Видео


Tarekat Naqsyabandiah Al-Kholidiah



Majlis berbaiah ahli baru di Ipoh, Malaysia bersama Tuan Shiekh Tajuddin Barsilam, Langkat, Sumatera.

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 66,859
Добавлено: 6 лет
Длительность: 1:16
Комментарии: 144

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Education"
Видео загрузил: anakjawang
Показать больше видео, загруженных anakjawang


Похожие видео:

(1/4) Menilai Tarekat & Kesufian Dengan Syariat Allah
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 24831
TAJUK SEMINAR : Menilai Tarikat dan Kesufian dengan Syari'at Allah Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=wfBTpBZmTV8 Part 2:...
ATRAKSI TASAWUF TINGKAT TINGGI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 27129
Dr Asri 13S18 : S4 Doa & tarikat?
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 19070
ISTIGHFAR, Riyadhus Solihin di Perlis Darul Sunnah
Fatwa Tarekat - Prof. Dr. S. Syeikh Kadirun Yahya 1/5

Просмотров: 52787
Fatwa Tarekat saat penutupan i'tikaf 1987
zikir jahar
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 45428
Majlis Zikir oleh ahli sufi & tarekat di Malaysia
Rahsia Hakikat dlm berTariqat (Preview-2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 60384
Pengajian tasawuf kupasan ilmu oleh Tn Syeikh Drs.Hj Hamdan An Naqsyabandiyah Al-Kholidi Babussalam,Indonesia dalam kuliah suluk beliau yang saya...
Tarekat
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 24450
http://ilmuhaqq.blogspot.com 0193619305 Tarekat yang ada pada hari ini banyak yang tersasar dari landasan Rasulullah s.a.w.
Fatwa Tarekat - Prof. Dr. S. Syeikh Kadirun Yahya 2/5
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 29851
Fatwa Tarekat saat penutupan i'tikaf Tahun 1987
Tarekat
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 216391
Tarekat in Malaysia
MA'RIFATULLAH - MENGENAL ALLAH MELALUI AKAL
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 60181
- ..AWALLUDDIN MAKRIFATULLAH.. - MAN ARAFA NAFSAHU FAQAD ARAFA RABBAHU ANAK KUNCI MENGENAL ALLAH ............... Mengenal diri itu adalah Anak...
Pelajar baru Naqshabdandi sign aggreement - macam cas bateri
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 23185
Nak jadi member Tarekat Naqshabandi Hallaqi kena sentuh-senthan sampai terasa aliran elektrik dia mengalir ke tubuh kita. Joommmmm.!!! Sila semak...
Munajat Suluk oleh Allahyarham Tn Guru Hj Basri Hashim
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 35858
Alunan munajat suluk oleh Allahyarham Tn Hj Basri Guru Tariqah & Tasawuf Surau AlKholidi K.Kangsar,Perak
Fatwa Tarekat - Prof. Dr. S. Syeikh Kadirun Yahya 4/5

Просмотров: 19792
Fatwa Tarekat saat penutupan i'tikaf Tahun 1987
tawajjuh thoriqoh naqsyabandy kholidy.FLV
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 11975
semua tentang thoriqoh atau tarekat naqsyabandiyah kholidiyah baik dzikir, suluk, bai'at.
Silsilah Singkat Perguruan Thoriqat Haq Naqsyabandi
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8285
Silsilah Singkat Perguruan Thoriqat Haq Naqsyabandi
sunan gunung jati cirebon (BAG:1/2)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 102745
Shaykh Nazim on the meaning of Tarikat & Sheikhs
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 13600
http://osmanli.us/ === http://www.nakshibendi.com Mawlana Shaykh Nazim explaining what tariqa and sheikhs are. June 2001, english subtitles...
Daghestani Mureeds meet Sultan ul-Awliya
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 26067
Saturday, Oct 22, 2011 Mawlana Shaykh Nazim Adil Al-Haqqani Sultanul Awliya Sohba/Discourse - Lefke Cyprus English subtitles are included in this...
Doa Dan Dzikir Terbesar Di Dunia Bersama AlHabib Umar bin Hafidh - Senayan
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 8332
Majelis Rasulullah SAW Doa Untuk Bangsa & Dzikir Akbar Majelis Rasulullah SAW bersama AlMusnid Al'allamah AlHabib Umar bin Hafidh Jumat,31 Desember...
Fatwa Tarekat - Prof. Dr. S. Syeikh Kadirun Yahya 5/5

Просмотров: 14317
Fatwa Tarekat saat penutupan i'tikaf Tahun 1987
10000 New Naqshbandi Murids (Students) in Indonesia
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 24382
Sep 3rd 2007 - Jakarta Indonesia - At a Mosque inauguration Shaykh Hisham Kabbani initiates over 10000 attendents into the Naqshbandi Tariqat....
Fatwa YM Ayah Guru - Hari Guru (Part 1/4)

Просмотров: 18557
Prof. Dr. S. Syaikh Kadirun Yahya Muhammad Amin, seorang Mujaddid di akhir zaman.
Azan Suryalaya yang mendayu
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 61082
Masjid Inabah Kamal Semporna
Zikir Tok Ayah Al-Majzub - Hakikat Tarekat Sufi Tasawuf yang menyesatkan orang bodoh
Рейтинг Рейтинг Рейтинг РейтингРейтинг
Просмотров: 73262
CARA IBADAT ORANG TAREKAT SUFI SEMUA SUFI SAMA TAPI MEREKA TAK MENGAKU SAMA MASING-MASING MENGKAFIRKAN TAREKAT LAIN TAREKAT DIA SENDIRI YANG BETUL...
Halqah Zikir(power)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 50443
X-perience it yourself

Комментарии:

Автор nazmanj (4 года)
jais buat tauliah bagus , mahfuz sibuk benteras wahbi, yg ko org timbul
pula ini, ta sempat kerja jais dalam agama saja umat berpecah berpuluh d
malysia ni. belum lagi bomoh2 kg yg tau pekara ghaib, nujum2 lagi la handal
barang hilang pun tahu d mana , macam2 ada org melayu ni tidak ketingalan
setiap sudut aku puji la, bab agama lagi la imam masjidil haram pun kalah ,
ya la dia wahbi mana tau , aku suka imam mlysia pi ganti imam mekah yg
wahbi tu , insaallah satu masa nanti arab pun ikut

Автор Rossly Samad (1 год)
mana ada main ijazah ijazah;nabi pun tak dapat jamin anaknya masuk syurga
beb........

Автор nurul baiti (2 года)
@napi83 masing2 ada kekurgn dan kelebihan..

Автор Ahmad Yusof (3 года)
@matnoq71 Bagi mereka yang berusaha bersungguh-sungguh mengamalkan dan
melaksanakan hukum syariat, inilah yang dinamakan TARIKAT atau disebut
dalam bahasa arab ialah TAREKAH. Tarikat dari segi bahasa ialah
jalan.Apabila seseorang telah mempelajari, memahami dan meyakini ilmu
syariat, lalu dia meLAKSANAKAN atau BERAMAL dengan ilmu syariat tersebut
dengan bersungguh-sungguh, maka itulah yang diertikan dengan TARIKAT. Anta
ada facebook?

Автор lekirbertuah (2 года)
atau anda bukan ahli tarikat dan sengaja buat begini..jika anda ahli kita
sudah tahu maknusia sekarang byk yang tak faham dan tidak mahu faham..tidak
mahu mengingat allah sentiasa..hanya mabuk dengan dunia..

Автор sekebau (4 года)
apa tu tarikat...? ajaran sesat ker.. tarikat ni ada dlm quran ker... klu
ada nabi tarikat apa... tapi aku tengok dah macam geng ayah pin dah...
memuja manusia lebih pada allah... sedang kita suma sama saja disisi
allah.. makhluk yg hina.. kita suma adalah hamba....tiada yg lebih mulia
melainkan Allah.... tok guru ni lagak cam raja jer... mulia sgt ler tu meh
jilat bontot aku.....

Автор a97011 (5 лет)
salam haiziel..ko ni dari dlu lagik..ape ko cbe buktikan?kire ko la
satu2nya yg makrifah ALLAH ke pe?kene blaja dari ko ke baru btol?seolah2
mcm ilmu ko dh abes lengkp..dlu rasa kite pnh msg2 kat email..pastu ko dh
xbls dh?

Автор nashsmart (5 лет)
ni kat mne ni??? sye sllu pg kat kundang.. tuan jahid sidek... tulon info
kat sye... nash_mml@y.c salamullah..

Автор jagung808 (1 год)
apa ini jalan rasulullah? rasulullah ajar beginikah? fattabiouni kah ini?

Автор khairullnizan dahlan (1 год)
kalau benda elok... kenapa nak takut? kalau ianya benar... kenapa gabra
bila letak You tube.... bermakna... ini bidaah yang Rasulullah katakan
sesat dan ke neraka

Автор MALI KATY (1 год)
apa lah ko punya statement? akidah sesat walau 0.000001% pasti neraka
tptnya ...no kompromi

Автор tengku tenkujuh (4 года)
@emi0218 BETOL BETOL BETOL!!!!

Автор Mailo S (1 год)
[al-Rum 30:31-32]

Автор Dauss Dauss (2 года)
setiap ajaran Islam itu untuk disebarkan bukan disembunyikan..kalau
disembunyikan pasti ada sesuatu disebaliknya..tolong jelaskan..maaf
sekiranya mengguris hati pihak tuan2 sekalian..

Автор ioi (5 лет)
ok..dr satu video komen ke satu video yg lain ko nak buat fitnah. JGN JADI
BODOH..ko lahir ke dunia pun ada yg mengajar. Kecuali ko lahir takde org
azankan? Mana datang ilmu? Nabi pun berguru dr Jibril.Nabi pun baiah
sahabat. Alamak ko ni. Ckp benda tinggi melangit, perkara basic tak tau.Aku
cabar ko!! hidup berbahagialah tanpa guru didunia yg ko anggap mudah ni.
Aku tgaskan disini. Ahlillah jangan ko keji , kelak ko tau akibat dan
kifarahnya. Aku berlepas diri. Ko akan telan semua kata2 ko tu

Автор sekebau (4 года)
@emi0218 ko tolong jawab kat aku klu ko pandai sgt nabi dulu tarekat
apa.... ayat mana dlm quran sebut pasal tarikat...... setahu aku org masuk
tarikat ni bongkak kata bodoh kat org.. mcm ler ko ilmu tinggi sgt..sifat
sombong ni sifat setan.... lagipun bnyk org masuk tarikat ni jadi
gila...ilmu baik mane leh jadi gila... ilmu setan jer la leh jadi gila...ko
tanya ayah pin pun dia tk ngaku yg dia tu sesat...

Автор Ahlussunnah Wal jamaah (3 года)
Klu saudara matnoq71 xpuas hati, kita ble bjumpa & bw skali 'guru' saudara
yg mgajar ilmu al-quran dan al-hadis tu... Sia2 kata2 kita klu tanpa ilmu &
tanpa dalil yg sahih... Semoga Allah kurniakan taufiq & hidayah buat kita
smua... amin~

Автор abongkadir (4 года)
hahaha... 3 line loser!!

Автор Ibn Abdullah (2 года)
Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh. Kami berzikir kerana nak mencuci
hati kami yang kotor. Kami berzikir kerana Allah. Nak kenal Allah kena
bersih hati bersih jiwa. Zikir cara kami bersihkan hati dan bersihkan jiwa.
Saudara jangan tersinggung pula. Harap saudara sudah faham kenapa kami
harus berzikir. Jazakallah Khairon Khotiro.

Автор bleedurst (3 года)
kepada saudara matnoq71 ...kalau iya pon saudara ini hebat...jgn lah cakap
org lain tipu dan ikutan org tarikat ini pembohong...untuk pengetahuan en.
matnoq...saya bukanlah pengikut tariqat atau ahli sufi...saya hanya mencari
guru yang mursyid...jika saudara boleh tunjukan Syurga dan neraka kepada
hamba...saudara sajalah yang jadi guru hamba...

Автор sekebau (4 года)
@firdhal0ve hati ko tu bersih sgt ker dah mcm geng ayah pin dah tuih..aku
ludah kat kepala guru sesat korang

Автор Mauies Ramlee (1 год)
soalan pokok..kenapa harus belajar agama?Dari ilmu syariat hingga tarekat
sampai makrifat? Adakah sebab nak buktikan siapa yg meniti atas jln yg
benar?Adakah itu tujuan kita?Soalan mudah...tujuan hidup untuk apa?Kemana
tuju kita selepas ini...adakah kita semakin jauh dari nur islam itu sendiri?

Автор matnoq71 (4 года)
@bleedurst CUKUPLAH AL QURAN DAN HADIS ITU. BELAJARLAH DGN GURU YANG
MENGAJAR HADIS DAN QURAN, LEBIH HEBAT AKAN ANDA TAHU TENTANG ISLAM DARI
TARIKAT INI....JANGAN TIPU DIRI SENDIR, BELAJARLAH LAGI

Автор emi0218 (5 лет)
ni lah org kate suh blaja agame lari..blaja yg dah potong2 punye..idup xnk
beguru..ha..kan da bodoh..kan ada hadith sahih riwayat tarmidzi..ada seorg
shabt bertanye kpd shbt yg len,ilmu apakah yg mula2 ditarik oleh
Allah??shbt menjawab,ilmu tasawwufffffffff...sbb 2 org skang xpdulik da
pdhl ilmu wajib..ni ble dgar tarekat je sesat..sesat..pdahal die yg
buta..barabgsiapa yg buta didunia maka butalah dia diakhirat..nauzubillah

Автор emi0218 (4 года)
slm mat..name pon kebau..ko ckp ak smbong tp ko xsdr yg ko tu pon lg smbong
snanye..mmg lam al quran xde sbut sal tarekat scare mutlak..kalau tgk gak
ade ke sbut sal brape rakaat solat sume tu?byk je yg ko wat xde lam quran
aku rase..tp nape ko wat??kalau nk tggu dalil qat'ie dari quran mmg xjumpe
la...sbb tu org suh ngaji..kalu aku xngaji xde ak nk cmpur hal ni der..pkir
dlu b4 ckp tu...taghayyarul fiqh bitaghayyir zaman..

Автор sekebau (4 года)
wali2 Allah menangis kerna takutkan Allah...merasa dirinya kerdil disisi
Allah.. geng ayah pin bangga apabila pengikut dtg memuja nyer...so paham
jer ar..sesungguhnya siapalah aku utk menghukum seseorang apalagi menunuh
org jahil

Автор creedveins (3 года)
untuk mengetahui sejarah para wali wali allah ini cube type d you tube ini
cth Syed Syeikh Muhammad Said Al Linggi,ini salah seorang wali d malaysia
dari negeri sembilan,ade documentary mengenai kisah hidupnye di you tube
ini,cume jangan tersalah type iaitu wali band,nanti keluar yang lain..lagu
cari jodoh pulak yang keluar nanti,hehe,sekadar gurauan,salam dari
saya,peace no war : - )

Автор emi0218 (4 года)
kalau kita tgk ulamak2 besar kat ngara kite pon mgamalkan amalan tarekat
ni.cntoh mcm tuan guru nik aziz,mufti perak,mufti ngeri smbilan n rmi lg
.sape mreke ni?ulamak2 tue yg ilmu kite ni celah gigi dorg je..adakah mreke
yg da lme blajar ni nk bwk kite kpada ksesatan?ulamak itu pwaris nabi..jadi
ape yg dorg bwk tu sume yg diwarisi I'Allah..yg sal cium tgn guru ni pe
masalahnye?bkn kah kite dseru supaya memuliakan guru?

Автор as7raf (4 года)
saya budak baru belajar,tapikan kalau disertakan dengan buat
dakwah,insyaallah islam akan jadi hebat seperti dizaman rasullullah dan
sahabat..

Автор Ibn Abdullah (2 года)
Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh...Memang ada connection. Yang
akarnya adalah Naqshbandiah. Daripada akarlah yang terhasil pohon2 Kholidi,
Haqqani, Ahmadiah, Qadiriyyah, Muhamaddiah, & banyak lagi. Jazzakalah
Khairon Khotiro.

Автор a97011 (5 лет)
takde sape ckp xmsok tarekat x msuk islam..sape ckp tu? sama2 tgok
balik..iman islam ihsan..

Автор Nizam Act (1 год)
Setiap manusia perlu berguru, kena guru yg berwasilah, berbaiah dgn guru,
faham ko, bkn berbaiah tiga line,yg tu yg karut, sahabat nabi semunya
berbaiah dgn nabi, klau sapa kata ni sesat sah la org tu mangkuk ayun,

Автор theseliparjamban (1 год)
Tarekat Naqsyabandiah telah difatwa sesat oleh jakim harap semua masyarakat
islam khususnya di malaysia tidak terpengaruh dengan komen2 mereka2 yang
nampak bijak dan meyakinkan ini ye. bolehlah check sendiri ye kalau tak
percaya. Assalamualaikum

Автор ryu serizawa (1 год)
semoga diperjauhkan fitnah terhadap umat Islam di Malaysia..Inilah kehendak
Barat

Автор sekebau (4 года)
@emi0218 biar betul ko ni... hadis nabi mestilah kuar prkataan dari mulut
dan tingkah laku dari rasul sebagai teladan untuk umatnya ... kalau sahabat
tanya kepada sahabat itu bukannya hadis bodoh... itu hadis opah ko...

Автор Raf Pae (1 год)
Susahnya jika ad yg komen trlrbih pandai...hamba2 Allah ni masuk tareeqat
semata2 kerna nk mndekatkan diri pada Allah taala..tiada niat lain pun..
siapalah kamu utk menyesatkan hambaNya yg bertakwa

Автор sekebau (4 года)
@emi0218 ko kena banyak lagi belajar tentang hadis terutama hadis sahih
muslim....beratus ribu hadis beb abu muslim kumpul..bukan suka2 tulis cam
hadis yg ko bagi ni...org jahil saje yg bnyk terpengaruh dlm ajaran sesat
ni..rujuk al quran dan hadis itulah jln terbaik bagi mengelak dari
terjerumus dlm kesesatan

Автор Waled Hashemi (3 года)
Kenapa perlu berbaiah? Bagaimana kalau kita langgar baiah? Dosa tak?

Автор haiziel666 (5 лет)
ahlillah ka ahli kongsi gelap? Setan hari ni pakai smart, baju lengan
panjang, kasut berkilat, rambut sikat rapi, gemuk2 pulak tu. Setan ni
pandai, dia pegang satu tok guru satu kumpulan rosak akidah. Setan dulu
kurus2 kena tiup angin pun melambung. Kalau hang nak tau betui ka dak apa
aku tulis ni, Hang mintak kat tok ayah hang supaya dia bukak hijab bagi
hang nampak setan, Tak payah mintak kat ALLAH, mintak kat tok guru hang
sudah la, hang makrifat tok ayah bukannya makrifat ALLAH.

Автор Zull Kiffli (1 год)
mintak maaf menyelit,sy bukan lah arif sgt bab nur2 Allah ni,tp apa yg En
Mali cakap ni x elok,knp kita perlu menilai seseorang dari luaranya,jgn lah
terhijab dgn luaranya kerna kita xtahu darjatnya di sisi Allah,bukanlah nk
membanggakan dia tp sekurang2nya hormat lah ciptaan tuhan..dan apa yg saya
tahu nur Allah tu bukan lah cahaya semata2..

Автор necrobalsagoth (5 лет)
kpd duniakujua... klu x tau buat cara x tau.. jgn pandai2 bg komen.. ilmu
anda bru sebesar jari kelinking jgn nk duga lautan dalam.. majlis agama
islam pun x mngatakn tarekat itu salah.. sedangkan rasulullah pn
bertarekat.. dan juga para sahabat..

Автор bleedurst (4 года)
@abc74130 ...saudara al-quran dan hadith mmg x boleh
dipisahkan....tp...jalan menuju ketuhanan...mmg ada satu
jalan......terpulanglah jalan mana yang kita pilih.... cth:- ada org
beramal hanya berdasarkan dari apa yg diajar di sekolah dan mengikut hadith
dan al-quran...ttp ada juga yg berguru dan juga berpandukan al-quran dan
hadith.....Rasulullah juga diajar oleh Allah melalui jibril....apa saudara
semulajadi sememangnya sudah arif mengenal Allh??

Автор RainbowCountry92 (1 год)
macam mana ko tahu diorang 100% sesat? aku tak tahu jadi aku tak berani
cakap dia sesat. nanti takut jadi fitnah. kalau fitnah 0.00001% pun dosa
tetap 100%. aku dah check, majlis fatwa n9 dah luluskan tarikat ni, yang
selebihnya aku tak berani komen la. point aku jangan cepat judge orang
lain, jangan cepat sangat nak label sesat takut nanti terpalit kat kain
sendiri.

Автор syukran kamal (5 лет)
ana tak pandai dlm hadis tp banyak la ikut pengajian hadis. tp x penah plak
dgr ada riwayat sahabat buat mcm ni dengan nabi. juga tk penah tabi'in buat
mcm ni masa berguru dgn sahabat.. hadis sahih, riwayat bukhari n muslim,
dari aisyah ra "barangsiapa yg mgada-adakan sesuatu dlm urusan agama ini yg
bukan dari kami, maka ia tertolak". (hadis ke-5, hadis 40 oleh imam nawawi"

Автор creedveins (3 года)
para wali yang terkenal d nusantara seperti wali songo,makam nye pun ada,di
singapura terkenal dgn wali syeikh habib noh,d n9 tuan tulis dan juga
syeikh syed al linggi,d kelantan tok kenali,semuanya ada makam dan crita2
hebat mengenai mereka!ape slhnye kepada mereka yang sangsi,sila buat kajian
yang mendalam mengenai sejarah dan kehidupan para wali2 ini,kerana tarikat
ini datangnya dari para2 wali yang saya sebutkan tadi,dgn demikian masalah
yang d balahkan skrg dpt dselesaikan dgn baik,wlhualam

Автор Skatemalaysia Panorama (1 год)
Assalamualaikum, semua Islam perlu bersatu. First of all, semua mazhab
memang tolak SYIAH (Shiite / Shia).... YG lain tu tolong kaji dahulu. Tak
semua tarikat itu sesat tak semua wahhabi itu sesat. Kita fikir logik. Tak
semua org dlm Al Sunnah Wal Jemaah (ASWJ) itu betul. Yg menyesatkan org dlm
mazhab tersebut bukan mazhab itu. Syiah dah tak dpt nak selamatkan or
menyatukan. Lain boleh lagi. Tarikat pun ada byk selain Nasyaqabandi,
Tijaani dan lain2....sambung

Автор TheFisabilillah3 (10 месяцев)
kalau dah jahil jangan tunjuk pandai majlis zikir ada berdalil sahih sunnah
Rasulullah saw, cari hadis ni kalau pandai sangat (Hadis Riwayat. Muslim
dalam Kitab ad-Dzikr wa ad-Du’a wa at-Taubah wa al-Istighfar, hadis no.
2689, lihat Syarh Muslim [8/284-285]

Автор sekebau (4 года)
@abongkadir sedap jer ko cakap org jahil ko tu terlalu tksub pada
manusia... ko balik baca kisah ulamak agung islam cam iman malik,iman
syafie,iman abu hanifah, ader ker perangai cam tok guru korang...jauh skali
nk riak takabur kerna mereka sedar mereka adalah hamba Allah yg
hina...mereka kenal diri mulia sgt ker tok guru korang... dah mcm ayah pin
dah aku tengok.... meh jilat bontot aku...

Автор sekebau (4 года)
@emi0218 bertaubat lah ikut ajaran islm yg sebenar....jgn nk menyombong
masih terlalu cetek agama ko....

Автор John KereteTukangKayu (1 год)
Waalaikum Salam Warahmatullah Wabarakatuh.. jazakillahu khairan bro untuk
maklumat ini,saudara..!! --chishti qadri's follower--

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта