Видео


lagu murut



ntah apah teguk la sendri


Просмотров: 83916
Добавлено:
Длительность: 4:49
Комментарии: 28

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "24"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор jack daniel ( назад)
ok bah kalau ko...

Автор ryee zyee ( назад)
agaya urm lagu hitu kayam.....

Автор noordinlee lee ( назад)
untuk pngathuan...sistem khawin byar brian 3x ataupun brian mati,ia hanya
hanya yg di amalkan oleh kaum murut tagol, iaitu pensiangan sepulut
saja...nabawan kgau,tenom,tawau,brunei sipitang tiada...

Автор noordinlee lee ( назад)
lagu2 murut sbnarnya ada pontesi mcam lgu bngsa lain,jd d harap kualiti
lagu2 video klip,fesyen kna upgrade bnyak...dan tdak lupa musik jgk kna
upgrade...cmpurkan ngan bunyi gitar sekali..macam lagu2 jimmy palikat..tdak
mustahil nti lgu2 murut akan jd pilihan pgamar2 lain

Автор odstrullyz ( назад)
ikut tmpt sma ikut jenis murut. bukan semua murut buat berian mati. kalau
semua begitu, x siapa pun mau kahwin perempuan murut. saya pun x kahwin2 la
kalau begitu.

Автор din segamat ( назад)
bukit layang2 ada bunian itu... dgr cerita ada pasar mlm pada hari2
tertentu.

Автор din segamat ( назад)
jadi siapa lah kunu menang itu ndyskater...pasti murut bha kan

Автор sornnye ( назад)
sa dengar2 penyanyi lagu ni dah meninggal... betul kah? kalau betul, R.I.P.
may god bless u soul...

Автор sunar31 (1727 лет назад)
piwwit aramai ttt

Автор danny den ( назад)
Sya mo belajar murut...

Автор kualamuaya ( назад)
Welcome 2 sipitang...yaeh~~ nice songs..beutiful sipitang view awsome..!

Автор Roger D ( назад)
siok ba ni lagu

Автор Goku Gaban ( назад)
best ohh ini lagu murut walau pun sya inda paham tapi janji siok ba amm

Автор jjynelsie ( назад)
best nya lagu...saya mo p sipitang la singgah bukit layang-layang mana tau
dapat jumpa si Nency haha

Автор gaman2gaman ( назад)
Suamndak dalam tu lawa la....lawa lawa bah kan urang murut nie. Kirim salam
sama sumandak murut dalam video kilp ne buli?

Автор gunsobuh81 ( назад)
hahaha..ada panau penyanyi dia...

Автор justin87luv ( назад)
ko mau bercerita ngan org murut,,cari ckap ja apa yg ko mau minta belajar ,,

Автор boullets boul ( назад)
d mana bah tmpt boleh cerita2 sma urang murut ne...

Автор boullets boul ( назад)
proud to this song.

Автор hzen jio ( назад)
tambah lagi lagu murut am kayam abis di garabang mlm ipoh x
jual..kurang2pun suara c ampak je i dgr dlm umah 2 pun klw dia jiwa2. klw
blh lagu baru 2 bah..yg selalu ckp cincai la garit...sejarah pangie. i love
u all muuaaaaaaa sakit.......

Автор gaman2gaman ( назад)
Best Lagu nie........Salam dari Planet Marikh.

Автор kawannu ( назад)
uiiiii...lagu kegemaran sa oh....huhuhuhu

Автор gaman2gaman ( назад)
this song is Cool....

Автор gaman2gaman ( назад)
This song is wonderful. I love murut song eventhough I am not murut.

Автор malimbas ( назад)
ok bah lagu ni.. murut original....

Автор Nel NJ ( назад)
iya...btl ko ckp..moginum ja sia tau ...muahahaha....i'll never get
offended sorry :p

Автор Nel NJ ( назад)
muahahahaha.....siok ni lagu ..bikin rindu kampung sia..sbnrnya tu lirik
mmg sedih tp lagu murut mmg bgtu..sedih ka gembira ka, tune semua rancak
hahaha...smpi x buli feel tu lagu ...ni lagu klu di moginum di kg ni rancak
lagi urg manari pdhl sodih kaka ni hahaha

Автор Nel NJ ( назад)
ni kisah cinta di bukit layang...lbh krng lirik begini: senyumanmu yg
tersipu-sipu, membuat hati tertarik pdmu, lirikan matamu menggamit hati...
dan nama tu ppuan si Nancy..yg menjadi pujaan hatinya..klu patang2 ja turus
dia rindu la smpi dlm tidur pun terbayang-bayang... ekekeke...lbh krgn
la..mangkali salah tp sia paham bgtu

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта