Видео


MİLLİ AŞİRETİ/VİRANŞEHİR



PAŞA

Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 39,459
Добавлено: 7 лет
Длительность: 3:46
Комментарии: 28

Тэги для этого Видео:  



Найти больше видео в категории: "Film"
Видео загрузил: mamos63
Показать больше видео, загруженных mamos63


Похожие видео:

ŞEWKO BURUN LAR DÜĞUNU.
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 73636
şewko urun lar dugunu
EŞÎR 2. BÖLÜM - MİLLÎ

Просмотров: 3986
Yönetmen: Ubeyd Deniz
Viranşehir cevre köyü özbekalar düğünü part 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 2354
Koma Axin Çalıyo.. Foto Özlem Çekiyo..
MEHMET ÇELİK VİRANŞEHİRLERİN DÜĞÜNÜ
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 72960
ROJ VİDEO:0541 410 22 93&0544 561 96 96 MEHMET ÇELİK:0544 201 97 71
viranşehir cevre köyü özbekalar düğünü part 2
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 6460
viran şehir dügünü
Ramazan & Songül düğün Fragmanı Viranşehir (Özyıldız Yapım)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 12934
FACEBOOK SAYFALARIMIZ:https://www.facebook.com/FotoOzyildiz63 https://www.facebook.com/pages/KOMA-A... İLETİŞİM :0542 208 39 48
viranşehir belgeseli
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 42964
2.bölüm
URFA VİRANŞEHİR RÎHA ŞEVKO HALAYI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 41477
facebookta kürt halay dünyası adlı sayfamıza davetlisiniz admın bılo
Viranşehir 2014 Newroz Serhado .
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 25843
Viranşehir 2014 Newroz Serhado .
viranşehir
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 24495
viranşehir newroz,2008,olaylar
Viransehir Agmast Köyü Avdo ile Sibel Süme 2011 Part 1
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 280840
Viransehir Dügün Agmast 2011
Sedat Bucak Urfada www.sanliurfa.com
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 356384
Sedat bucak Sanliurfada
MALATYA-DREJAN AŞİRETİ ((Kara Güneş))
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 285155
kürtce uzun hava kurmancı zazaca türkü türküler alevi kızılbas pkk kürdistan siva perwer ağıtlar ağıt halepce ırak iran amed mardin diyarbakır...
DEWRESE EVDI
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 176823
kurdish music
ceylanpınar berguhani
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 333402
berguhani showww
"Milli Mücadele" sürecinde aldatılmış bir halk: KÜRTLER
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг
Просмотров: 19200
TBMM, Kürt Özerkliğini Kabul Etti [10 Şubat 1922] Fransız arşivlerindeki bir belgede* 1921 Haziran ayında Kürt liderler ile Ankara hükümeti...
Viranşehir Dunuk (viranşehir şevko)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 148301
viranşehir dunuk oyunu viranşehir şewko halay
EuroNews - No Comment - Viransehir, Turkey
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 117598
clashes in Viransehir, Turkey
Daweta Viransehir - Mazlum & Merita - Yusuf & Asiye - Part 3 - Bremen - Yalak Video
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 4800
FULL HD Video produced by http://www.yalak-video.de Tel: +49 170 342 52 26
Milli Aşireti
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 27192
BeG
viranşehir
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 61162
viranşehir şevko ali luzum koma diyar 05435773571
VİRANŞEHİR ŞEHİTLERİ
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 14773
ŞEHİD NAMIRIN (ŞEHİTLER ÖLMEZ)
viranşehir va dise bu şev djj63(siverekli)
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 23179
kürtçe özel
viranşehir
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 37692
viranşehir
koma piran, koma zeman,viransehir halay,dugun bilur
Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг Рейтинг 
Просмотров: 33339
viransehir dugun manzaralari izlediginiz icin tesekkurler.

Комментарии:

Автор mehmet milli (1 год)
asil kardeşim ellerine sağlik...

Автор yusuf karaoğlu (1 год)
bu adam benim dedemmmmm mili aşireti ibram paşaaaaa 

Автор Serok Mayer (6 лет)
ben de nasiri mangesor küyünden bira"s!!!!!!!!!

Автор Blancokerim2 (5 лет)
mendaaaaaa

Автор 63xalo63 (5 лет)
ben zulvar kobani gunde seran

Автор berdest (6 лет)
tmm hocam buldum saol aglama bebegim albumundeymis kurtuls savasi destani
parca ismi spas

Автор mamos63 (6 лет)
unutmadik kardesim hiç unutulurumu

Автор mamos63 (7 лет)
sağol kardaşım

Автор İBRAHİM HALİL ŞEYHUN (5 лет)
malmısınız la mıllı aşiretı hıc arap olurmu....ben kuranlıyım ve bızde
mıllı aşiretınden gelıyoz...

Автор mamos63 (6 лет)
yok

Автор MaviKarizma (5 лет)
Palamper Sacmalama sen ne dediqinin Farkında deiLsin Miilli aşireti Kürt
oğlu kürttür sen neyi ßiliyorsun Milli aşiretindemisin Hakında ne kadar
ßiLgiye sahipsin ? Her ßiji Miili Aşireti Her ßiji PKK

Автор kutelalameyn (4 года)
@MaviKarizma yav hele ne her biji pkk coşmuşun Her Biji Türkiye! Milli
aşiretinin dedeleri Osmanlı askeridir. gormuyo musun fotografları? her
kürdü pkkci sanma.

Автор ncelly (6 лет)
dodukan aşiretini de unutmamak lazım demi arkadaşlar şexé berhoyu dodukan
aşiret reisini saygıyla anıyoruz...!!!!

Автор MaviKarizma (5 лет)
Palamper haLiL milli Kim

Автор Ibrahim Berk (2 года)
bende milliyim istanbulda oturuyrm bitlisliyim slmlar

Автор Cihangir Karadağlı (1 год)
milli ailesine burdan kucak dolusu sevgiler...paylaşim için tşkler kardeşim

Автор AhmetCapli (5 лет)
bende nasiri abi

Автор SaladinAlKurdi (5 лет)
ne arabi ya manyakmisiniz milli asireti öz ve öz kürttür hemde yurtsever
araplar sadece harran akcakale ve urfa merkez de yari diger bütün ilce ve
kirsal alan kürttür tek türk türkmen köyleride var ama urfa %80 kürttür

Автор kutelalameyn (4 года)
@SaladinAlKurdi milli aşireti çeşit çeşittri asılları Arab'tır zamanla kürt
ve türkmenlerle karısmıs olanlar kürtleşmiş ve turkmenleşmiştir. hepsi
Türkiyenin hakiki cocuklarıdır.

Автор Halay12 (7 лет)
Milli asiretine selamlar olsun ne mutlu Kürdüm diyene Ahmet Kaya abimiz
mekanin cennet olsun !

Автор mamos63 (7 лет)
helal beg

Автор besir27 (5 лет)
Milli asiretinin arap oldugunu neye göre söylüyorsunuz.Açiklayici bilgi
verilirse memnun olurum..

Автор mamos63 (6 лет)
bu parçanin ismi kurtulus destani milli asireti ibrahimpasadan

Автор mamos63 (5 лет)
halil milli şanliurfa eski millet vekilidir resimde oldugu gibi süleyman
demirel le fotosu olan...milli aşireti kürt oğlu kürttür arap deildir

Автор Hamit ebukerem (4 года)
slm arkadaşlar herkes kafasına göre bişey yazmış milli aşiretinin gerçek
boyutu aslında çok farklı milli aşireti bir federasyondur desem daha
açıklayıcı olur bunların içinden çemka kura ğıdreka kümneğşa hacka
kardeştşrler menda dodka nasıra ise ayrı bir kardeşler kısacası milli
aşiretinde arapta var kürt te arap olanlar ise ağavata be begaraları
biliyorum

Автор berdest (6 лет)
slm hocam oncelikle eline saglik 2 sorum olcak bu parcanin ismi nedir ahmet
kayanin ikincisi Milli asireti ibrahim pasadan degilmi saygilar pozbesoglu.

Автор ahmedo alay (6 лет)
Milli asirete selamlarimi yolluyorum...özellikle Cemkan Asiretine

Автор berdest (6 лет)
tskler hocam yanliz kurtulus destani bulamadim ahmet kaya albumlerinde
hangi albumunde yazarsan cok memnun olurum tskler

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Top 100 >>>

Видео

Seo анализ сайта