автор Marcin4335 (3 года)
@jeery112 big bud

Автор jeery112 (3 года)
a jo sory

Автор 122matejka (4 года)
jak bizon jest największy na świecie to ja jestem bogiem:(

Автор Paweł Krasicki (1 год)
JohnDeere 6630 Premium

Автор Piotr Motorniczy (3 года)
co to za nutka do 0:06

Автор Kuba Małpa (4 года)
autor kto to

Автор FrEEsTyLeR1908 (4 года)
zajebiste !

Автор Damian Dakowicz (1 год)
no tak ale przeciętnie nie wszystkie kombajny były największe hah :/

Автор MrSuchy78 (3 года)
to nie są ciągniki to są monster ciągniki xdd

Автор urbanek12345 (3 года)
piosenka na poczatku to Haddaway - What Is Love

Автор Piotr Motorniczy (3 года)
@pistonix100 dziękuje ale mi chodzi o tą pierszą która trwa od 0:00 do 0:06

Автор Marcin Kocój (2 года)
@seba1995ls i think that's DJ Remo - My Music Song, but check it out

Автор Mental500xMetin2 (3 года)
2:48 :))))) bizon-duma polski

Автор 4przemek (4 года)
@Arek514059 pedale masz jeden kombajn robisz wszystko prawie jednym
ciągnikiem i jeszcze masz 2 stare złomy a te przyczepki na twoim filmiku to
szkoda gadać masz 100h i sięcieszysz to nie moja wina że cię nie stać na
taki sprzęd ja bynajmniej mam 30 ciagników 6 kombajnów zbożowy i wiele
jeszcze innych nowych maszyn i zwiąsku z tym mam 21 pracowników

Автор seba1995ls (2 года)
What's a song 0.45 ?

Автор Krystian Rolnik (1 год)
to jest sama prawda

Автор Adrian Maciak (2 года)
big bud jest lepszy niż ursus

Автор DowNload741 (3 года)
fajny czym obrabiasz

Автор przemo1343 (3 года)
I nasz Bizonek oczywiście ;)

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта