Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 32,510,434
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 32510434
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор KO0LAID555 (6 лет)
i want a lion

Автор HELENA P. Santos (4 года)
Acho esse vídeo a coisa mais linda, a maior demonstração do amor que se dá
ao animal se recebe. Eles tem sentimentos

Автор Leslie E (7 лет)
i just saw this on ellen apparently they raised him and then gave him up
then went to visit him a year later. Thats amazing but it looks like the
lion doesnt realize hes no longer a little cub lol

Автор Martin Broski (5 лет)
bite his DICK off

Автор guru991 (6 лет)
muy lindo el video

Автор videoreff (4 года)
Oops, it's a lion, not a lioness. I can't post a link but search for
Christian the Lion for the full story.

Автор iGoLeC (5 лет)
@yerty2000 lol true and it rhymes!

Автор Ddesmet (6 лет)
just look up christian the lion

Автор Remi Borgen (6 лет)
That was a bit disturbing, and yet very cozy as well:) Allthough the lion
might have wanted to play a little rough perhaps, but it could be fatal to
us, eventhough the lion wouldnt know!

Автор videoreff (4 года)
If I remember correctly these people brought up the lioness from a cub and
eventually gave it away to a sanctuary for lions. Some time later they went
to see her again, hoping she'd remember them as indeed she did. You can
tell how happy the lioness was to see them. No-one would ever be dumb
enough to play with a lioness this size that had never met them! Well,
maybe I did once but that's another story...

Автор asteroids123 (7 лет)
that was the most beautiful thing to see people who cared about animals.
great job!

Автор BroodCarlos666Mex (5 лет)
:D!!!

Автор marcoparreira (6 лет)
sebastian the lion. amazing

Автор RS Man (5 лет)
@yerty2000 No kidding... These people have got to be out of their mind, to
get that close to a wild animal like that... And lose only a limp, if
they're lucky...

Автор David Bordelon (6 лет)
durco02 Alot of their memory is based on their accute sense of smell and
naturally associate that smell with certain animals or objects for a while.
These people have probably took care of it for a while. It probably
remembered them right away. Housecats seem to be the same way.

Автор Oscar Chavez (4 года)
press 3 to see a lion getting doggystyled by a tarzan

Автор Tequila KG (6 лет)
This is a reuniting of a caretaker of the lion after years being in the
wild. Why rename this something it is not?

Автор Connie Chapman (5 лет)
aww man I was waiting for some s*** to go insanely bad... LOL

Автор cyberboy233 (5 лет)
old friends :)

Автор pskillaraplord (5 лет)
these guys had this lion as there pet since it was a lil baby then it got
too big for them to handle and had to leave it in the wild in africa and
then after i while they came to meet him and the lion still remembered them

Автор sami abdullah (6 лет)
what if he ate both of them, dont fuck with lions

Автор sufiremu (6 лет)
el mejor amigo del hombre XD fantastic

Автор Christian Eilts (5 лет)
Actually those men are two male lions, as you can see at their manes

Автор michael211211 (5 лет)
Thats so cute and dramatic.

Автор calebtakesuhell (4 года)
looks like they're making out

Автор hockeyboy852 (6 лет)
the lion is RAPING HIM!! lol jk its pretty cool having a lion like them

Автор macoveialex97 (6 лет)
oh that is sooo cute :X

Автор gamers1700 (6 лет)
just adorable!

Автор Nico Baltazar (5 лет)
They look like the same.

Автор An0niempje (4 года)
If you have worked with animals a lot, you won't be too surprised at this
reaction. The lion has overcome the fact that these people are another
species and sees them more like family members.

Автор liquidsunshine (5 лет)
does it hum ?

Автор Jim Alves (4 года)
Press 5 to see a man fucking a lion ;-)

Автор bigfuzzykitty111 (6 лет)
omg!!lol!! i want that kitty!!!

Автор cyberboy233 (5 лет)
old friends :)

Автор dirtyplaya (7 лет)
a big furry cat

Автор JMiahNYC20Fo (5 лет)
How U Know? Lol

Автор GrdMsterSxay (4 года)
ok, everybody has a long blond hair in his head, so.. no problem

Автор Epinephrine818 (3 года)
Give it some Peanut butter!!!!!!

Автор Paul Montagna (6 лет)
Pretty tame, love seeing stuff like this :DDD Beautiful fucking animal i
wish i had one :(

Автор Hassan Ghouri (5 лет)
cute! :P

Автор 707RipOtee (6 лет)
KittY!!

Автор kindersurprise8 (4 года)
not vs... Its really beautiful

Автор TheSiblingsRule (7 лет)
omg im gonna ask 4 a lion!!! haha joke but amazing how affetionate they r!!

Автор spearsanythin (4 года)
That is a good video, But animals like that are best left alone.

Автор sp0ngcl0ng (5 лет)
so sweet:)

Автор Taylor Mansfield (3 года)
One day you'll be lunch pal. Never trust a wild animal ever.

Автор ltorres307 (5 лет)
I see thats in dicovery channel, this history is very sentimental :'-|

Автор Shablivion (5 лет)
lol

Автор spelmat (5 лет)
If the lion were their pet, I don't think a lot of persons would mess with
them... Damn, a lion running towards a human for a hug because it is happy
to see him, it is still quite unbelievable ! Great true stroy !

Автор DURCO02 (6 лет)
How can this lion recall this?

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта