Видео


https://youtube.com/devicesupport



https://youtube.com/devicesupport
http://m.youtube.com


Просмотров: 25,042,182
Добавлено: 1 месяц
Длительность: 3:56
Комментарии:

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Howto"
Видео загрузил: YouTube Help
Показать больше видео, загруженных YouTube Help


Похожие видео:

https://youtube.com/devicesupport

Просмотров: 25042182
https://youtube.com/devicesupport http://m.youtube.com

Комментарии:

Автор Jesus Alonso (5 месяцев)
Looks so good. How long did it take :)

Автор Robert White (11 месяцев)
you do realize you're supposed to replace the cover gasket every time you
remove the valve cover from the head right?

Автор yellownp22541 (9 месяцев)
Very nice, keep up the great work. how about a list of the brushes and
polishing materials?

Автор All2skitzd (1 год)
Be careful about using any random degreaser with aluminum parts. Certains
kinds will stain the aluminum pretty bad and can happen pretty fast
depending on the strength and how long it sets. If it smokes its eating at
the aluminum. 

Автор MrmaesxD (11 месяцев)
Nice job man ! Gonna give this a try.

Автор mitchell lawrentz (1 год)
Where did you get the bit for the drill

Автор James Hunter (2 года)
somebody who drove a honda must of pissed in your kornflakes.....if
not,come see me with a bowl and ill help ya out:) fuckin haters lol

Автор eric31291 (3 года)
nice job but im pretty sure if you get the green compound youll get even
better mirror results

Автор Andrei Gonciulea (4 года)
Yeah that's the place. It's only like 20. The wax come with the pack.

Автор juggnautbitch (2 года)
except that the surface underneath the factory high temp coating is
extremely rough and needs to be sanded down starting with 400 grit moving
up to 1500 for a mirror finish.

Автор JDM-House (3 года)
have you tried blue magic

Автор luis84346 (3 года)
Nice man I got a civic too n I want to get the valve cover like that nice
job

Автор shergernetic x (3 года)
Damn that's clean nice job

Автор Greenmonoluche (3 года)
Good job but if u used finer sand paper it would look even chrome

Автор OH4Racing (3 года)
Ridiculous that's nice I'm trying to polish mine but I'm using mothers mag
and aluminum polish cream I guess I need the bar cuz it's nothing like ur
vid

Автор opie7afe (3 года)
that's not a clay bar, a clay bar removes above surface bonded contaminants
from car paint, what you are using is called a rouge compound. learn proper
terminology before making a video, it helps other users so they know what
to look for...

Автор Jonathan Jones (4 года)
HOLY SHISH-KABOB looks good man!! I wanna try this.

Автор Michael Freeman (3 года)
where did you get the brush. or at least, wut is the name of the brush??

Автор tomuchchocolatemilk (3 года)
how long did this all take so i can plan my day a little better?

Автор FOX STANG (2 года)
it's not moms..lol...its mothers polish

Автор Devon MacPhail (3 года)
Yup. I own one.

Автор Daven Sheng (3 года)
Your dog like to polish his stomach too

Автор goigoitoy (3 года)
i want to make love to you

Автор MrnoWun0 (3 года)
dont got to home depot they rip you off. lmaoooooooooooooo

Автор a7axl (4 года)
would be best to get that cover in a vice my friend :) would hate for it to
shoot off the table and hit that yapping wining bitch of a dog on the head
lol

Автор nightmathzombieethan (4 года)
Cool vid bro, so much better than all the guys on here doing crappy red
crinkle paint jobs. I like the crinkle paint, but everyone does red, and it
always comes out really shitty.

Автор dustintucker2 (2 года)
be. sure. to. use. carpet. or. you. will. have. oil. leaks. all. over. the.
place. lol great. nice video been trying to figure out how to get some of
my stuff to shine. thanks!!

Автор Pacificx209cali (4 года)
does the mothers kit include the round brush,clay bar and tips?

Автор dustintucker2 (2 года)
I think you missed the "polishing" step.. that thing is dirty

Автор Devon MacPhail (3 года)
It did produce 106hp new, now its probably more like 80.

Автор Eric Cliffton (3 года)
That bar is called rouge, the "brushes" are called buffs.

Автор 5cylcoupe (2 года)
Muh dick with aids

Автор Nick Brugato (4 года)
first thing you want to do is get some hose

Автор B.J. Davlin (5 лет)
How many RPM is the drill you used?

Автор okonaoko11 (4 года)
how long did it take u to do that?

Автор Bill Martin (2 года)
Hey Man .........Thank you for your help. Much appreciated, now I now how
to proceed with my valve covers. Thanks again! Bill

Автор joeshmo14760 (3 года)
Haha "black granite stuff." And that isn't clay btw, it is compound.

Автор alex hall (2 года)
still looks swirled as hell after the polishing. why? Because its been
sanded with 200g paper then directly polished after that, cant polish 200g
scratches period. Want perfect results go buy a $10 can of aircraft
stripper, and that old paint and grime will litterally melt off. Without
any sanding polish from there with the same steps and you'll see the real
mirror effect you want. Good job man keep it up and you'll perfect it no
prob.

Автор anthony marshall (3 года)
Nice job and very helpful video

Автор peladetoparati (3 года)
ohhh ok i came back to this video to find out more about the polishing
compound and someone say in the comments harbor freight so thank you a lot
u save me time cause i was looking for this products everywhere

Автор Jafromobile (4 года)
stopped by 'cause your video linked off of one of mine... The mother's
polish... If it didn't work out, you're doing it wrong. It's actually one
of the best, but it's not something you can make a great shine with. It's
only meant for maintenance. If you're only sanding to 220 grit (I go up to
at least 600), you should at least start with the black rouge. It will save
you a lot of time. The white rouge is a finishing rouge. Mother's
hand-polished after that and it will really pop.

Автор Ruben Lomeli (4 года)
where did you get that bar of wax?? harbor freight maybe?

Автор gav240z (4 года)
looks good mate. Going to try polish my Mazda RX-7 FD's intake manifold
like this.

Автор silentchaos1 (3 года)
lol 26 hp loss?

Автор kpertchik (3 года)
nice job.

Автор clemente guzman (3 года)
thumbs up for dogg

Автор SilentOneCorajuda13 (2 года)
I meant what is the name and model # of the polishing kit?

Автор Slammed4drEGlol (2 года)
Ahahahaha just replayed him sayen get some hoes about 10 times

Автор Zander Nicholas (2 года)
and, um....

Автор Andrews brothers (4 года)
acorn nuts.

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта